בדרך אל הקמפוס: כך תגיעו מוכנים לשנת הלימודים באוניברסיטאות

משולחן הכתיבה ועד התיק האופנתי – הציוד שאתם חייבים עם כניסתכם לקמפוס בעלויות משתלמות במיוחד. מדריך יד2

זה בדיוק הזמן להתחיל להתארגן לקראת שנת הלימודים

שנת הלימודים בבתי הספר אמנם כבר החלה, ובקרוב יצטרפו למעגל הלומדים גם הסטודנטים במכללות ובאוניברסיטאות. מי שבוודאי נרגשים במיוחד לקראת פתיחת שנת הלימודים במוסדות האקדמיה, הם סטודנטים שנה א', שיחלו את מסעם בדרך אל התואר הנכסף. מלבד יכולות למידה והרבה אנרגיות, מגזין יד 2 מביא לכם, סטודנטים מתחילים, מדריך מיוחד עם הציוד שאתם מוכרחים לרכוש בזמן שנותר. תתחילו לסכם!

משהו לכתוב עליו

אז נכון שחלפו כמה שנים מאז ימי התיכון, אבל סביבת למידה נעימה תמיד מסייעת בהצלחה בלימודים. אתם עשויים לשבת סביב שולחן הכתיבה מספר רב של שעות שבועיות, ולכן השקיעו מחשבה בבחירת השולחן. תוכלו לבחור שולחן כתיבה מצוין מתוך מגוון שולחנות בלוח יד 2. בלוח תוכלו למצוא שולחנות מעוצבים מסוגים שונים כמו עץ או זכוכית. מעבר להעדפתכם האישית, בדקו את ההתאמה של צבעי השולחן וגודלו לרהיטים שבחדר ולמקום אליו אתם מייעדים אותו.

ישיבה נעימה

את השעות הרבות בפינת הלמידה אתם לא הולכים לעשות בעמידה, נכון? אם אתם לא רוצים להגיע לבחינה עם גב תפוס, אתם חייבים לדאוג שכיסא הלמידה שלכם יהיה נוח. לכל אחד העדפות שונות: האם הכיסא מתגלגל או עומד במקום? עם ידיות או בלי? כיצד מרגיש הריפוד? באילו צבעים יהיה הכיסא? מרבית המאפיינים הללו תלויים בהעדפות האישיות שלכם. המלצתנו היא לבחון היטב את הכיסאות המוצעים בלוח יד2, כדי לבחור את הכיסא הטוב ביותר עבורכם.

אור ללומדים

כשאתם יוצרים את פינה העבודה המושלמת, מצטרפת לשולחן הכתיבה והכיסא גם מנורת השולחן. המנורה תסייע לכם שלא לעייף את עיניכם. שימוש בה על הקלסרים והמחברות יסייע לכם להימנע משחיקה של הראייה כתוצאה ממאמץ יתר. נורות LED הן לרוב הטובות ביותר לשולחן עבודה, אך גם אחרות יוכלו לעשות את העבודה.

מדפיסים בבית

שוב צריכים להדפיס עשרים עמודי סיכום לקראת הבחינה? חלקכם אולי יעדיפו להשתמש בשירותי ההדפסה המוצעים באוניברסיטה או במכללה, אך אם חשבתם שמדפסת היא מוצר יקר אתם בהחלט טועים. בלוח יד 2 ישנן לא מעט מדפסות ומכונות צילום איכותיות במחירים אטרקטיביים, שיגרמו לכם לחשוב פעמיים האם אתם רוצים לוותר על הנוחות שבמדפסת ביתית, המאפשרת לכם להדפיס באיזה שעה שאתם צריכים, ובכמות הנדרשת עבורכם – ללא תשלום נוסף עבור כל הדפסה ובלי המתנה בתור. 

מה התיק שלכם?

תיק גב או צד הוא פריט אופנתי חשוב בחיי היום-יום בקמפוס. בחרו תיק לפי טעמכם האישי מבחינה אופנתית. בדקו כי הוא מסוגל לעמוד במשקל רב של קלסרים וספרים אותם תיאלצו לסחוב לאורך השנה, וכן האם מדובר בתיק אורתופדי שיוכל "להקל" על הגב שלכם. בהתחשב בשלושת המרכיבים האלו, תוכלו לבחור בלוח יד2 מתוך מגוון תיקים במחירים לכל כיס.

מחשב כבר הספקתם לקנות?

מגזין יד 2 מאחל לכלל הסטודנטים שנת לימודים מוצלחת!