יש חשמל באוויר: הכירו את האאודי החדשה

רכב חשמלי, חוויית נסיעה אחרת לגמרי עם ביצועים מרשימים. הכירו את הדגם החדש של אאודי

נעיר להכיר: הרכב החדש מבית אאודי

חודשיים בלבד לאחר החשיפה הבינלאומית של הדגם, גם אנחנו יכולים להתחדש ברכב החשמלי החדש מבית אאודי. הכירו את ה-e-tron, רכב חשמלי המשלב בין יכולות ספורטיביות לפונקציונליות משפחתית.

ה- e-tron הוא SUV שמשלב בין יכולות ספורטיביות לפונקציונאליות משפחתית, עם תא נוסעים מרווח במיוחד בגודל שבין Q5 ל-Q7 הפופולאריים. הרכב כולל שני מנועים חשמליים, המנוהלים בעזרת מערכת ה-quattro ומספקים עד 408 כ"ס (300 קילוואט) וטווח נסיעה של יותר מ-400 ק"מ. ה-e-tron מציע את הרמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר שיש כיום לאאודי להציע בתחום, לצד ה-DNA המוכר, אלגנטיות עיצובית, ספורטיביות, קידמה טכנולוגית ואיכות בלתי מתפשרת.

חווית נהיגה

רכב זה מציע חוויית נהיגה של עידן חדש עם שני מנועים חשמליים בהספק משותף של 408 כ"ס ומומנט של 68 קג"מ הזמינים במהירות, ואם זה לא מספיק, הרכב מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות, כשהמהירות המרבית שלו היא 200 קמ"ש (מוגבל אלקטרונית).

ה- e-tron מסוגל לעבור יותר מ-400 ק"מ (נתוני WLTP). נתון זה נובע בין היתר ממערכת השבת האנרגיה החדשנית שנכנסת לפעולה בזמן גלישה או בלימה. מערכת זו עושה שימוש במנועים החשמליים של הרכב לצורך בלימה והאטה, דבר המבטיח טעינה של הסוללה תוך כדי נסיעה והפחתת העומס מבלמי הרכב.

לקריאה נוספת

פנים הרכב

החלל הפנימי של ה-e-tron מציג את העיצוב החדש של תאי הנוסעים של Audi עם מראה נקי ומתוחכם המוכר מדגמי הסאלון של המותג. חווית המשתמש החדשה של המותג כוללת כסטנדרט שלושה מסכים שונים בתא הנוסעים: שני מסכי מגע מתקדמים ומסך נתונים Audi Virtual Cockpit המחליף את לוח השעונים הקונבנציונאלי. הדגם יוצע בתחילה בשתי רמות גימור. ברמת הגימור Advance, עם מפרט אבזור שופע כסטנדרט, הכולל בין היתר: מתלי אוויר, חלון גג פנוראמי, ריפודי עור, מפתח חכם, חישוקי 20".

חבילת Premium מציעה בין היתר גם מראות צד וירטואליות מהפכניות, מערכת שמע B&O, וחישוקי 21" ותוצע בתוספת תשלום.   

בטיחות

בתחום הבטיחות כוללת רמת גימור זו מגוון רחב של מערכות בטיחות אקטיביות 360 מעלות שהוצגו ב-A8 החדשה: מערכת לבלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת סיוע בפקקי תנועה, מערכת לזיהוי שטח מת, מערכת סיוע לכניסה לצומת, מערכת לעזר לבלימה ביציאה מחניה ומניעת פתיחת דלתות בתנועה חולפת.