פרויקט סביוני שהם: סביבת מגורים יוקרתית בלב טבע ירוק

חולמים לגור בסביבת ירוקה, יוקרתית ואיכתית? פרויקט סביוני שהם הוא בול בשבילכם. כל הפרטים לפניכם

בשבילנו זה פנטהאוז לדוגמא, בשבילכם זה בית. אפריקה ישראל מגורים, חברת הנדל"ן המובילה בישראל והראשונה שהקימה שכונות מגורים קהילתיות, וחברת דניה משווקות בימים אלו את דירות הפנטהאוז המפנקות האחרונות בפרויקט סביוני שהם האקסקלוסיבי שנמצא כעת בשלבי סיום.

הסטנדרט הידוע של אפריקה ישראל

הפעם מביאות החברות את הסטנדרט הידוע שלהן, ובשכונה הנבנית בימים אלה ביישוב הירוק והשקט ייהנו הדיירים מריאות ירוקות המשתרעות על 17 דונם, מבניינים מתוכננים בקפידה, ומדירות גדולות ומרווחות שמציעות פרטיות, שלווה ושקט.

בפרויקט, שמתאפיין בבנייה נמוכה בהתאמה לבנייה הרווחת במועצה, הוקמו 9 בניינים בני 6 קומות ו- 216 יח"ד בגדלים שונים, כשצפי האכלוס הוא במחצית השנייה של 2021. דירות הפנטהאוז המרהיבות המשווקות כעת כוללות חמישה חדרים בגודל 161 מ"ר וכן 39 מ"ר מרפסות בתכנון מוקפד. מעבר לאווירה הקהילתית והקרבה לטבע הפתוח ייהנו הדיירים מנגישות גבוהה לצירי תחבורה ראשיים בשל סמיכות השכונה לכניסה וליציאה מהמועצה המקומית שלא מפסיקה להתפתח ולמשוך אליה אוכלוסייה איכותית וחזקה.

חווית מגורים המשלבת אורבניות לצד כפריות

בתכנון דירות הפנטהאוז נעשתה חשיבה מעמיקה המתחשבת בכל צרכי הדיירים. כדי לספק להם חווית מגורים המשלבת אורבניות ברמה גבוהה עם ניחוח של נוף כפרי שמו דגש גם על הפרטים הקטנים וגם על הגדולים: מפרט עשיר ואיכותי בפנים הדירה, דרך הכנה לעמדת גריל במרפסות הרחבות בעלות מעקה הזכוכית וחלונות גדולים המשקיפים ברובם אל נוף ירוק ופתוח שמכניס אל חלל הדירות אור טבעי ונגיעות של מרחבים ירוקים.

המעצב המפורסם דניאל חסון היה אחראי על עיצוב הפנים בדירות הפנטהאוז והוא שאב את השראתו מהנוף הנשקף מהמרפסות, כך שהעיצוב מזכיר ריזורטים מפנקים עם שפע של חומרים טבעיים, צמחייה עשירה ושימוש מגוון בגווני כחול וטורקיז המעניקים תחושה של חופשה יוקרתית וחלומית.

הגיעו גם אתם!

בואו גם אתם להתרשם מדירת פנטהאוז לדוגמא בפרויקט ותיווכחו בעיניכם בסטנדרט הגבוה, בעיצוב המוקפד, בשילוב שבין אורבניות לטבע ירוק ובקרבה הרבה לעיר לצד השקט הכפרי. פנטהאוז שעבור החברה הוא רק לדוגמא אך עבורכם הוא בית החלומות החדש שלכם.