תחילת שיווק אקווינוקס וטראוורס מחודשים בטיחות אקטיבית בכל רמות הגימור ואפשרות להנעה כפולה

קבוצת UMI יבואנית שברולט, קאדילק ואיסוזו לישראל ממשיכה לחזק את ליין רכבי הפנאי של המותג שברולט, ותחל בשיווק של מתיחות הפנים לשברולט אקווינוקס וטראוורס

 

קבוצת UMI יבואנית שברולט, קאדילק ואיסוזו לישראל ממשיכה לחזק את ליין רכבי הפנאי של המותג שברולט, ותחל בשיווק של מתיחות הפנים לשברולט אקווינוקס וטראוורס.

  • גרסאות RS עם עיצוב ספורטיבי
  • הרחבת היצע הדגמים עם הנעה כפולה
  • מערכות בטיחות מקוריות בכל רמות הגימור

במסגרת מתיחות הפנים שני הדגמים יגיעו לישראל לראשונה ברמת גימור RS, עם אלמנטים עיצוביים ספורטיביים שיוצרים מראה קרבי ובולט. חישוקי אלומיניום מושחרים, לוגו מושחר, עיצוב ייחודי לפגושים האחורי והקדמי פנסי LED ותפירות אדומות בתא הנוסעים. שני הדגמים בעלי ציון בטיחות מרבי של 5 כוכבים מארגון NHTSA. גרסאות ה- RS (Rally Sport) של שברולט הופיעו לראשונה בשנות השישים, בדורות הראשונים של הקמארו והציגו עיצוב מוחצן וקשוח. מאז, מספר דגמי שברולט קיבלו את חבילת העיצוב המזוהה עם המותג. הדגמים החדשים ישלימו את סדרת ה-RS של שברולט בישראל שכוללת כעת את הבלייזר, הטראוורס ואקווינוקס. הזמנות לשני הדגמים יתקבלו ממחר, טראוורס באספקה החל בחודש מרץ, מסירות אקווינוקס יחלו בסוף חודש אפריל, בהתאם לזמינות מוצרית.

שברולט טראוורס

הטראוורס רכב הפנאי הגדול מבית שברולט מציע מרחב מחייה ללא פשרות ל- 8 או 7 נוסעים בזכות נתוני מרחב הפנים הגדולים בקטגוריה, תא המטען של הטראוורס מציע פתרון פרקטי גם ללא קיפול המושבים והוא מציג את הנתון הגבוה מבין המתחרים (651 ל'). הטראוורס, שמוביל את הסגמנט במכירות בשנים האחרונות בישראל מצויד במנוע בנזיןV6 , בנפח 3.6 ליטר בהספק של 310 כ"ס ו-36.7 קג"מ המתקבל כבר ב- 2,800 סל"ד, אליו משודכת תיבת הילוכים אוטו' בעלת 9 יחסי העברה בהנעה קדמית או כפולה (בהתאם לרמת הגימור). יחידת ההנעה העוצמתית ותיבת ההילוכים מאפשרות לנהג זמינות כח ותגובה מהירה בכל מצב ויכולות דינמיות מרשימות ביחס לגודל ומשקל הרכב.

 

לרכב שפע של אבזור נוחות לנהג ולנוסעים, מרווח הפנים גדול, ובשילוב של איכות חומרים גבוהה הוא מציג תא נוסעים אטרקטיבי. העיצוב החיצוני של הטראוורס קשוח בזכות קורת C גדולה ואלכסונית, חישוקי אלומיניום "18 ו-"20 ויחידות תאורה צרות המשתלבות עם גריל קדמי גדול.  במסגרת מתיחת הפנים יתווספו לכל רמות הגימור פנסים ראשיים LED חבילת בטיחות אקטיבית הכוללת בלימה אוטונומית, התראת התנגשות קדמית, כולל הולכי רגל, התראת סטיה מנתיב, תיקון סטיה מנתיב, אורות גבוהים אוט', התראת שטח מת, התראת תנועה חוצה מאחור וחיישני רוורס. 

ברמת הגימור LT FWD ומעלה יתווספו טעינה אלחוטית לטלפון נייד ומראות מתקפלות חשמלית.

