3 עובדות מעניינות על מצברים לרכב

הרכב לא מניע? הבעיה הראשונה שניתן לחשוב עליה היא, איך לא, המצבר. מה כדאי לדעת על המצבר שלכם? היכנסו וגלו

כולנו לא פעם אחת ולא פעמיים חווינו סיטואציה בה המצבר שלנו סיים את חייו וכל בעל רכב מודע למצב לכמה שהסיטואציה הזאת יכולה להיות לא נעימה ולגרור איתה עיכובים רבים. בכדי להבין האם הבעיה היא במצבר או שיש בעיה אחרת ברכב, חשוב להיות ערניים לסימנים שיכולים להופיע שהמצבר בדרך לסיים את חייו. עם זאת, לא פעם קרה לכולנו לשכוח את האורות דלוקים ולהגיע לרכב בבוקר ולגלות שהמצבר התרוקן.

לפני שתחפשו היכן לרכוש מצבר חדש, הכנו לכם רשימה עם כמה עובדות מעניינות שיעזרו לכם לרכוש את המצבר הטוב ביותר, שמותאם לרכב שלכם ויחזיק לכם לאורך שנים.

ברוב המקרים שאנו מגיעים אל הרכב ומנסים להתניע אבל חווים קושי רב, הלוח שעונים עמום והרדיו בעוצמה חלשה – אלו סיטואציות שמעידות על כך שהמצבר בדרך לשבוק חיים לגמרי ועלינו לבצע החלפה למצבר חדש. במידה והזמנתם שירותי דרך \ שירות החלפת מצברים, בקשו שיבדקו לכם את המצבר באמצעות רב מודד ויאמתו שהבעיה היא באמת מצבר ואין בעיה אחרת ברכב.  

איך יודעים שהמצבר מת או רק התרוקן?

אם נכנסתם לרכב בבוקר ואין בכלל חשמל ברכב, זאת אומרת שאפילו המנורה בתקרה ברכב לא נדלקת והרכב עצמו לא מגיב שאתם מנסים לפתוח אותו, זה מראה שהמצבר שלכם לא התקלקל אלא רק התרוקן. למה זה קורה? או שהשארתם אור דלוק או שיש זליגת חשמל (גניבת זרם מצרכן חשמל שרוקן את המצבר עד 0 וולט) .

מצבר שרק התרוקן לא יהיה בו חשמל כלל ועליכם לנסות להתניע את הרכב באמצעות חיבור לכבלים של רכב אחר, לאחר מכן עליכם להשאיר את הרכב שעה דלוק ללא אורות וללא מזגן – אין צורך בנסיעה. במידה וזה גם לא עזר תצטרכו להטעין את המצבר בטעינה איטית במטען מיוחד של מצברים אשר יציל את המצבר ויחזיר אותו לקדמותו.

 רכשו מצבר אמין מחברה מוכרת, שתספק לכם אחריות מלאה

חשוב לציין, מצבר לרכב צריך להיות עמיד, יציב ומותאם לאקלים בארץ כדי שיחזיק לנו לאורך שנים. חודשים חמים כמו יולי, אוגוסט, הינם חודשים חמים בהם מצברים מתקלקלים מהר יותר בשל נזקי מזג האוויר. אנו ממליצים לרכוש את מצבר שנפ ומצבר בוש, שנחשבים למצברים איכותיים וחזקים שיספקו לכם שקט לפחות לשלוש שנים (במידה ואתם נוהגים בתדירות נסיעה ממוצעת) ולא תצטרכו לבצע טיפול ותחזוקה למצברים אלו.

בנוסף, חשוב לציין שהמצבר חייב להיות מותאם לסוג הרכב שיש ברשותכם מבחינת מספר פרמטרים:

  • על המצבר להיות מותאם לסוג של הרכב ולמבנה שלו, כך שהמצבר ישב ללא יכולת תזוזה ויהיה מותאם בדיוק לגודל הדרוש.
  • על המצבר להיות מותאם להוראות היצרן שכתובות בספר הרכב, במידה ואין ברשותכם, בדקו באמצעות מוסך מורשה או בבדיקה באינטרנט.

קיים שירות שיביא לכם את המצבר עד הבית!

כדי לחסוך את הכסף המיותר שתשלמו לשירותי גרירה או לשירותי דרך ולבצע חסכון משמעותי בזמן שיכול להתבזבז בהמתנה למוסך ובחיפוש אחר רכב עם כבלים להתנעה ראשונית עם כבלים, אנו ממליצים לכם להישאר היכן שאתם ולהזמין שירות החלפת מצבר לרכב עד הבית של שיא מצברים לרכב, שמתחייבים להגיע אליכם עד 60 דקות מרגע ההזמנה ויספקו לכם מצבר עם תעודת אחריות מקורית ובדיקה מקיפה לוודא שזו הבעיה. בכך אתם משלמים פחות, לא מבזבזים זמן יקר וחוזרים במהרה לשגרה.