זה לא עוד פרויקט, זו שכונה חדשה ברמת השרון

הלוקיישן הוא שטח רחב ידיים באזור מורשה, מתחם ענק שעובר התחדשות עירונית, וזה גם ייחודו של הפרויקט – הגודל

דירה ברמת השרון

 

את האמת יש להגיד: רמת השרון היא עיר שממש לא קשה לשווק. זה אכן אחד המקומות המוצלחים לחיות בהם, עיר שיש בה הכל מהכל: מרכזית אבל קטנה, ותיקה אבל צומחת, ירוקה אבל גם אורבנית, חינוך מצוין, שופינג שווה, תרבות נהדרת והכי חשוב – אחלה אנשים. ועדיין, גם בתוך מקום טוב, גם בעיר שצריך להתאמץ כדי ליפול בה עם בחירה שגויה, שווה לשים לב לפרויקטים מעניינים במיוחד. אחד כזה שצד את עינינו הוא אאורה רמת השרון, שכונה חדשה שנבנית בימים אלה ממש. הלוקיישן הוא שטח רחב ידיים באזור מורשה שבמזרח העיר, מתחם ענק שעובר התחדשות עירונית, וזה גם ייחודו של הפרויקט – הגודל.

מדובר ב- 6 מגדלים בני 19 קומות (סה"כ 687 יח"ד), נוף פתוח, שדרה ציבורית, פארק ירוק, בתי קפה, אזור מסחר, בתי ספר, גני ילדים ושבילי אופניים. או במילה אחת: שכונה. אבל כזו שנבנית מאפס ויש בה ה-כ-ל. אפילו הבריכה קרובה. ואם בעבר התמודדה מורשה עם נגישות לא אטרקטיבית הרי שהיום, עם סלילת המחלף שיחבר אותה ישירות לכבישים 4, 5 ו-6 התהפכו היוצרות והיציאה מהשכונה והכניסה אליה יעילות ונוחות במיוחד.

מדירות קטנות ועד דירות גן

הופתענו לטובה גם מהיצע הדירות: מדירות 2-3 חדרים ועד דופלקסים, פנטהאוזים ודירות גן. מגוון דירות כזה מבטיח כמובן גם אוכלוסייה מגוונת: דירות קטנות למשקיעים או לזוגות צעירים, ודירות גדולות למשפחות או למצמצמי דיור שנפרדים (בשמחה) מצמוד הקרקע. כן, רמת השרון היא עיר מיוחדת. התושבים שלה רוצים שגם הילדים שלהם יגורו בה ואלה רוצים את זה לא פחות. ע"ע הפיסקה הראשונה.

דירה רמת השרון

 

החל מ-3.30 מיליון ₪ לדירת 3 חדרים

אבל את הטוב מכל השארנו לסוף – המחיר. מי שמכיר את המחירים של רמת השרון יודע שלא רואים הרבה כאלה בעיר:
דירות 3 חדרים מתחילות ב-3.3 מיליון ₪, דירות 4 חדרים מוצעות במחיר התחלתי של 3.6 מיליון ₪ ודירות 5 חדרים יימכרו ב-4.1 מיליון ₪ וצפונה. צריך להבין: אלה מחירים שצפויים לזנק בתוך 5 שנים שכן יש הטוענים כי מדובר באזור שעתיד להיות המבוקש ביותר ברמת השרון.

מה מצב הפרויקט כרגע? מגדלים 1 ו-2 (שלב א') כבר נמצאים בביצוע, נמכרו כמעט לגמרי וצפי האכלוס הינו מארס 2024. בימים אלו נפתח שיווק שלב ב' של הפרויקט אשר יכלול 4 מגדלים נוספים. צפי האכלוס של שלב ב הוא דצמבר 2026.

על שרביט התכנון אמון משרד האדריכלים "כנען שנהב" והזרוע המבצעת היא אאורה, כמובן. כנען שנהב אדריכלים הוא אחד המשרדים המובילים בישראל, המתמחה בפרויקטים של התחדשות עירונית, תוך תכנון חדשני, ירוק וחכם של שכונות מגורים. אאורה היא אחת החברות היזמיות החזקות בישראל שבמקרה או שלא גם מככבת זו השנה השביעית ברציפות כחברה הגדולה בארץ להתחדשות עירונית.

 

שורה תחתונה: חיפשנו באמת, אבל פשוט לא מצאנו חסרונות. מגוון דירות שמתאים את עצמו לכולם, לוקיישן מעולה, תכנון אדריכלי חכם שחושב קדימה מבפנים החוצה, מחירים טובים, ביטחון של חברה רצינית ו…רמת השרון.
מה עוד צריך?? אה כן, את זה: הריבית של היום לא מעניינת. שלמו עכשיו 15% החל מ-540,000 ₪ ויש לכם דירת 4 חד' ברמת השרון! יתרת ה-85% תשולם רק בסמוך לאכלוס.