סטנדרט טכנולוגי חדש: קבלו את יונדאי טוסון המחודש

בא לשכונה בחור חדש, יונדאי טוסון בדגם המחודש! איזה אבזור מחכה לנו, בכמה ניתן לקנות אותו ואיך חווית הנסיעה? הפרטים לפניכם

מאז השקת הדגם לפני 16 שנה דגם הטוסון הוא ה-SUV הנמכר ביותר של יונדאי, עם מכירות של למעלה מ-7 מיליון יחידות  ברחבי העולם מתוכן 1.4 מיליון יחידות באירופה ו- 65,800 בישראל. בדור הרביעי שלו מציג יונדאי טוסון החדש  פריצת דרך עיצובית, עם קו מהפכני חדש של המותג, ומביא עימו סטנדרטים חדשים בבטיחות, בתכנון תא הנוסעים וביחידות ההנעה המתקדמות והירוקות.

עיצוב חיצוני מתקדם ונועז מבוסס אלגוריתם

מעצבי יונדאי ביססו את תהליך העיצוב הראשוני על גבי אלגוריתמים ממוחשבים מתקדמים המשלבים צורות, זוויות ומפלסים שונים וליצור דפוסים גיאומטריים בולטים דמויי תכשיט הבאים לידי ביטוי על פני משטחי הרכב השונים ומקנים לו מראה פרוגרסיבי ונועז.

בחלקו האחורי הטוסון מציג יחידת תאורת LED הממשיכות את האלמנטים הזוויתים של יחידות התאורה הקדמיות ומחוברות ביניהן בפס LED היוצר חתימת אור ייחודית ומובחנת. את העיצוב משלים ספויילר אחורי המשתלב בגג ומחביא בתוכו, לראשונה ביונדאי, את המגב האחורי. הפגוש האחורי משלב גם הוא בפסי הגימור צורות גיאומטריות הממשיכות את קו העיצוב הכללי. יונדאי טוסון החדש מגיע במבחר של שמונה גוונים כולל 3 חדשים המדגישים את קווי המרכב של הרכב.

עיצוב פנים הייטקי ונקי

חלל הפנים המתוחכם והמרווח ביונדאי טוסון החדש ממשיך קו תכנוני ועיצובי החושב "מחוץ לקופסא" ומביא איתו פרשנות מתקדמת וחדשנית להנדסת האנוש ועיצוב סביבת הנהג. עיצוב סביבת הנהג מחולק לשני מפלסים עיקרים, כאשר המפלס העליון תחום בפסי קישוט רוחביים הנמתחים מצדדי הקונסולה המרכזית, מסווים בתוכם את פתחי המיזוג הצדדיים ומתמזגים אל דיפון הדלתות כשהם מעצימים את תחושת המרחב ומעניקים מראה יוקרתי.

לוח המחוונים שטוח וסימטרי מה שיוצר מראה נקי המשפר את שדה הראיה לפנים דבר המושג בזכות מסך תצוגה דיגיטלי בגודל 10.25 אינטש. מסך זה מספק מלבד תצוגות מידע מפורטות גם אפשרות בחירת סגנונות עיצוב בהתאמה אישית, כשמיקומו האידאלי הופך אותו קריא ונוח לכל הנהגים בתנוחות נהיגה שונות.

הנדסת האנוש בטוסון החדש מעניקה חווית שימוש דיגיטלית עם אפשרות התאמה אישית. זהו הדגם הראשון של יונדאי בו הקונסולה המרכזית מבוססת כולה על ממשק מגע לתפעול ושליטה על המערכות השונות, לרבות מערכות האודיו והניווט. הקונסולה משלבת מסך מגע מרכזי רחב בעל גרפיקה ורזולוציה גבוהה לתצוגת מידע ושליטה על פונקציות נרחבות, כשמתחתיו ישנם משטחי מגע לקיצורי תפריטים לשליטה על מערכת בקרת האקלים המפוצלת. 

חומרי דיפון איכותיים רכים למגע ממוקמים בכל תא הנוסעים ומשדרגים את תחושת האיכות. הנוסעים יכולים ליהנות גם מתאורת אווירה הממוקמת בכיסי הדלתות, תחת הקונסולה המרכזית ובחלל אחסון מתחת לשדרה בין הנהג לנוסע, ומאפשרת בחירה בין 10 צבעים שונים המורכבים מ- 64 גוונים. אופציות הטעינה בטוסון החדש כוללות שקעי USB מלפנים ומאחור ומשטח טעינה אלחוטי הממוקם מתחת לקונסולה המרכזית.

 
לקוחות הטוסון יכולים לבחור בין שלושה גימורי פנים שונים בצבע שחור אחיד או בשילוב קרם ועם ריפודי בד או עור:

  • דגם ה- Prestige Turbo 1.6
  • דגם ה-  Panoramic Turbo 1.6 מוסיף גג שמש פנורמי ותאורות LED פנימית.
  • דגם ה- Luxury Turbo 1.6 מוסיף גם חישוקי סגסוגת 18 אינץ' , מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, טעינה אלחוטית לנייד, מושב נהג חשמלי וכוונון כרית גב תחתון ו- SCC בקרת שיוט חכמה הכוללת מנגנון זחילה בפקקים, SBW – בחירת הילוך בלחיצת כפתור.
  • דגם ה- Elite Turbo 1.6 מוסיף חישוקי סגסוגת 19 אינץ', תאורת LED ראשית, פנסים אחוריים משולבים LED, תאורה עוקבת פניה, חימום מושבים קדמיים, אפשרות כוונון משוב נוסע לגובה  וריפודי עור.