7 סיבות טובות לקנות את הרכב הבא שלכם מסוכנות

קניית רכב היא החלטה כלכלית משמעותית ולכן חשוב לעשות אותה בחוכמה.
בעוד שישנן מגוון אפשרויות בשוק, קנייה דרך סוכנות רכב מקצועית מציעה יתרונות משמעותיים שיכולים להפוך את כל התהליך להרבה יותר פשוט, משתלם ובטוח…

 

סוכנות רכב מספקת לכם את כל הכלים להבטיח שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם, עם ליווי אישי לאורך כל הדרך. פנייה לאחת מאלפי הסוכנויות בפריסה ארצית, יכולה לסגור את כל הפינות המתישות בדרך אל עץ הריח החדש. איך? קבלו 7 סיבות טובות לכך:

 

סיבה 1: מגוון רחב של רכבים במקום אחד

ביקור בסוכנות מאפשר לכם לראות מגוון רחב של רכבים, בין אם מדובר ברכב קטן, רכב משפחתי, או רכבי יוקרה. כל האפשרויות מרוכזות במקום אחד, כך שאין צורך להתרוצץ ממקום למקום. המגוון הרחב גם מאפשר לכם לבצע השוואות חכמות בין דגמים, ביצועים, רמות גימור ומחירים – ולהתאים את הרכב בדיוק לצרכים שלכם.

 

סיבה 2: אופציה לעסקת קנייה ומכירה משולבת בעסקת טרייד אין

רכישת רכב מסוכנות מאפשרת לבצע עסקת טרייד אין בנוחות מרבית, למי שמחפש להחליף את רכבו הישן ברכב חדש או משומש אחר. בעסקה זו, תוכלו למסור את רכבכם הישן לסוכנות, לקבל הערכת שווי עבורו ולהשתמש בערכו כחלק מהתשלום עבור הרכב החדש. כך תחסכו את הטרחה של מכירת הרכב הישן באופן עצמאי ותקבלו פתרון כולל בתהליך אחד.

 

סיבה 3: אפשרויות מימון בהתאמה אישית

סוכנויות רכב מציעות גם אפשרויות מימון בהתאמה אישית, המאפשרות לכם לפרוס את התשלומים עבור הרכב לתקופה נוחה לפי יכולת ההחזר האישית. התנאים משתנים וכוללים לעיתים ריביות אטרקטיביות, מסלולי החזר גמישים ומגוון אפשרויות שניתן להתאים לצרכים הפיננסיים של כל אחד.

 

סיבה 4: אחריות על הרכב

בניגוד לרכישה מאדם פרטי, רכישה מסוכנות כוללת במקרים רבים אחריות על הרכב וחלקיו. אם במהלך התקופה המוגדרת נגרמת תקלה כלשהי, במסגרת האחריות שניתנה, הסוכנות תטפל בבעיה, כולל תיקון והחלפת חלקים ללא עלות נוספת. כך תוכלו לנהוג ברכב בראש שקט, בידיעה שיש מי שדואג לכם גם אחרי הרכישה.

 

סיבה 5: טיפולים תקופתיים ושירותים נלווים

סוכנויות רבות מציעות גם שירותי טיפולים תקופתיים במחירים מסובסדים לקוני הרכב, כגון החלפת שמן, בדיקת בלמים וטיפול בצמיגים. שימוש בטיפולים אלו מתועד ומשמש כערך מוסף בעתיד, אם תחליטו בהמשך למכור את הרכב, תהיה לכם היסטוריית טיפולים מוכחת שתעלה את ערכו.

 

סיבה 6: התנהלות פשוטה מול משרדי רישוי

רכישת רכב כוללת לא מעט בירוקרטיה מול משרדי הרישוי, אך בסוכנות הרכב, התהליך הזה מנוהל עבורכם. סוכנויות דואגות לכל הטפסים וההעברות הנדרשות, מה שחוסך לכם זמן וכאב ראש.

 

סיבה 7: שירות לקוחות ותמיכה לאחר הרכישה

אחד ההיבטים החשובים ברכישת רכב מסוכנות הוא שירות הלקוחות. במקרים רבים, הסוכנויות מעניקות תמיכה גם לאחר הרכישה ומציעות ייעוץ ועזרה טכנית במידה ויש צורך. זהו יתרון משמעותי ביחס לקנייה פרטית, שבה אתם נותרים לבד להתמודד עם בעיות או שאלות שצצות לאחר הרכישה.

 

שורה תחתונה: 

רכישת רכב מסוכנות מספקת לכם חוויית קנייה נוחה, משתלמת ומלאת ביטחון. אחד היתרונות המשמעותיים של רכישה מסוכנות הוא השקט הנפשי. במקום להתעסק בכל שלבי התהליך – מרגע החיפוש ועד הבדיקות והעברת הבעלות – בסוכנות הכל מתבצע עבורכם (בדיקות מקצועיות, העברת הבעלות ועוד), כך שאתם יכולים להיות רגועים וליהנות מהתהליך.

 

ביד2 תוכלו למצוא יותר מ-1,300 סוכנויות רכב בפריסה ארצית, עם למעלה מ-22,000 רכבים, כל מה שנותר לכם הוא למצוא את הרכב המתאים לכם בדיוק ולצאת לדרך חדשה.

 

קרדיט תמונה: shutterstock

לוחות יד 2: דירות להשכרה