היכן יקום מתחם העסקים הבא של אזור המרכז?

חברות בינלאומיות מובילות עומדות להתמקם בפארק המדע נס ציונה בנוסף לאלו שכבר שם, ויחד עם דרכי הגישה הנוחות ותוכנית הפיתוח המקיפה, הפארק צפוי להפוך למתחם העסקים הגדול הבא. איך זה הולך לקרות?

לפארק המדע נס ציונה יש את כל המאפיינים של לוקיישן עסקי ייחודי ומבטיח – מצד אחד מיקום מרכזי ומצד שני רחוק מההמון והצפיפות של גוש דן, מחירים נוחים יותר והגעה פשוטה מבלי להסתבך בדרכים, אך מה מבדיל אותו ממתחמי עסקיים אחרים?

קודם כל, לפארק המדע יש תוכנית פיתוח יסודית ומקיפה. היא כוללת שדרוג תשתיות נרחב, הקמת פארק רחב ידיים עם שני אגמים מלאכותיים, בניית אצטדיון והקמת תחנה של הרכבת הקלה. בנוסף, הפארק ממוקם בסמוך למוסדות מחקר מדעיים מובילים כמון מכון ויצמן למדע, הפקולטה לחקלאות, המכון הוולקני והמכון למחקר ביולוגי – כך נוצר מפגש ייחודי בין חברות מובילות למוסדות מדעיים נחשקים, מה שהופך את פארק המדע למיקום ייחודי המעודד יזמות, מחקר וידע. מאפיינים אלה הם יתרונות אסטרטגיים בלעדיים לפארק המדע נס ציונה, והם אלו שצפויים להפוך אותו למרכז העסקים הבא של דרום גוש דן.

כשמדע ועסקים נפגשים

מיקומו של פארק המדע בתחומן של נס ציונה ורחובות מאפשר לעובדים בו ליהנות מנסיעות לעבודה ללא פקקים ומנוף ירוק שעד לא מזמן היה רווי פרדסים. גם בעזרת תחבורה ציבורית ניתן להגיע בקלות אל הפארק: תחנת הרכבת רחובות נמצאת בסמוך אליו, קווי אוטובוס רבים מגיעים אליו, ובקרוב מתוכננת הפעלת שאטלים מתחנת הרכבת אל הפארק עצמו וגם תחנת רכבת קלה עתידה לקום באזור.

חברות מוכרות רבות כבר הבטיחו את מקומן בפארק המדע: אלביט, Moovit, HP, Applied Materials ועוד, כאשר חברות נוספות מתוכננות להצטרף בעתיד. בנוסף, מסעדות ובתי קפה מצליחים פתחו לאחרונה סניפים חדשים באזור, מה שמעיד על ביקושים הולכים וגוברים.

אם נסתכל על המצב כיום ונבחן את התוכניות העתידיות שצפויות לצאת לפועל, עולה מסקנה ברורה לגבי עתידו של פארק המדע נס ציונה: הוא בדרך להפוך למתחם עסקי מרכזי, אסטרטגי ושוקק חיים. ממש כמו אזורי העסקים של רמת חייל, הרצליה פיתוח ופארק הר חוצבים בירושלים.

ההזדמנות שלכם לעלות על הרכבת

בדיוק בלוקיישן המבטיח הזה, נבנה בימים אלה מתחם משרדים חדש: קמפוס יובלים, קמפוס העסקים החדש של פארק המדע נס ציונה. הקמפוס יכלול 4 בניינים בני 7 קומות המקיפים פארק פנימי ענק עם שטחי מסחר, צמחיה ירוקה ואלמנט מים זורמים, היוצרים יחד אווירה רגועה ונעימה. בתוך הבניינים עצמם, מחכים לרוכשים מגוון משרדים וחללי עבודה – החל מ-34 מ"ר ועד קומה שלמה, עם חדרי ישיבות ומטבחון בכל קומה. חללי העבודה ניתנים להתאמה אישית כדי לתת מענה מדויק לצרכים של כל עסק וחברה. חשוב לציין: זהו המתחם היחיד בפארק המדע שאינו קבוצת רכישה, שכבר נמצא בשיווק ושהבניה בו בעיצומה. המשרדים בקמפוס יובלים יירשמו בבעלות פרטית בטאבו ע"ש הרוכש והאכלוס מתוכנן להתבצע בעוד שנה.  

קבוצת יובלים, חברת נדל"ן מובילה המתמחה בייזום, בתכנון ובביצוע פרויקטים בכל רחבי הארץ מאז שנת 2000, אחראית לבנייתו של קמפוס העסקים החדש, וברזומה שלה ניתן למצוא בנייני בוטיק ייחודיים למגורים, מתחמי התחדשות עירונית ונדל"ן מסחרי. קבוצת יובלים מציעה איכות בניה מעולה, בסטנדרט עיצובי ותכנוני גבוה ובירידה בלתי מתפשרת לפרטים. בשנת 2016 זכתה החברה בתעודת ההוקרה BDICode בזכות הישגיה הפיננסיים. המשמעות של יזם חזק ומצליח כזה העומד מאחורי הפרויקט היא ביטחון ושקט נפשי עבור הרוכשים.

יותר מ-200 חברות ועסקים ממגוון תחומים כבר הבטיחו לעצמן מקום בקמפוס יובלים, מה שמבטיח לרוכשים פוטנציאל ענק וחסר תקדים ליצירת שיתופי פעולה עסקיים ועוד.

בין אם אתם חברה בצמיחה שמחפשת מקום חדש, ובין אם אתם מחפשים נדל"ן מסחרי להשקעה – קמפוס יובלים הוא המקום המתאים לכם ביותר, עם משרדם במגוון גדלים החל מ-392 אלף ₪.