MG ZS על הכביש בנסיעת מבחן

בחרנו לקחת לנסיעת מבחן את MG ZS ברמת גימור NET UP טעונה באנרגיה ולא מעט חוויות טובות. איך עברה הנסיעה? כל הפרטים כאן

הכירו את ה-MG ZS, דגם המשתייך לקטגוריית רכבי הפנאי/שטח הקטנים, ככה שיכול לשמש אותנו גם בנסיעות בתוך העיר, וגם לטיולים משפחתיים בחופשות ובסופי שבוע. הוא מגיע עם 5 מקומות ישיבה, 5 דלתות, ובמרכב B-SUV.

בטיחות

מפרט הבטיחות שמציעה ה -ZS בהחלט עולה על כל הציפיות. הרכב יושב על בסיס גלגלים של 2,579 מ"מ, עם אורך של 4.3 מטר, 1.8 מטר לרוחב וגובה של 1.6 מטר. הוא מגיע עם מנוע בנזין בנפח 1.0 ליטר (111 כ"ס).

אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, עיגוני ISOFIX לסגירה בטיחותית של כיסא תינוק, מערכת לתגבור בלימה בשעת חירום, מערכת בקרת מהירות אלקטרונית, מערכת לבקרת משיכה, מערכת למניעת נעילת גלגלים, מערכת לניטור לחץ אוויר בגלגלים, מערכת למניעת הדרדרות הרכב ומערכת בטיחות בהתקנה מקומית.

אבזור

פעם, רק מכוניות יוקרה אובזרו בפיצ'רים שרק יכולנו לחלום עליהם. היום, MG מציעה בדגמים השונים מפרטי אבזור מפנקים במיוחד. ב-ZS  נמצא מערכת מולטימדיה מקורית הכוללת מסך מגע 8 אינץ' עם שליטה עליה מההגה, דיבורית בלוטות', מערכת שמע הכוללת 6 רמקולים, שני שקעים של USB, שקע V12 לחיבור אביזרים, הפעלה חשמלית רציפה לחלון עם נעילת דלתות הכוללת מנגנון למניעה של תפיסת אצבעות, חיישן להפעלת אורות אוטומטיים ומערכת תאורה אוטומטית.

עיצוב

את הדגם הזה אפשר למצוא במגוון צבעים רחב כמו: שחור, לבן, כחול, אדום וכתום (צבעים מטאלים בתוספת תשלום). בפנים יש הרגשה נעימה עם מושבים יוקרתיים בריפוד דמוי עור וגג שמש פנורמי נפתח עם וילון חשמלי. תא המטען בנפח של 448 ליטר, או 1,375 ליטר במצב שבו המושבים האחוריים מקופלים.

לקריאה נוספת

אחד הדברים החשובים שהופכים רכב פנאי למוצלח הוא העיצוב. במקרה של ה-ZS אין ספק שמדובר בקווים נעימים לעין, מודרניים, שהופכים את הופעת הרכב לנאה ומרשימה.

צריכת דלק

מיכל הדלק הוא 48 ליטר. צריכת הדלק ל- 100 ק"מ לנסיעה עירונית הוא 8.2 (12.2 לליטר) ו-5.2 לכבישים בין עירוניים (19.2 לליטר).

בשורה התחתונה

ה-MG ZS הוא רכב מספק מאוד, כולל את מרבית האבזורים הנדרשים, רמת גימור פנימית גבוה מהסטנדרט, חלון גג עם פתיחה מלאה משרה ברכב תחושה יוקרתית. למרות נפח מנוע של 1.0 הרכב זריז, ההיגוי טוב והישיבה בחלק הקדמי והאחורי נוחה. במחיר של 107,000 ש"ח זה כנראה אחד הרכבים המשתלמים בקטגוריה. 

אנחנו מאחלים לכם נסיעה מהנה ובטוחה, ולפני שתתחדשו ב-MG ZS – תנו הצצה במחירון הרכב של יד2, לקנייה נבונה!