סאניונג רקסטון במבחן דרכים

מתכננים לקנות רכב חדש? כדאי שתציצו במבחן הדרכים של הסאניונג. נסיעה מפתיעה, מרגשת ומהנה במיוחד. כל הפרטים כאן לפניכם

הכירו את דגם הרקסטון 2020, רכב הפנאי הבולט של סאניונג, שיכול לשמש אותנו לנסיעות ארוכות בינעירוניות ולנסיעות קצרות בתוך העיר. הוא מגיע עם 7 מקומות ישיבה, מנוע דיזל, וברמת גימור פרימיום.

בטיחות

מפרט הבטיחות שמציע דגם הרקסטון בהחלט עולה על כל מה שחשבנו נפח המנוע הוא 2157, בעל מהירות מירבית של 185 קמ"ש, תיבת הילוכים אוטומטית טיפטרוניק בעלת 7 הילוכים. הרכב יושב על בסיס גלגלים של 2865 ס"מ, עם אורך של 4.85 מטר,וגובה של 1.825 מטר, ומגיע עם מנוע דיזל.

אבזור הבטיחות כולל 9 כריות אוויר, עיגוני ISOFIX לסגירה בטיחותית של כיסא תינוק, מערכת לתגבור בלימה בשעת חירום, מערכת בקרת מהירות אלקטרונית, מערכת לבקרת משיכה, מערכת למניעת נעילת גלגלים, מערכת לניטור לחץ אוויר בגלגלים, מערכת למניעת הדרדרות הרכב ומערכת בטיחות בהתקנה מקומית.

אבזור

דגם הרקסטון מגיע עם מפרט מפנק במיוחד, שיהפוך כל נסיעה לחוויה של ממש – עירונית ובינעירונית. נמצא בו 9 כריות אוויר, עיגוני ISOFIX לסגירה בטיחותית של כיסא תינוק, מערכת לתגבור בלימה בשעת חירום, מערכת בקרת מהירות אלקטרונית, מערכת לבקרת משיכה, מערכת למניעת נעילת גלגלים, מערכת לניטור לחץ אוויר בגלגלים, מערכת למניעת הידרדרות הרכב, ומערכת בטיחות מקוריות אשר כוללות:

  • AEBS – מערכת בלימת חירום אוטונומית (לא רק תגבור בלימה כפי שרשום)
  • LDWS – מערכת התראה על סטיה מנתיב – מערכת מקורית !
  • HBA – מערכת אוט' לעמעום אור גבוה
  • ECM – מראה מתכהה נגד סינוור .

בנוסף, נמצא ברכב גם הגה כוח הידראולי, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית, מערכת בקרת שיוט, מערכת מולטימדיה ומערכת Bluetooth עם שליטה מגלגל ההגה, הגה בציפוי עור, מחשב דרך, מפתח חכם לכניסה ולהנעה ללא מפתח, מטעני USB ועוד.

עיצוב

את הדגם הזה של סאניונג,  אפשר למצוא במגוון צבעים רחב כמו: שחור, לבן, כחול, לבן, כסוף, אפור ובז'. ישנה גם האפשרות לבחור בין חום או ייחודי או שחור כצבע פנימי (בדגם הפרימיום). בפנים הרכב,  יש הרגשה נעימה עם מושבים יוקרתיים. תא המטען בנפח של 649 ליטר – בדיוק המרחב שצריך למי שמתכנן טיול עם כל המשפחה בטבע, ולמי שמתכנן טיול של שופינג מפנק בקניון.

לקריאה נוספת

צריכת דלק

נפח מיכל הדלק בדגם הרקסטון הוא 70 ליטר. צריכת הדלק ל-100 ק"מ היא 10.3 ליטר בנסיעה עירונית, ובכבישים בינעירוניים היא 6.9 ליטר.

בשורה התחתונה

הרקסטון, רכב הפנאי הבולט של סאניונג, מביא בשנת 2020 רמה מאוד גבוהה של נוחות, אבזור, חוויית נהיגה והכל עטוף בעיצוב מוקפד ואיכותי כרכב דיזל, הרקסטון שומר על תא נוסעים שקט מאוד בזכות מנגנון איטום רעשים מצויין, כאשר מיד עם התחלת הנסיעה מרגישים היטב את נפח מנוע של 2,200 סמ"ק עם 181 כוחות סוס והם שמעניקים חווית נסיעה מלאת אנרגיה. בורר מצבי הנסיעה מאפשר נסיעה של 4X2 או 4X4 בהחלפה קלה (אך מחוייבת עצירה מוחלטת) ואז כבר אפשר לרדת לשטח עם המשפחה באמצעות 7 מקומות רחבים ונוחים. שדה הראיה רחב, הרכב יושב גבוה וחלון הגג משלים את האווירה המיוחדת.

אנחנו מאחלים לכם נסיעה מהנה ובטוחה, ולפני שתתחדשו ברקסטון חדשה – תנו הצצה במחירון הרכב של יד2, לקנייה נבונה!