כל היתרונות ברכישת רכב מסוכנות 

הדרך המהירה והבטוחה להתחדש עם הרכב הבא שלכם

חיפוש וקניית רכב יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד כשרוצים לבצע רכישה בראש שקט, במהירות ויעילות בידיעה שיש "אימא ואבא" לרכב במידת הצורך. מבין כל האפשרויות לרכישת רכב חדש או יד שנייה- פנייה לאחת מאלפי הסוכנויות בפריסה ארצית, יכולה לסגור את כל הפינות המתישות בדרך אל עץ הריח החדש. איך? עם היתרונות הבאים: 

עסקאות טרייד אין

עסקת טרייד אין היא אחד מהיתרונות  הבולטים ביותר ברכישה מסוכנות, עסקה זו  מאפשרת לכם להחליף את הרכב הקיים ברכב חדש ולמעשה לשלם רק את ההפרש. למי זה טוב? לכל מי שכבר מחזיק ברכב שברצונו להחליף במסגרת העסקה. טרייד אין יכול לחסוך בזמן ולפסוח על הוצאת הרכב הקיים למכירה, לשכוח מקביעת פגישות לבדיקות, התעסקות מול מתעניינים לא רלוונטים והעברת בעלות.
עסקאות טרייד אין מתאימות גם עבור אלו שרוצים להשלים את החלפת הרכב באופן המהיר ביותר וללא בירוקרטיה מיותרת.

תנאי מימון בהתאמה אישית

גם אם אין בידכם את הסכום המלא לרכישת הרכב בו אתם מעוניינים, תוכלו להשיג מימון לרכישת רכב חדש או יד שנייה. סוכנויות הרכב יכולות לעזור לכם למצוא את הגורם המימוני המתאים ביותר עבורכם, בהתבסס על היסטוריית האשראי ותנאי המימון המועדפים עליכם כדוגמת מימון בנקאי לעומת מימון מחברת מימון חוץ בנקאית וכן תקופת ההלוואה הרצויה (ארוכה כדי להוזיל את התשלומים החודשיים, או קצרה יותר כדי לפרוע את ההלוואה מהר יותר ולחסוך בריבית), במקרים רבים ניתן לקחת את ההלוואה בסוכנות עצמה ולהשלים את עסקת הרכישה במקום ללא עיכובים מיותרים.

מגוון המאפשר השוואה נכונה 

ברגע שהגעתם לסוכנות, אתם עדים לקשת רחבה של סוגי רכבים – ופה משחק לטובתכם יתרון  ההשוואתיות.
ככל שהמגוון רחב יותר- כך פשוט יותר לבצע השוואה חכמה בין דגמים, תכונות, רמות גימור, תקציב והיבטים נוספים החשובים לכם, כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת ונכונה.

אחריות על חלקי רכב 

מרבית סוכנויות הרכב מציעות אחריות מסוימת על חלקי הרכב. המשמעות היא שבניגוד לרכישת רכב מאדם פרטי, במקרה וחלק מסויים אשר נמצא במסגרת האחריות מתקלקל, הוא יוחלף או יתוקן על ידי הסוכנות ממנה נרכש ללא עלות נוספת. סוג האחריות ומשך האחריות משתנים מסוכנות רכב אחת לשנייה.
כקונים אתם יכולים לצאת לדרך בראש שקט עם הידיעה שאותה אחריות למעשה מגינה עליכם מפני תקלות או הוצאות בלתי צפויות לאחר הרכישה.

טיפולים תקופתיים 

חלק מסוכנויות הרכב אף מציעות טיפולים תקופתיים למכוניות, לרבות החלפת שמן, בדיקת בלמים, צמיגים ועוד. בדרך כלל סוכנויות הרכב מציעות את השירותים האלו במחירים נוחים ומסובסדים לקוני הרכבים מהסוכנות. כאשר נעשה שימוש בטיפולים אלו הם מתועדים ומשמשים גם כאסמכתא עבור מכירת הרכב העתידית והצגת היסטוריית הטיפולים שלו.

 

נסכם את הנסיעה הזו עם המסקנה- שסוכנויות רכב מציעות לנו יתרונות המאפשרים חוויית רכישה מהירה, נוחה ורגועה באמצעות עסקאות הטרייד אין, מגוון רחב של רכבים, מימון אחריות ועוד.
כל מה שנשאר לכם זה למצוא את סוכנויות הרכב הרלוונטיות עבורכם מקרב יותר מ-1,300 סוכנויות רכב המפרסמות מלאי של למעלה מ 22,000 רכבים באתר יד2.
בחרו בסוכנות ובדגם הרכב הספציפי העונה על הצורך שלכם ותחדשו!