עופו על זה: הגאדג'טים שיעשו לכם את החופשה המשפחתית בחו"ל

כן, כבר שילמתם על החופשה הקרובה – אז למה לא להוסיף עוד כמה שקלים ולהצטייד באמצעות לוח יד2 באביזרים לתיעוד החופשה? כל הפרטים לפניכם

טסים לחו"ל? כדאי שתחשבו אילו גאדג'טים ישדרגו לכם את החוויה

הקיץ כבר עוד רגע כאן, ואיתו החופשות המשפחתיות להן חיכיתם כל השנה. 2018 מביאה איתה את כל הגאדג'טים המגניבים שישדרגו לכם את החופשה – כאלו שיעזרו לכם לתעד אותה, כאלו שיעזרו לכם להגיע למלון בביטחה וגם כאלו שידאגו שתוכלו לשתף את כולם בחוויות שלכם ולהוציא להם את העיניים

מצלמות אקסטרים

במקום לצלם עוד סרטונים ותמונות בנאליים, חשבתם פעם לצלם בחופשה שלכם מתחת למים? או לצלם 24/7 מנקודת המבט שלכם? אולי בכלל אתם מתכננים טיול אקסטרימי במיוחד ובא לכם להניח מצלמה על הקסדה כדי שתוכלו להשוויץ לחברים בבית?

בדיוק לשם כך הומצאו מצלמות האקסטרים, ובראשן משפחת מצלמות ה-GoPro. מצלמות האקסטרים יספקו לכם עדשה רחבה, עמידות במים וסוללה חזקה במיוחד. יחד עם אביזרים משלימים, כמו תושבת לקסדה, מוט סלפי ורתמה שמתיישבת על גופכם, תוכלו לתעד את החופשה מזוויות שלא חשבתם עליהם מעולם.

נכון שהמצלמות החדישות עולות המון, אבל אם אתם לא מצלמים ברמה מקצועית אלא רק כתחביב – תוכלו להסתפק בדגמים קצת יותר ישנים, וכמובן גם במצלמות יד שנייה – שמחכות לכם כבר עכשיו בלוח יד2.

מטען נייד

רבים מאיתנו לא מפסיקים לצלם ולשתף באינסטגרם, בפייסבוק, בוואטסאפ ובכל מקום אפשרי כשאנחנו בחו"ל. הסמארטפונים הם גם הדרך שלנו לתקשר עם האנשים היקרים לנו בארץ ולבדוק על פרטים חיוניים שאנחנו צריכים בעת הטיול. אין ספק שעבור רובנו, אם תיגמר הסוללה בסמארטפון נרגיש כאילו קטעו לנו איבר בגוף.

בדיוק בשביל זה אתם חייבים לקחת אתכם מטען נייד. דאגו בכל לילה להטעין את המטען הנייד עבור היום שאחרי, וכך לא תצטרכו לחשוש שתגמר לכם הסוללה. כנסו עכשיו ללוח יד2 ומצאו מטען נייד במחירים שווים במיוחד.

מכשירי ניווט

נכון, ה-GPS כבר יצא מהאופנה, אבל בחו"ל הוא יוכל להיות עבורכם מאוד מאוד שימושי. עלויות חבילות הגלישה גבוהות מאוד ותרצו לשמור גם סוללה בטלפון כדי לצלם במהלך היום. מכשירי הניווט של היום הם כבר לא כמו אלו של פעם, וברבים מהם תוכלו למצוא את אפליקציית "ווייז" המוכרת ועוד אפליקציות חדשניות רבות שישכיחו מכם את הצורך בטלפון וידריכו אתכם איך להגיע למלון בבטחה.

מהפשוטים ביותר ועד המתוחכמים והחדישים: היכנסו עכשיו ללוח יד2 ומצאו את מכשיר הניווט שיתאים בול לחופשה שלכם.

טאבלטים

טאבלט הוא פתרון מושלם לחופשות משפחתיות בחו"ל. תורידו סרטים, סדרות, כמה משחקים בשביל הילדים ואפליקציות שימושיות שיעזרו בטיול שלכם – כאלו שיעזרו לכם למצוא את האטרקציות הכי שוות, המסעדות הכי טעימות והרחובות הכי תוססים ביעד אליו אתם טסים. אין ספק שאם תושיבו את הילדים בטיסה יחד עם הטאבלט ואוזניות, אחרי ששמתם להם את הסדרה האהובה עליהם – תזכו לשקט של כמה שעות.

עם המגוון העצום שקיים היום בשוק, כמו גם שוק היד שנייה ההולך וגדל, כנראה שתוכלו למצוא טאבלט שיעשה את העבודה במחיר משתלם לגמרי – נסו את מזלכם בלוח יד2 כבר עכשיו.

טאבלטים: דרך נוספת לתיעוד חוויות הטיול בחו"ל

למכורים לשופינג

מכירים את התחושה הזאת שאתם נמצאים בחופשה מושלמת, מוצאים מבצעים שאתם חייבים לנצל אבל פוחדים להגיע לטיסה עם over-weight? הגאדג'ט הבא הוא פריט חובה עבור כל אחד ואחת מכם שחווה את התחושה הזאת: משקל למזוודה ייתן לכם מושג כמה שוקלת המזוודה שלכם – ותוכלו להמשיך במסע הקניות שלכם בראש שקט.

אתם כבר מכורים לקניות, אז אין צורך לשכנע אתכם: היכנסו עכשיו ליד2 ורכשו משקל למזוודה לקראת השופינג הבא מעבר לים.

עכשיו, אחרי שאתם מצוידים כמו שצריך, רק נותר למצוא את היעד המושלם, להזמין כרטיסים ולהינות. חופשה נעימה – גם מאיתנו!