בלי לקרוע את הכיס: פעילויות ביתיות מהנות לחופש הגדול

הורים לילדים? לא חייבים להיכנס לחובות ולבלות את כל ימי החופש הגדול מחוץ לבית. הכנו עבורכם את מדריך יד2 שיהפוך את חוויית הקיץ למהנה גם בבית שלכם

הקיץ הגיע: איך תבלו בימים החמים?

החופש הגדול מביא איתו הנאות רבות לילדים, אך גם הוצאות גדולות עבור ההורים: ימי חופש מהעבודה כדי להיות עם הילדים, טיולים שונים בחום הכבד, מנוי משפחתי לבריכה וכרטיסים לסרט בהון תועפות, קייטנות יקרות, ובחודשיים שלמים של חופשה – הרשימה רק מתארכת. האם יש מה לעשות בכדי להקל על ההוצאות? בהחלט – הופכים את הקיץ לחוויה גם בבית! מגזין יד2 מציג: כך תבלו עם הילדים בחופש בלי לצאת מהבית ובלי להיכנס למינוס.

קאנטרי משלכם

הפתרון המושלם לחום הכבד שמביאים עימם יולי-אוגוסט הוא מים. נכון, גם שתייה מרובה יכולה לעזור, אבל אין כמו לקפוץ למים הקרים של הבריכה ולהתרענן. עלות כניסה או מנוי לבריכה ציבורית, בטח כשמדובר במשפחה וצריך לשלם עבור כמה נפשות, מהווה נזק כלכלי עצום. כמובן שלא כדאי לוותר על התענוג של בריכה קרירה ביום קיץ לוהט, ויש לכך פתרון פשוט: בריכה לחצר. אז נכון, לרוב לא מדובר בבריכה כמו בקאנטרי אבל המים אותם מים ואם יש לכם חצר או מרפסת מספיק גדולה – בריכה משלכם יכולה להיות רעיון מצוין. הסוגים, הגדלים וטווח המחירים לא נגמרים – היכנסו עכשיו ללוח יד2 ומצאו את הבריכה שתתאים כמו כפפה ליד לחצר או למרפסת שלכם.

בחזרה לאטארי

להורים שעדיין מרגישים בני 16, יש לנו בילוי מושלם עבורכם יחד עם הילדים; בלי לצאת מהמזגן, בלי לצאת מהבית ואפילו בלי לקום מהכורסא! אם אין לכם עדיין פלייסטיישן בבית, הקיץ הוא אחלה של הזדמנות. רגע לפני היציאה של כל הגרסאות החדשות של המשחקים הגדולים, יש לכם זמן להכיר את המכשיר, לבלות עם הילדים ואולי גם להעלות קצת זיכרונות מתקופות ה"אטארי" והפאקמן. נכון – זה לא עסק זול, ולכן הרבה פעמים כדאי ללכת על קונסולה יד שנייה. לא אוהבים פלייסטיישן ומתלבטים האם לקנות קונסולת גיימינג אחרת? רוצים להבין קצת יותר לעומק את עניין משחקי המחשב? לחצו כאן למדריך המושלם לגיימר המתחיל.

משחקי וידאו: זמן איכות משפחתי

קדימה אוכל

הנה בילוי מעניין, שיכול להשתלם לכם מאוד בעתיד: תתחילו לבשל עם הילדים וללמד אותם לבשל. לא רק שתקבלו קצת עזרה בהכנת ארוחת הצהריים, הילדים ישמחו לאכול את האוכל שהם הכינו, ואולי ככה תוכלו לשכנע אותם גם לאכול מזון בריא. ברור שבהתחלה הם לא יבשלו מנות גורמה, אבל החיים שלכם יכולים להיות הרבה יותר קלים כשהם ידעו להכין לעצמם ארוחות לבד – חביתה ופסטה הם התחלה מצוינת. השלב הבא: טיגון שניצלים. מגוון סירים, מחבתות וכלי מטבח במחירים מעולים מחכים לכם כבר עכשיו בלוח יד2 – רק אל תשכחו ללמד אותם גם לשטוף כלים!

ארוחה משפחתית: מה יהיה לקינוח?

אמנות או נמות

פאבלו פיקאסו פעם אמר ש"כל ילד הוא אמן, הבעיה היא להישאר אמן כשהוא גדל". זה הזמן לתת הזדמנות לפרץ האמנותי של הילד שלכם. הילדים הקטנים הם בעיקר אלו שישמחו לצייר, לצבוע, להדביק מדבקות וליצור. בנוסף, הוכח מדעית כי אמנות שנותנת ביטוי ליצירתיות של האדם (דרך אגב – גם אצל מבוגרים), תורמת להתפתחות קוגנטיבית, שכלית ורגשית. ככל שילדיכם ייחשפו לאמנות בגילאים צעירים יותר – הרווח יהיה גדול יותר. ועכשיו, כשיש לכם הרבה זמן פנוי עם הילדים, כדאי מאוד לנסות לבלות את הזמן עם הילדים בפעילויות יצירתיות, גם אם הם לא יהיו ואן גוך או פיקאסו… שדרגו עכשיו את הציוד האמנותי שלכם בזול בלוח יד2.

 

זכרו – יום שעובר אינו חוזר וזה נכון במיוחד עם הילדים. נצלו את החופשות לבילוי משותף עם הילדים וכמובן – לא לשכוח את המזגן