חווית נסיעה חסרת מעצורים: אופל Crossland החדשה כבר כאן

מתכננים לקנות רכב חדש? כדאי שתכירו את הדגם החדש של אופל: אבזור מפנק נסיעה בטיחותית ונוחה – ובקיצור, חוויה! קבלו את כל הפרטים

במסגרת עדכון הדגם האהוב, עבר ה-SUV הקומפקטי של אופל שינוי משמעותי בחזית הרכב שמעניקה לרכב את חזית
ה VISOR ובנוסף שלל עדכונים וליטושים אשר העניקו לו את העיצוב המהוקצע של משפחת דגמי אופל העתידיים, שיפור באבזור הבטיחות האקטיבי והנוחות, שדרוג חוויית השימוש ועוד.

אופל Crossland המחודש הוא הרכב הראשון לקבל את חזית ה-VISOR אשר תאפיין את כל דגמי אופל החדשים. חזית זו מעצימה את הנראות של הקרוסלנד בכך שהיא נמתחת לכל רוחב חלקו הקדמי, כשהיא מאחדת בתוכה את יחידות תאורת ה'לד' החדשות, פנסי תאורת היום (DRL), הגריל החלק וכמובן לוגו אופל. בחלק התחתון, הפגוש קיבל הדגשות מובחנות ושבכה עמוקה, כולל פתחי יניקת אוויר בקצוות להעצמת המראה הספורטיבי. בחלק האחורי, קל להבחין ביחידות התאורה המושחרות החדשות ובתיחום השחור שבניהם שגורם ל-Crossland להראות רחב יותר.

הודות לאורך של 422.9 ס"מ (421.2 ס"מ עד כה) ובסיס גלגלים של 260.2 ס"מ, אופל Crossland מציע מרחב מחיה נדיב וחכם עבור נוסעיו. המושבים הקדמיים מציעים תמיכה טובה מאוד בגוף ונוחות גבוהה, אשר מאפשרים לנוסעיו לגמוא מרחקי נסיעה גדולים בנוחות מצוינת. המושב האחורי החכם מחולק ביחס של 60:40 ומציע מרחב מחיה נדיב ליושביו. נפח תא המטען עומד על 410 ליטר ויכול לצמוח עד 1,255 ליטר בקיפול המושב האחורי. תא הנוסעים קיבל גם ריפוד חדש בשילוב דמוי עור למושבים, מסך מערכת מולטימדיה עם ממשקי AppleCarPlay ו-Android Auto, מושב נהג המתכוונן בשמונה מצבים ועוד.

במסגר מתיחת הפנים, אופל Crossland המחודש עבר גם כיול מחדש למתלה הקדמי, האחורי ולמערכת ההיגוי, כך שכעת הוא מציע יכולות גבוהות יותר בספיגת מהמורות ושיפור נוחות הנסיעה, לצד שיפור בחדות ההיגוי והתחושה בכל תנאי הנהיגה ומהירות הנסיעה.

אופל Crossland מצויד במנוע ה-1.2 ליטר בנזין טורבו PureTech אשר זכה 4 שנים ברציפות בתואר "מנוע השנה". נתוני התפוקה שלו עומדים על 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-23.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד אותם המנוע מעביר אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבה אוטומטית עם 6 הילוכים מבית AISIN. יחד הם מסייעים ל-Crossland להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 10.2 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 198 קמ"ש. נתון צריכת הדלק הממוצעת עומד על 16.1 ק"מ לליטר לפי תקן WLTP ולהשתייך לקבוצת הזיהום 10.

אופל Crossland יוצע בישראל בשתי רמות אבזור – BUSINESS EDITION ו-BUSINESS ELEGANCE.

מה תמצאו ברכב?

רמת האבזור BUSINESS EDITION כוללת (רמת אבזור בטיחות 4):

  • מערכת בלימת חירום אקטיבית
  • מערכת התרעת סכנת התנגשות
  • מערכת התרעת סטייה מנתיב הנסיעה
  • מערכת התרעת ערנות נהג
  • מערכת זיהוי תמרורי תנועה והמלצה לשינוי בהתאם בבקרת השיוט

כמו כן גם 6 כריות ואויר, סייען זינוק בעליה, בקרת שיוט ומגביל מהירות, חיישני אור וגשם, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה קדמיים ואחוריים כולל תצוגה גרפית, מסך מולטימדיה בגודל 7 אינץ', שמשות אחוריות כהות, ספוילר אחורי מקורי ועוד.

רמת האבזור BUSINESS ELEGANCE מוסיפה (רמת אבזור בטיחות 5):

  • מערכת התרעה על המצאות רכב בשטח המת של שדה הראיה
  • מערכת Park&Go לסיוע בחניה בניצב ובמקביל
  • מצלמת חניה אחורית הכוללת "מבט על" וירטואלי על הרכב וגבולות החניה

כמו כן גם כניסה והתנעה ללא מפתח, קיפול חשמלי למראות הצד, בקרת אקלים מפוצלת, לוח מחוונים צבעוני עם מסגרת כרום, שקע USB נוסף, משטח טעינה אלחוטית (למכשירים תומכים), גג פנורמי עם וילון, תאורת אווירה בדלתות ובקונסולה המרכזית, מסילות גג, חישוקי 17 אינץ' ושילוב שני צבעים (גג ומראות בצבע שחור) כאופציה.