מתוקתקים: 9 דרכים לסידור חדר הכביסה

תקועים עם חדר כביסה קטן? נצלו כל סנטימטר ממנו כדי להפוך אותו לחכם, יעיל ומסודר. הנה הטיפים שלנו

איך אפשר לסדר את חדר הכביסה בקלות?

ברוב הדירות, חדרי כביסה הם חלל די קטן שלפעמים משמש גם כמחסן ומכיל כל כך הרבה דברים שכבר קשה לזוז בחדר. ועדיין, זה חלל שחשוב לנצל בו כל סנטימטר ולכן הארגון שלו קריטי. קודם כל, הקפידו להקטין את עומס הבגדים המלוכלכים שמפוזרים בו. ערימות בגדים בלתי נגמרות גורמות לכל חדר להיראות ולהרגיש יותר קטן מכפי שהוא. ואז, אחרי שסידרתם קצת, הנה תשעה פתרונות אחסון חסכוניים שיכולים להפוך כל חדר כביסה למסודר ויעיל.

השקיעו במכונות ומייבשי כביסה עם פתחים קדמיים

זה משחרר את החלק העליון לטובת שטח אחסון נוסף. אתם יכולים להציב את המכשירים בשידה, או להתקין מדפים בסביבתם, ועליהם להניח את חומרי הניקוי.

השתמשו בווילונות כדי ליצור הפרדה בחלל

אם אין לכם אפשרות להסתיר את מכונת הכביסה בארון, וילון הוא פתרון נהדר עבורכם! הוסיפו וילון פשוט כדי ליצור הסתרה, הפרדה וסדר בעיניים. אנחנו בטוחים שתשימו לב להבדל.

התקינו ארון

תלו אותו גבוה, כך שאף סנטימטר של שטח לא יתבזבז. בתוך הארון אתם יכולים לשמור חומרי ניקוי, אריזות סגורות של נייר טואלט, גיגית לכביסה ביד, דלי לשטיפת הרצפה – ובעצם, כל מה שתרצו.

בחרו בקרש גיהוץ מתקפל

גם אם אתם מגהצים על בסיס קבוע וגם אם לא, כנראה שתרכשו קרש גיהוץ שרוב הזמן יהיה מונח בחדר הכביסה שלכם. לכן, מומלץ לרכוש קרש גיהוץ מתקפל, וככה תוכלו להכניס אותו בין הארון לקיר או בכל מקום אחר שלא תופס שטח יקר.

הוסיפו מדפים

בעיקר לקירות שאתם לא יכולים להוסיף להם שום דבר אחר. היום יש כל כך הרבה סוגים של מדפים מודולריים וההתקנה היא באמת קלה. רק חשוב לא להעמיס עליהם דברים כבדים מדי.

לקריאה נוספת

השתמשו בסלים וקופסאות אחסון

זה פתרון נהדר בכדי לחסוך במקום. בכדי להקל על עצמכם, הדביקו עליהם תוויות כך שכל אחד מבני המשפחה יוכל לעקוב אחר הסדר והארגון ויניח כל דבר במקום.

חברו ווים לדלת של חדר הכביסה

גם הדלת יכולה לשמש כשטח אחסון נהדר. תלו ווים, ותוכלו לתלות עליהם מתלים שונים לאחסון שקיות, מגבות, סמרטוטים ועד לכובעים, מעילים או תרמילים.

השתמשו במוט ייבוש

זה תופס הרבה פחות מקום מאשר מתלה גדול לייבוש בגדים רטובים. ואם אפשר לתלות את המוט מהתקרה, אז בכלל שיחקתם אותה.

בחרו במכונת כביסה ומייבש קומפקטיים

אם החדר שלכם לא גדול אין טעם לבחור במכשירי חשמל מפלצתיים שלא תואמים את החלל. היום יש לא מעט מכשירי חשמל קומפקטיים שמתאימים לחללים קטנים, ואותם כמובן תוכלו למצוא במחירים נוחים בלוח יד2.