הזדמנות לזכות ברבע מיליון שקלים לרכישת דירה מהיריד, זאת רק אחת הסיבות מדוע חובה להגיע לנדלניישן!

יריד הדירות החדשות של יד2 חוזר ובגדול: גישה למאות פרויקטים ואלפי דירות, חיסכון בכסף ובזמן והזדמנות לזכות בהגרלה ע"ס רבע מיליון ש"ח לרכישת דירה, הן רק חלק מהסיבות שאסור לכם לפספס. 20-21 בספטמבר, אקספו ת"א

יריד דירות - נדלניישן

 

 

7  סיבות עיקריות להגיע ליריד הדירות 'נדלניישן': 

  • יד2 מעניקה לכם את ההזדמנות לזכות ברבע מיליון שקלים לרכישת דירה מהיריד ממגוון הפרויקטים המשתתפים ביריד.
  • כל היזמים במקום אחד: ביריד, תפגשו את כל נציגי הפרויקטים המובילים של מאות פרויקטים, מה שיאפשר השוואה ישירה בין פרויקטים שונים וקבלת מידע מקיף על האפשרויות הזמינות.
  • הטבות ייחודיות למבקרים: הקבלנים זיהו את הצורך וההזדמנות ומציעים עכשיו תנאים מיוחדים: תשלומים נוחים של 80/20  (משלמים 20% במעמד החוזה ואת היתרה בקבלת המפתח) ואפילו 90/10, דירות עם מטבח וריהוט מלא, הלוואות מיוחדות ועוד הטבות שממש לא כדאי לפספס!
  • מגוון פתרונות מימון: נציגי "מזרחי טפחות" יציעו תנאים מיוחדים, בליווי אישי, למשכנתאות או להלוואות.
  • הזדמנות לשאול שאלות: הזדמנות לשאול שאלות על מגוון פרויקטים של יזמים שונים במקום אחד.
  • חסכון בזמן: במקום להתרוצץ בין משרדים ופרויקטים שונים, היריד מאפשר לבדוק מספר אפשרויות במקום אחד, מה שחוסך זמן ואנרגיה.
  • חשיפה להזדמנויות נדל"ן בחו"ל: ביריד מתחם ייחודי למשקיעים, בו יוצגו הזדמנויות נדל"ן ופרוייקטים בקפריסין. 

 

למה זה הזמן המושלם לקנות דירה בנדלניישן?

צפי לעליית מחירים – האשלייה שמחירי הדירות ירדו בעקבות המלחמה, התנפצה לכולנו. הביקוש לדירות חדשות ממשיך לעלות גם כעת ומגמת העלייה אף צפויה להימשך. לפי נתוני הלמ"ס, מחירי הדירות עלו בכ-0.8% השוואה לחודשיים הקודמים, בניגוד לציפיות רבות. שוק הנדל"ן הישראלי ממשיך להתחזק, גם בצל המצב הביטחוני. המומחים צופים עלייה נוספת במחירי הדירות, וטוענים שכעת זו ההזדמנות הטובה ביותר לרכוש דירה חדשה לפני שהמחירים ימריאו שוב.

הדובדבן שבקצפת: רבע מיליון ש"ח במתנה לרכישת דירה מהיריד!  כן, קראתם נכון. יד2 מגרילה בין משתתפי היריד 250,000 ש"ח לטובת רכישת דירה מהיריד. כל מה שאתם צריכים לעשות – להגיע ליריד ולהירשם להגרלה*, לזוכה יינתנו 45 יום להציג חוזה מכר חתום מאחד הפרויקטים שהשתתפו בנדלניישן ואישור בכתב על כך החתום על ידי הקבלן והכסף יועבר ישירות לחשבונו לרכישת הדירה. 

 

מתי ואת מי תפגשו?

 לאור ההצלחה הגדולה של יריד הדירות הקודם והביקוש הער והגובר, החלטנו ביד2 להקים שוב את יריד הדירות הגדול ביותר בארץ – נדלניישן

החברות הגדולות בישראל כבר הבטיחו את השתתפותן: תדהר, אפריקה ישראל, שבירו, אזורים, אשדר, חן ואיתי גינדי, פרשקובסקי, עמרם אברהם, רייסדור, לוינשטיין, רוטשטיין, רונבו, יובלים, דימרי, בוני התיכון, ברוש ניר, תניא ישראל, שוסטר, גיא ודורון לוי, רם אדרת, צרפתי שמעון, אורון נדלן, אייל פרץ, קטה גרופ,שלום את נתן, נדל"ן נדל"ן, אביסרור ו- EWAVE נדל"ן.

אל תפספסו – הירשמו עכשיו בחינם ליריד! 

היריד יתקיים ב-20-21 בספטמבר, ביתן 10, אקספו תל אביב.
שישי 9:30-16:00 | מוצ"ש 20:00-23:00 | 

 

*אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

**ברכישת דירה המשתתפת ביריד. בכפוף לתקנון ההגרלה. מבצע הגרלות נערך בהתאם להוראות ההיתר הכללי לעריכת הגרלות לפרסומת מסחרית לפי חוק העונשין, התשל"ז-1997. עורכת ההגרלה הנה חברת קורל-תל בע"מ; והמפקחת הנה עו"ד הלה פלג.ניתן להשיג כאן את תקנון ההגרלה במשרדה של המפקחת, אגמון עם טולצ'ינסקי, בכתובת הגן הטכנולוגי מלחה, ירושלים. בתאום מראש.

קרדיט תמונה: רוני הרמן