דברים שאסור לך לשכוח לברר עם חברת פינוי דירות

פינוי דירה, בין אם מדובר בדירה רגילה צריך לפנות ממנה חפצים וריהוט מסוים, ובוודאי אם מדובר בדירת ירושה של אחד מיקירינו אשר הלך לעולמו, היא איננה דבר פשוט. לא מבחינה מעשית, וכן לא מבחינה רגשית.

על מנת לעשות את התהליך הזה קל יותר, מוטב להיעזר בגורם מקצועי שידע כיצד לבצע אותו על הצד הטוב ביותר. גורם זה, קרי חברת פינוי דירות, מעסיק אנשי מקצוע אשר מומחים בתחום, יש להם את האמצעים והכלים הנדרשים על מנת לבצע את התהליך בצורה מסודרת, נכונה ובטוחה

אך לפני שאנחנו שוכרים חברת פינוי דירות ומזמינים אותה לבצע את עבודת פינוי הדירה עבורנו, ישנן נקודות מסוימות שעלינו לברר עם צוות החברה. נקודות אלו יכולות להשפיע על תהליך העבודה, העלויות, וכן על התוצאות שלו. חשוב מאוד שנדע בדיוק, מה אנחנו אמורים לקבל מהתהליך, כיצד הוא אמור להתבצע, על מנת שנוכל לדעת כיצד להמשיך הלאה, אחרי שהפינוי יושלם והדירה תהיה ריקה באופן מלא או חלקי.

לפני שנציג את הנקודות השונות שעלינו לברר, חשוב לציין, לפני שאנחנו חותמים הסכם עבודה עם החברה, הרי שיש לנו אפשרויות שונות, לברר פרטים על חברות פינוי דירות, לקבל או לקרוא המלצות וחוות דעת, ולמעשה, יש לנו אפשרות ללמוד על הנושא בכלל ובפרט על החברה איתה נרצה לעבוד. רצוי מאוד לעשות זאת, על מנת שנוכל לבצע את הבחירה הנכונה וכן בשביל לדעת מה אנחנו אמורים לבדוק ולברר איתה.

5 נקודות שחשוב לברר עם חברת פינוי דירות

  • כיצד מתבצע תהליך הפינוי: הבסיס לתהליך העבודה המשותף. כיצד החברה מבצעת את התהליך, באיזה אופן היא מארגנת את הפריטים ובאיזה אופן היא מפנה אותם, כך שהתהליך יושלם כמה שיותר מהר ובצורה פשוטה ומהירה. חשוב שהחברה תסביר על התהליך, בשביל שנוכל לדעת למה לצפות. חשוב שהחברה תציג בפנינו לוח זמנים מסוים, מתי הפינוי יתחיל ומתי הוא אמור להסתיים.
  • איזה ציוד עומד לרשות החברה לצורך פינוי הדירה: מאחר וייתכן מאוד שהחברה תצטרך להשתמש במנופים או בציוד אחד, משמעותי, לצורך פינוי חפצים וריהוט. לכן, חשוב מאוד שלרשות החברה יעמוד הציוד הרלוונטי, וכן שהיא תדע להסביר לנו כיצד היא מתכוונת להשתמש בו.
  • רכבי הובלה: מלבד הציוד עצמו, חשוב לבדוק עם החברה, אילו משאיות עומדות לרשותה, כיצד היא מתכוונת לבצע את ההובלה של הפריטים השונים אל יעדם החדש. כל זה אמור להשלים בפנינו, בצורה כזו או אחרת, את המידע אודות תהליך הפינוי עצמו. כמו כן, זה יכול לתת לנו הבנה מה נדרש מאיתנו, ואיך אנחנו אמורים להיערך לקראת הפינוי.
  • כיצד החברה עוזרת לנו להתארגן לקראת הפינוי: ישנן חברות שעוזרות לבעלי הדירה, החפצים, היורשים, להתארגן לקראת פינוי החפצים השונים. זה יכול לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים: באמצעות מיון החפצים, אריזה, פירוק רהיטים או פריטים אחרים ועוד. חלק זה הוא מהותי, שכן אנחנו לא נוכל בהכרח לבצע אותו בעצמנו. לכן יהיה נכון אם אנחנו נוכל לקבל עזרה מצוות מקצועי ומנוסה.
  • כיצד החברה משאירה את הבית אחרי פינוי: אחרי תהליך פינוי דירה מחפצים, ישנן חברות שמנקות את הבית ואפילו מבצעות תיקונים קלים אם יש צורך. חשוב לברר זאת והאם זה נכלל במחיר השירות כולו.
  • עלויות השירות: הנקודה המשמעותית ביותר הן עלויות השירות וכיצד הן נקבעות. ישנן חברות שגובות כסף עבור התהליך וישנן חברות שרוכשות את הפריטים השונים, וכך הלקוח משלם על השירות עצמו. חשוב לקבוע מראש מה הן העלויות, כיצד הן נקבעות, כיצד נקבע ערך הפריטים וכן מה בכוונת החברה לעשות איתם.