הדרך הנכונה לנצל הזדמנויות בשוק הנדל"ן עוברת במשרד תיווך

שוק הנדל"ן הדינמי ושינויי ההיצע והביקוש הניכרים בתקופה זו, משפיעים ישירות על האופן שבו אנו צריכים לפעול בזירה המאתגרת הזו. ההכרות המעמיקה של שוק הנדל"ן והפעילות השוטפת בו, מאפשרת למתווכים לדעת כיצד להתנהל גם בעתות אלו. אין ספק שהם אנשי המקצוע הנכונים לשאול אותם…

 

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה כי בחודשי פברואר-אפריל 2023 נמכרו 6,890 דירות חדשות, ירידה של 19.0% בהשוואה לשלושת החודשים הקודמים. בדומה לכך עפ"י נתוני יד2 חלה ירידה גם במכירת דירות יד2 ,נתונים אלו מאששים את הלך הרוח וההבנה כי כעת בזמן ההאטה במשק, קיימות הזדמנויות נדל"ן משתלמות במיוחד, בפרט בשוק הדירות יד2. לרבים מהמוכרים והקונים בתקופה זו , חסר הידע והכלים לביצוע עסקת נדל"ן בתבונה ובצורה נכונה התאומת לרוח התקופה.

 

אומנם יש הזדמנויות רבות למימוש בשוק הנדלן עכשיו, אבל בחירת הדרך הנכונה להרוויח מהן, קריטית להצלחת התהליך ולמיקסום הרווח שלכם. אז איך יודעים? רווח והפסד של אחוזים מעטים מתורגמים לאלפי ולמאות אלפי שקלים ולכן לא כדאי לקחת סיכון מיותר ומומלץ להיעזר באנשי מקצוע שזהו תחום עיסוקם ומומחיותם, הלא הם המתווכים. מעבר לידע המקצועי שיש להם, יתרון בולט נוסף בתיווך הוא רשת הקשרים שיצרו במהלך עבודתם, דבר התורם לא מעט להוזלת הוצאות ועלויות, קיצור תהליכים והקניית שקט נפשי.

 

בשיקולי הבחירה האם להיעזר בשירותי תיווך לצורך ביצוע עסקת נדל"ן יש לקחת בחשבון את החיסכון במשא ומתן על המחיר והוזלת ההוצאות והעלויות שהם מצליחים להשיג בזכות מומחיותם והיכרותם בשוק הנדל"ן. אז מה אתם מעדיפים, שמישהו יעשה בשבילכם את העבודה השחורה ותזכו לנצל הזדמנות נדלנית בחיסכון של זמן, יזע, דמעות וכסף רב או לעבוד קשה, לצעוד בדרך חתחתים שלא מבטיחה את העסקה האידיאלית עבורכם וגם לשלם בסופו של דבר ובמרבית המקרים אף יותר?

 

נקודה נוספת למחשבה שכדאי לקחת בחשבון היא שהמתווך נתפס בעיניי הקונה והמוכר כגורם חיצוני אובייקטיבי וככזה יש לו את היכולת להשלים את העסקה לשביעות רצון כולם.

 

שורה תחתונה: מתווך מקצועי חוסך לכם זמן, סינון, עצבים וכסף ומוודא  שלא נעשות טעויות יקרות בתהליך מכירה או הקנייה שלכם. הגידול המשמעותי בשימוש בשירותי תיווך במהלך השנה האחרונה מעיד כי רובנו הבנו עד כמה ערך השירות של מתווך משתלם וכדאי.