לובינסקי, יבואנית מותג הרכב הגרמני אופל, משיקה בישראל את אופל אסטרה החדשה

רף חדש של איכות, שימושיות והנאה מהנהיגה לסגמנט המשפחתי C-האצ'בק

  • לובינסקי החלה לשווק בישראל את הדור החדש של אופל אסטרה
  • אופל אסטרה החדשה קובעת רף חדש של איכות, שימושיות והנאה מהנהיגה בסגמנט המשפחתיות C-האצ'בק
  • אופל אסטרה החדשה תשווק בישראל בתחילת דרכה עם מנוע 1.2 ליטר בנזין טורבו PureTech שמפיק 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ המשודך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים מבית AISIN
  • רמת האבזור GS LINE הספורטיבית תקבע רף חדש בסגמנט עם שפע מערכות בטיחות מקוריות, ורשימת טכנולוגיה ואבזור נוחות ארוכה במיוחד כסטנדרט
  • מחיר אופל אסטרה החדשה יחל ב-158,990 שקל

לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, משיקה בישראל את הדור השישי והחדש לאופל אסטרה. המשפחתית C-האצ'בק אשר תוכננה, עוצבה ונבנתה בגרמניה, הייתה לאורך כ-30 שנות ייצורה סיפר הצלחה עבור מותג אופל עם למעלה מ-14 מיליון יחידות שנמכרו. אופל אסטרה החדשה מיועדת להוביל את סגמנט ה-C האצ'בק הודות לעיצוב מרהיב וייחודי, טכנולוגיית תאורה ובטיחות מתקדמת, תא נוסעים איכותי וחכם ואבזור סטנדרטי עשיר במיוחד. אופל אסטרה החדשה תחל את דרכה בישראל עם גרסה אחת שבחזיתה מנוע 1.2 ליטר בנזין טורבו PureTech וברמת אבזור הגבוהה GS LINE.

עיצוב

הדור החדש של אופל אסטרה נראה דינמי מתמיד, עם קווי אופי מודגשים והקפדה על יצירת סביבת מחיה נקיה ואלגנטית בתא הנוסעים. אסטרה החדשה מאמצת אלמנטים כמו חזית אופל VIZOR שמגדירה שפת עיצוב חדשה ומשותפת לכל הדגמים החדשים ובמקרה של האסטרה, מוסיפה לה מבנה גג נמוך ביחס לגוף הרחב וחישוקים הגדולים שמעניקים לה נוכחות ובולטות בנוף המוטורי.

הדור החדש מביא עמו חידושים חשובים לסגמנט אשר מעלים את הערך הנתפש והרגשי של הדגם בעיני לקוחותיו. לדוגמה, הדור החדש מצליח להפוך את הלילה ליום עם יחידות התאורה האדפטיביות Intelli-Lux LED Pixel Lights , ובהם 168 אלמנטים של תאורה.

קפיצה נוספת אל העתיד מוצאים בתא הנוסעים של האסטרה, עם דשבורד חדשני – Pure Panel אשר כולל בתוכו ממשק אדם-מכונה מתקדם וחווייתי באמצעות שני מסכי מגע צבעוניים בגודל 10 אינץ' הפועלים בדומה למסכי הטלפון החכם. מהנדסי אופל דאגו לכך שנוהגי הרכב יוכלו להתאים לעצמם את כל המידע החיוני להפעלת הרכב ואפשרויות התפעול השונות, באופן קל, ברור ונעים ללא הכבדה מיותרת. בנוסף לכך, השאירו מהנדסי הרכב את מתגי תפעול בקרת האקלים מחוץ למסכי המגע כמתגים פיזיים להפעלה קלה ונוחה.

נוחות הישיבה לאורך זמן הנה תכונה חשובה עבור מכוניות אופל והתאם לכך, אסטרה החדשה מצוידת במושבים ארגונומיים ייחודיים (AGR) כסטנדרט, אשר עוטים ריפוד משולב אלקנטרה מתוכננים ומיוצרים על ידי אופל באופן בלעדי, לשם הקניית נוחות ישיבה מרבית בנסיעות ממושכות. מושב הנהג מגיע עם כוונון חשמלי בשמונה מצבים ושלושה זיכרונות.

Autobahnproof

אופל אסטרה החדשה מבוססת על פלטפורמת ה-EMP2 המתקדמת, מה שמניח יסודות מצוינים לא רק להתנהגות כביש טובה ובטיחות גבוהה, אלא גם למרחב מחיה יעיל עבור כל אחד מיושבי הרכב. אורכה 439.1 ס"מ, רוחבה 186 ס"מ ובסיס הגלגלים עומד על 267.5 ס"מ. תא המטען מציע 422 ליטר של נפח שימושי.

אופל אסטרה החדשה תוכננה להיות Autobahnproof, כלומר בעלת יכולת שיוט במהירות גבוהה למשך זמן ממושך ולשם כך, היא נהנית ממקדם גרר נמוך של 0.269, מקשיחות גבוהה של השלדה, היגוי מדויק, שיכוך ייחודי במתלים ויציבות גבוהה מאוד תחת עומסי בלימה.

בתחילת דרכה בישראל, תוצע אסטרה החדשה כשבחזיתה מנוע 1.2 ליטר טורבו בנזין PureTech שמפיק 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד וכן 23.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד ובשילוב עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית, ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 10.2 שניות, המהירות המרבית עומדת על 210 קמ"ש וצריכת הדלק במסלול משולב נרשמת על 5.9 ליטר ל-100 ק"מ לפי תקן WLTP. במהלך 2023 תגענה גרסאות PHEV ו-BEV.

גימור ואבזור

אופל אסטרה החדשה תוצע בישראל ברמת אבזור יחידה וגבוה במיוחד, GS LINE עם מפרט בטיחות מקורי עשיר במיוחד:

  • מערכת בלימה אקטיבית עד 140 קמ"ש עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו-גלגלי
  • מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת התרעת סטייה מנתיב ותיקוני היגוי אקטיביים
  • בקרת שיוט אדפטיבית כולל יכולת עצירה מלאה וזינוק מעמידה
  • מערכת שמירת מיקום בנתיב בזמן שימוש בבקרת השיוט האדפטיבית
  • זיהוי תמרורי תנועה והמלצה לשינוי המהירות בהתאם בבקרת השיוט
  • מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת תאורה בהתאם לתנאי הדרך
  • 6 כריות אוויר
  • התרעת הימצאות רכב בשטח המת של שדה הראיה
  • מערכת התרעת ערנות נהג
  • זיהוי תנועה חוצה מאחור

בנוסף לכך, רשימת האבזור כוללת גג זכוכית פנורמי נפתח עם וילון הצללה, ממשקי Apple Car Play ו- Android Auto  אלחוטי, חישוקי 18 אינץ' PENTAGON, סמלים מושחרים, צביעה דו-גוונית (גג שחור), שלושה מצבי נהיגה (ECO, Normal, Sport), 4 מצלמות חניה המספקות מבט 360 מעלות, מושב נהג חשמלי עם זיכרונות, כניסה והתנעה ללא מפתח עם חיישן קרבה, בקרת אקלים מפוצלת, חימום מושבים קדמיים והגה, דוושות בגימור אלומיניום ועוד.

מחיר:

  • אופל אסטרה 1.2 PureTech ברמת GS LINE: 158,990 שקל

רוצים לקבל מידע על מגוון רכבים נוספים? היכנסו עוד היום למחירון הרכב של יד2!