תחזוקה קלה ומינימלית: פרגולות אלומיניום

החלום הישראלי המצוי הוא בית עם גינה. אבל הרבה מאוד ישראלים לא ממש מנצלים את החצר או הגינה שלהם. הסיבה ברורה: אנו חיים במדינה חמה, ובקיץ כמו זה שאנו חווים אף אחד לא רוצה לשבת בחוץ. אבל יש לנו פיתרון מושלם עבורכם…

 

אנו חיים במדינה חמה, ובקיץ כמו זה שאנו חווים אף אחד לא רוצה לשבת בחוץ. אנשים מעדיפים להישאר בבית וליהנות מהמזגן והאמת שבצדק. אבל מה אם נגיד לכם שהיפתרון המושלם הוא פרגולת אלומיניום? היתרון הגדול של פרגולה, באופן כללי, הוא האפשרות לשבת בחצר וליהנות מהאוויר הפתוח ומהצמחייה ויחד עם זאת לקבל הגנה מהשמש והחום. פרגולה מאפשרת לארח בכיף, לצאת לאכול ארוחת ערב בחוץ כשמתחשק לכם, ולאנשים שומרי מצוות מדובר גם על הכנה מעולה לסוכה. 

 

אז למה דווקא פרגולה מאלומיניום?

זה נכון שניתן לבנות פרגולות מחומרי גלם שונים, אבל אחד מחומרי הגלם המבוקשים ביותר כיום בשוק הפרגולות הוא אלומיניום. אז אם אתם מתלבטים איזו פרגולה להרכיב, אספנו כאן עבורכם רשימה קצרה של יתרונות של פרגולות אלומיניום:

  • היתרון הראשון של פרגולות אלומיניום הוא רמת עמידות גבוהה מאוד. אלומיניום הוא חומר חזק ועמיד יותר מעץ, הוא לא סובל מפגעי מזג אוויר, ולא דורש טיפול ותחזוקה שוטפת. חשוב לזכור שהפרגולה עומדת בחוץ וסופגת את כל פגעי מזג האוויר, חום בקיץ וגשם בחורף, ולכן השיקול הזה משמעותי מאוד. 
  • היתרון השני הוא נוחות וגמישות ההתקנה. אלומיניום היא מתכת קלה מאוד, שמתחברת לקירות בצורה נוחה. זאת בשונה מעץ, שההתקנה שלו יותר מורכבת ושהוא חומר כבד יותר. היתרונות הללו מאפשרים גמישות רבה יותר בהתקנה.
  • היתרון השלישי הוא מגוון אפשרויות העיצוב שעומדות לרשותכם. אפשר לצבוע את האלומיניום בצבעים שונים כך שהפרגולה תשתלב היטב בעיצוב החוץ שלכם. 

 

כמה עולה פרגולת אלומיניום?

קודם כל חשוב מאוד לזכור שאין מחיר אחיד של פרגולות אלומיניום. כל פרגולה היא פלטפורמה שונה. הפרמטרים שישפיעו על המחיר הם רמת המורכבות של ההתקנה, גודל הפרגולה, העיצוב, והשאלה היא האם מתקינים פרגולה שעומדת על רגליים או פרגולה תלויה שלא נתמכת בקרקע. באופן כללי חישוב המחירים הוא לפי מטר מרובע. כדאי גם לזכור שלרוב בעלי המקצוע נותנים הצעות מחיר ללא מע"מ, כך שצריך להוסיף להצעת המחיר שקיבלתם את אחוזי המע"מ הנוספים. 

 

איך נבחר בעל מקצוע?

אחד הטיפים הכי חשובים שיש לנו עבורכם, הוא לא לנסות לחסוך כמה שקלים, כי בסופו של דבר אתם תשלמו על זה ביוקר. שווה לשלם מחיר מעט יותר גבוה, אבל לדעת שהמתקין הוא איש מקצוע מעולה ומנוסה. כמובן שכדאי לחפש המלצות מחברים שהתקינו פרגולה ומרוצים מהשירות.

 

 קרדיט תמונה FREEPIK