החל מרמת גימור LT AWD מתווספת בקרת שיוט אדפטיבית (כעת זמינה ב-4 מתוך 7 רמות גימור). רמת גימור פרמייר ומעלה יתווספו חיווי רטט במושב הנהג, מסך 8" מרכזי לנהג בלוח המחוונים. שברולט טראוורס מציע מבחר גדול של רמות גימור החל מ- 259,990 שקלים המתאימות לצרכיהם של מגוון לקוחות, כולן מאובזרות במערכות בטיחות אקטיבית.

מחירים שברולט טראוורס:

LS  – 259,990   LT FWD   LT AWD Classic   269,990  –  287,990 

LT AWD –  302,990  RS – 314,990  Premier–   334,990     High Country–  359,990

שברולט אקווינוקס

הדגם המחודש ישווק בשתי רמות גימור ו-2 תצורות הנעה LT+ AWD :,,LT+  RS AWD RS,.

הדור ה-3 של האקווינוקס מציע מידות נדיבות שמקנות לו חזות מרשימה לצד יתרונות תפעול ונוחות שימוש גבוהים. בשוק הרכב האמריקאי עד כה נמכרו מעל למיליון רכבי אקווינוקס, הדגם הוא אחד מ-10 הדגמים הנמכרים ביותר ואחד מארבעת רכבי ה-SUV הבינוניים הנמכרים ביותר, בזכות אמינות הדגם, מרווח פנים גדול ומנוע חזק ויעיל ביחס לקטגוריה. במסגרת מתיחת הפנים יתווספו החל מגרסת הכניסה (LT+) מצלמת 360, פנסים ראשיים  LEDוחיישני חניה קדמיים (בנוסף לאחוריים).

האקווינוקס ישווק עם מערכות בטיחות מתקדמות בכל רמות הגימור – בלימת חירום אוטונומית, ניטור מרחק מלפנים, התראת התנגשות קדמית, זיהוי הולכי רגל מקדימה, התראת סטייה מנתיב, תיקון סטייה מנתיב אקטיבי, שליטה אוטומטית על אורות גבוהים, התראת שטח מת צידי, חיישני חנייה אחוריים והחל מהשנה, גם עם חיישני חניה קדמיים, מצלמת 360 מתקדמת,  Rear seat reminder – המסייעת במניעת שכחה במושב האחורי,

 

רמת הגימור RS תשווק עם חלון גג פנורמי, מושבים קדמיים מחוממים, ריפודי עור, פסי גגון בגימור שחור, חישוקי סגסוגת אלומיניום "19 מושחרים, גריל וסמלים מושחרים ועיצוב שונה לפגוש הקדמי והאחורי.

האקווינוקס מאפשר שימושיות ונוחות גבוהה בזכות מידות מרכב נדיבות, תא מטען ענק בנפח של 846 ליטר ובסיס גלגלים באורך של 2,725 (מ"מ). בנוסף, מצויד האקווינוקס במנוע טורבו בנזין, בנפח 1.5 ליטר בהספק של 170 כ"ס ו-28 קג"מ המספק זמינות כח גבוהה ומשודך לתיבת הילוכים אוטו' בעלת 6 יחסי העברה.

בתוך הרכב ניתן למצוא שפע של אבזור נוחות לנהג ולנוסעים: התנעה מרחוק, keyless מלא לפתיחת דלתות והנעה ללא מפתח, דלת תא מטען בתפעול חשמלי עם אפשרות תכנות זווית הפתיחה, פתחי מיזוג לנוסעים מאחור, בקרת אקלים מפוצלת דו אזורית, מושב נהג מתכוונן חשמלי, 6 שקעי USB, ומערכת מולטימדיה מתקדמת בעלת מסך מגע "8 ואפשרות חיבור 2 מכשירי טלפון במקביל באמצעות חיבור BT. לאקווינוקס מושב אחורי מתקפל המאפשר רצפה שטוחה ונפח הטענה של 1,798 ליטר.

מחירים אקווינוקס:

LT+– 172,990

LT+ AWD – 182,990

RS– 187,990

RS AWD – 197,990