MERO: האמנות שמאחורי עיצוב פנים

עולם עיצוב הפנים אינו מפסיק להתחדש, להשתנות ולהתפתח והאמנות היא לדעת לשלב בין האסתטיקה, הפונקציונאליות ורצון לקוחותינו. איך עושים את זה?

 

תהליך עיצוב פנים מתחיל ראשית בשאלת הצורך. מה אנחנו רוצים להשיג? מה אנחנו רוצים לשנות? את מה בדיוק העיצוב אמור לשרת? עלינו להבין מהם הצרכים הבסיסיים והמרכזיים של הלקוחות שלנו ומשם לכוון את העיצוב לכיוון המתאים שיענה על הכל. בסופו של דבר, עיצוב פנים נכון הוא כזה שיודע לספק יופי ונוחות מקסימליים

הסגנון העיצובי

בתכל'ס, החלק הכי כייפי בתוכנית. להבין מה בא לכם לראות, איזה סגנון אתם אוהבים, איזה טרנד בא לכם ליישם אצלכם בבית ואיזה עיצוב ישקף בצורה הכי טובה את האופי וההעדפות האישיות שלכם. מה שיפה, זה שלא חייבים לבחור סגנון אחד אלא שאפשר לבחור בכמה סגנונות שאתם אוהבים ומעצבת פנים טובה, תדע בדיוק איך לשלב אותם בצורה הרמונית מדויקת.
דרך אגב, ככל שתרחיבו את הידע שלכם ותכירו יותר סגנונות עיצוב, כך תוכלו לכוון ולמקד את ההחלטה שלכם בצורה הטובה ביותר

מתחילים לתכנן

לאחר שהגדרנו את הצרכים עליהם אנחנו רוצים לענות ואת הסגנון (או הסגנונות) הרצויים, נוכל להתחיל בשלב התכנון הכולל סקיצות, הדמיות ולבסוף, אישור לקוח. לאחר שנקבל את האישור מהלקוחות שלנו, נעביר את תוכנית העבודה לבעלי המקצוע השונים ונוכל לצאת לדרך. בשלב זה, אנחנו דואגים ומקפידים שתוכניות העבודה יהיו מדויקות ביותר וצמודות לפרטים על מנת להימנע מאי התאמות בשטח.

נכנסים לשטח 

איזה כייף! הגענו לשלב שבו אנחנו מתחילים להפוך את הסקיצה שעל הדף למציאות מוחשית ונוכחת בחלל. בשלב הזה, החלל מתחיל לקבל צורה ואופי משלו, בדיוק לפי התוכניות.

מתחילים בהום סטיילינג! 

הום סטיילינג כשמו כן הוא, זהו השלב שבו נותנים עוד סטייל לבית מעבר לתוכניות העיצוביות שכבר עשינו. מעצבת הפנים צריכה לדעת כיצד לשלב  פריטי ריהוט דקורציה ואמנות שונים ולהתאים אותם לאופי ולאווירה של הבית. היא תדריך את הלקוחות בבחירת הפריטים הנכונים כך שיענו על צרכיהם, רצונותיהם ועל הטעם האישי שלהם ותוודא שהעיצוב נשאר הרמוני, פונקציונאלי ומיטבי למגורים. בחירת פריטים נכונה תלויה בין השאר בבחירתם של חומרי הגלם, הצבעים, המרקמים, איכות ייצור הפריט וישנם עוד אספקטים רבים שיחד ישפיעו על נראות החלל כמכלול מוצלח, ייחודי ונכון לדייריו

תהליך כזה, חייב לכלול שיח חופשי ופתוח עם הלקוח מתחילת התהליך ועד סופו על מנת להבטיח שהבית יקבל את העיצוב הרצוי מצד הלקוח וגם יענה על צרכיו הבסיסיים (וגם על הפחות בסיסיים 🙂 ) כך שיתאים לסגנון החיים של השוהים בו ויהווה עבורם את בית החלומות שדמיינו.

 

קרדיט תמונה FREEPIK