איך משכירים דירה בימי הקורונה?

ימי הקורונה הציבו בפנינו אתגרים לא פשוטים גם בשוק הנדל"ן. אז איך משכירים דירה דווקא עכשיו? הכול בכתבה הבאה

איך משכירים את הדירה בתקופת הקורונה?

בואו נדבר רגע על שוק השכירות בימינו – אם אתם בעלי דירה להשכרה, אתם כבר יודעים שתהליך מציאת הדייר די השתנה בעקבות משבר הקורונה. נתחיל מזה שמורכב יותר לפגוש את הדיירים אבל זו הבעיה הפחות גדולה. העניין המשמעותי יותר הוא שבין לילה היכולת של הדיירים לעמוד בתשלום שכר הדירה הפך להיות סימן שאלה אחד גדול.

גם בימים רגילים כבעלי דירה אתם מתקשים מאד להגן על תשלומי שכר הדירה שלכם במידה והדיירים נקלעים לקושי והצ'קים שלהם חוזרים. במרבית המקרים, הערבויות שלקחתם לא רלוונטיות והסיטואציה הזאת תשאיר אתכם עם חור לא קטן בכיס ודי גדול בנפש.

ולא, לא מדובר על אנשים רעים, רמאים, מתוחכמים, שמתכננים לא לשלם את שכר הדירה, מדובר על אנשים נורמטיביים לחלוטין, שפשוט נקלעו לסיטואציה מורכבת, ואין דוגמא טובה יותר מהתקופה הנוכחית.

אז מה עושים?

קודם כל נרגעים. כי יש פתרון, וכנראה שאחרי שתיעזרו בו. תהליך השכרת הדירה שלכם כבר לא יראה אותו דבר, בטח בתקופה של היום אבל גם בעתיד כשנחזור לשגרת החיים המוכרת שכל כך התגעגענו אליה.

להלן מדריך להשכרת דירה בימי הקורונה ובעידן שאחרי:

מי הולך להיכנס אליי לדירה?

אז הדייר מעוניין בדירה והסכים על הסכום החודשי, אבל, מי הוא אותו זר שהולך להתגורר אצלכם בדירה? ומה הסיכוי שהצ'קים שאתם שקיבלתם ממנו יחזרו במהלך תקופת השכירות? בדיוק בשביל זה פיתחה חברת WECHECK  בשותפות ישראכרט ויד2 את שירות הדאבל צ'ק המהפכני שלה.

הדאבל צ'ק הוא שירות חינמי לחלוטין! שמאפשר לכם לקבל את כל המידע הרלוונטי על הדייר הפוטנציאלי שלכם, בלחיצת כפתור ואפילו ללא צורך להיפגש.

איך זה קורה? סופר פשוט, נכנסים לwecheck.co.il , מזינים את פרטי הנכס באזור האישי, לוחצים על 'דאבל צ'ק חדש', מזינים את השם והטלפון של הדייר, ומכאן WECHECK פשוט עובדת עבורכם – ובחינם! תוך זמן קצר תקבלו לנייד מידע מקיף ורלוונטי על הדייר הפוטנציאלי שלכם (כל התהליך נעשה בהסכמה ובשיתוף פעולה מלא עם הדייר).

הדייר נראה אחלה, אבל מה אם לא יצליח לעמוד בתשלום?

בדיוק לשם כך, מציעה WECHECK  את שירותי הפרמיום שלה, שמאפשרים לבעל הדירה לקבל ערבות מלאה על כל שכר הדירה שלו, גם במקרה שהצ'קים של הדיירים חוזרים.

כמה זה מרגיע לדעת שיש גוף רציני (WECHECK  נמצאת בין היתר בבעלות ישראכרט ויד2) אפילו בימים מורכבים שכאלה, שמוריד לכם לפחות דאגה אחת מהראש.

שירות צ'ק בטוח של WECHECK הוא בעצם שירות המבטיח לכם שWECHECK ערבה לתשלום שכר הדירה של הדיירים שלכם. הדיירים לא מצליחים לעמוד בתשלום שכר הדירה? תשכחו מעורכי דין, בתי משפט, הוצאה לפועל ושאר תהליכים שלא באמת יאפשרו לכם לקבל את הכסף שלא נכנס לחשבון הבנק שלכם. זה פשוט – WECHECK תשלם לכם את הסכום של כל צ'ק שחזר. חשוב מאד לציין שwecheck  לא תבקש מכם את הערבויות שקיבלתם מהדייר או תתערב בחוזה שחתמתם עם הדייר. כל צ'ק שחוזר פשוט משולם על ידי WECHECK.

שירות הכל מראש של וויצ'ק זה כבר אופרה אחרת, השירות ממחיש את החוזקות של WECHECK בגיבוי השותפות ישראכרט ויד2, וגם בימים כאלה, מאפשר לכם לקבל את שכר הדירה לחשבון הבנק שלכם, בתשלום אחד!

עלות שירות הערבות, צ'ק בטוח, הינה כ3%-4% משכר הדירה ועלות הקדמת התשלום הינה בתוספת של 2.5%-3.5% נוספים.

בקיצור, יש לכם דייר פוטנציאלי?  למה אתם מחכים?  היכנסו מייד לwecheck.co.il  ותראו שבעיקר  היום, הרבה יותר פשוט להשכיר עם WECHECK.

היזהרו מחיקויים

חשוב מאד לדעת כי בנוסף לכך שWECHECK נמצאת בין היתר בבעלות ישראכרט ויד2, החברה מפוקחת ונושאת ברישיון מאת רשות שוק ההון כמחויב בחוק.

הציעו לכם חיקויי לשירותים שמציעה WECHECK?  בדקו קודם כל האם החברה שהציעה לכם מפוקחת על ידי רשות שוק ההון ונושאת ברישיון כמחויב בחוק.