איך תגנו על מוצרי החשמל שלכם בעונה הקרה?

החורף כאן, ועוד רגע יתחילו הפסקות החשמל והתקלות במכשירים החשמליים, וזה הזמן לרכוש מנוי לפמי פרימיום – שירות התיקונים למוצרי החשמל שלכם. כל הפרטים לפניכם

אנחנו מוקפים במוצרי חשמל ביום-יום: מקרר, מכונת כביסה, מייבש, תנור, מיקרוגל, טלוויזיה, מחשב וסוגים רבים של גאדג'טים שלא מסוגלים להתקיים ללא שקע צמוד. כסף רב מושקע ברכישה של מוצרי חשמל, אך קיים גם סיכון רב לתקלות, במיוחד בחורף, בתקופות של נפילות מתח פתאומיות והפסקות חשמל. כאשר מכת ברק גורמת חלילה לפגיעה במוצרי החשמל שלנו, נדרשים סכומים משמעותיים לתיקון והחלפה שלהם.

פוליסות ביטוח דירה ותכולתה כבר מזמן הפכו ממותרות להכרח, אבל לפוליסות הללו חסרון משמעותי: הן אינן מכסות את מוצרי החשמל.

בעבר, פוליסות ביטוח הדירה כללו בחלקן את מוצרי החשמל, אך רפורמה של משרד האוצר אסרה לכלול אותן בפוליסה. מדוע? כי הכללת רכיבים שונים מלבד הדירה עצמה בפוליסה יצרה אי אחידות בין הפוליסות השונות ובפועל לא אפשרה לבצע השוואת מחירים אמיתית לפני רכישת הפוליסה. הרפורמה הזו יצרה מצב בעייתי עבור רבים מהצרכנים שבעבר נהנו מכיסוי ביטוחי של מוצרי החשמל: בעוד מכשירי החשמל בבית או במשרד הולכים ומתרבים, לא נמצא עבורם כיסוי למקרה של תקלות בלתי צפויות.

אז מה עושים?

כמובן שהדבר החשוב ביותר לשמירה על מוצרי החשמל שלנו הוא לוודא שמערכת החשמל הביתית תקינה. לשם כך, כדאי להזמין חשמלאי מקצועי לביתכם כדי לוודא שהחיווט החשמלי ברחבי הבית תקין ולא גורם לקצרים פתאומיים. לאחר שווידאנו את תקינות מערכות החשמל, חשוב להיות מכוסים למצבים של נזקים בלתי צפויים, בעיקר בחורף.

בהיעדר פתרון ביטוחי לעניין מוצרי החשמל, מציעה חברת פמי פרימיום פתרון יצירתי ומשתלם במיוחד ללקוחותיה: מערך כולל של שירות תיקונים למכשירי החשמל. המנוי החודשי של פמי פרימיום כולל בתוכו מגוון של מכשירים חשמל, שעל חלקם אפילו לא חשבתם – מזגן, מקרר, מיקרוגל, מכשיר טלוויזיה, מכשיר DVD, מכונת כביסה, מייבש, תנור, כיריים ומחשבים. אם משהו קרה למכשיר החשמלי שלכם, תוכלו להזמין טכנאי מהימן שיגיע בהקדם, עד פחות מ-3 ימים ממועד הקריאה, בזמן שנוח לכם.

בנוסף לכך, מפעילה פמי פרימיום מוקד שירות ארצי 24/7 שמסייע באבחון תקלון ואפילו מספקת לכם מכשירים חשמליים חילופיים לתקופה של התיקון.

בלי מגבלות

אחד היתרונות המרכזיים במנוי לשירות התיקונים של פמי פרימיום הוא שאין בו מגבלת מוצרים מבוטחים. המנוי החודשי מאפשר לכם להזמין טכנאי בלי לשלם לו כסף נוסף, בלי קשר לגובה התיקון (וכולנו יודעים כמה יכול לעלות ביקור טכנאי, במיוחד אם מדובר במקרה חירום).

זו בדיוק הסיבה שיד2 בחרה לשלב כוחות עם פמי פרימיום ולסייע לכם בשמירה על תקינות מוצרי החשמל שלכם. רגע לפני שהחורף מגיע לשיאו ועמו התקלות והפסקות החשמל המוכרות לנו כל כך, אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם עם כל המידע הדרוש – כדי לחסוך לכם כסף ודאגות גם בעונה הקרה.