מוכרים או משכירים נכס? 9 טיפים לצילום סרטון למודעה שלכם ביד2

לפני שמעלים מודעה ליד2, שווה להשקיע עוד כמה רגעים בצילום סרטון של הנכס. מהם הדברים שחשוב לשים אליהם לב כשמצלמים? כל הטיפים לפניכם

החלטתם שהגיע הזמן לפרסם את הנכס שלכם ביד2? מעולה, שיהיה בהצלחה! כשמעלים מודעה, ובעיקר מודעת נדל"ן, חשוב להשקיע ולהעלות תמונות שישקפו את מצב הנכס. בימים האלה, כשהקורונה עדיין איתנו, תמונות אינן מספיקות ולכן ההמלצה שלנו היא להתקדם גם לסרטון. אז איך מצלמים סרטון איכותי של הנכס?

תכנון

רגע לפני שמתחילים לצלם, עשו חשיבה ותכננו מסלול שישקף היטב את מבנה הנכס. בנוסף, בדקו שאין חפצים שיפריעו לכם בדרך, ויאלצו אתכם לצלם את הסרטון פעם נוספת (במקרה הטוב). כדי לא לאבד את הצופים באמצע, אנחנו ממליצים לכם לצלם סרטון באורך של דקה, ולכן כדאי לחשב היטב כמה זמן תקדישו לכל חלל.

סדרו את הבלאגן

כלים בכיור, כביסה שצריך לקפל או שולחן משרדי עמוס בניירת? השאירו את כל אלה מחוץ לפריים. איך אומרים, אין דבר טוב יותר ממראה עיניים, ולכן סדר וניקיון ימשכו יותר מתעניינים למודעה שלכם. בגדול, לא מדובר כאן בהשקעה רצינית, רק קצת זמן ורצון טוב.

עברו למצב טיסה

כרגע, זה הכי קרוב לחו"ל בשביל כולנו. מעבר למצב טיסה ימנע מהתראות וצלילים שונים להיכנס לסרטון שלכם. את הריכולים עם החברים בווטסאפ, התיוגים בפייסבוק, והתראות על המצב הפוליטי מומלץ לא לחשוף עם כל אחד.

לקריאה נוספת

שימו לב לזוויות הצילום

כשזה נוגע לצילום וידאו, ההמלצה שלנו היא לצלם לרוחב, כי יותר שטח נכנס לכל פריים. רק שימו לב, הקפידו לצלם באותו פורמט לכל אורך הסרטון, כדי לא לשגע את עיניהם של הצופים.

לא לשכוח להאיר

כל אובייקט נראה טוב יותר באור טבעי וחם: אוכל, קוסמטיקה, וכן, גם דירות. לכן כדאי לצלם את הנכס באור יום. אם במקרה הדירה עורפית או בקומת קרקע, והיא חשוכה יחסית, הדליקו אורות חמים והימנעו מפלורסנטים. זה ישפר את המצב.

הבליטו יתרונות

גינה שווה, מרפסת שמש או ויטרינה בסלון שמשקיפה לים? דאגו להבליט את כל היתרונות! אלה הדברים הקטנים שהופכים את הנכס שלכם לייחודי ושווה יותר משאר הנכסים.

הסירו מראות

קריירת המשחק או הדוגמנות שלכם כנראה כבר לא תרקיע לשמיים. לכן, דאגו להסיר מראות מהקירות לפני הצילומים, כדי שלא תופיעו בסרטון.

לא רק שומעים, גם רואים

כשמצלמים את הנכס, כדאי לספר לצופים מה הם רואים: נוף לים, חדר שינה עם טפט, או חצר רחבת ידיים. אנחנו ממליצים לכם לכתוב על דף מה תרצו להגיד, כדי לא להתבלבל, להיעזר באוזניות איכותיות עם מיקרופון ולהתחיל להקליט.

למתקדמים שביניכם

בואו נוסיף קצת דרמה ומסתורין לעלילה: כשנכנסים לחלל חדש, אנחנו ממליצים לכם לחשוף אותו בהדרגתיות דרך אלמנט מיוחד, כמו קיר או דלת, כדי ליצור אפקט הפתעה ולעניין את הצופים.

לסיכום, כולנו מקווים להתקדם לעסקה במהירות. הוספת סרטון למודעה, תשדרג אותה ותמשוך מתעניינים נוספים. כדי לוודא שהסרטון יהיה איכותי, מומלץ לעקוב אחרי הטיפים שאספנו לכם. שיהיה בהצלחה!