איך ומתי ניתן להוזיל ביטוח לנהג צעיר? 

כשהבן או הבת מקבלים רישיון נהיגה, זה תמיד דבר מרגש. עוד שלב נוסף בתהליך ההתבגרות שלהם, עוד שלב ביציאה שלהם לעצמאות. אך יחד עם ההתרגשות יש גם חשש אשר מלווה את ההורים בכל פעם כשהם לוקחים את המפתחות ועולים על הכביש

לצד ההתרגשות והחשש, יש עניין נוסף שצריך להתייחס אליו בהקדם והוא להוסיף את הנהג או הנהגת הצעירה לפוליסת הביטוח של הרכב המשפחתי או לרכוש עבורם פוליסת ביטוח משלהם, במידה והם אמורים לקבל רכב משלהם. מדובר על פוליסת ביטוח המיועדת לנהגים צעירים. 

במידה ומדובר ברכב משפחתי, אזי שיש להוסיף אותם לביטוח על מנת שהם יוכלו לנהוג בו. אם חס וחלילה יקרה משהו, אז הם ייהנו מתנאי הפוליסה כמו נהגים אחרים ברכב, בין אם הצד הפוגע או הנפגע. במידה וההורים מחליטים לקנות להם רכב, אז כמו כל אחד ואחת שמחזיקים רכב משלהם, עליהם להחזיק ביטוח רכב בשביל שיוכלו להשתמש בו באופן סדיר וחוקי.  

נהגים צעירים צריכים להחזיק ברשותם ביטוח נהג חדש. מדובר על פוליסת ביטוח המתבססת על מאפיינים שמתאימים לסוג כזה של נהג, עד גיל 24 בחלק מהחברות ו21 באחרות. לאחר מכן הם יוכלו לעבור לפוליסת ביטוח רגילה. באופן טבעי, חברת הביטוח מעוניינת להגן על ההשקעה שלה ולהפחית את הסיכון שהיא חשופה אליו כאשר היא מבטחת נהג צעיר וחדש. 

כיצד אפשר להוזיל את עלויות הפוליסה?

בניגוד למה שנהוג לחושב, פוליסת ביטוח נהג חדש לא חייבת להיות יקרה. זה נכון שחברת הביטוח תרצה להפחית את רמת הסיכון אליו היא חשופה ולכן היא תנסה לגבות פרמיה יקרה, אך במקביל, אפשר למצוא אופציות שונות כיצד להוזיל את העלויות בצורה חכמה. 

למשל, אפשר לרכוש עבור הנהג או הנהגת, פוליסה על פי קילומטרים או פוליסה על פי תקופת זמן מסוימת מאוד מוגדרת. כך לא צריך לשלם מחיר מלא עבור הפוליסה. בפרט זה נכון אם הנהג הצעיר איננו הנהג העיקרי ברכב. ניתן גם למצוא מסלולים המתאימים לחיילים אשר חוזרים רק בסופישבוע וכן להגביל בכמות הימים בהם הנהג יכול להשתמש ברכב. באופן כזה, מגבילים מאוד הן את השימוש שלו (מה שיכול להוריד את מפלס החרדה של ההורים) וכן את עלויות הפוליסה. 

איך רוכשים פוליסת ביטוח נהג חדש בצורה חכמה?

לפני שאתם ממהרים לרכוש פוליסת ביטוח נהג חדש לבן או לבת שלכם, מוטב שתיצרו קשר עם סוכנות הביטוח Wobi באתר האינטרנט או בטלפון, שם תוכלו לקבל את כל המידע שאתם צריכים אודות פוליסות ביטוח לרכב ובפרט פוליסות ביטוח לנהגים חדשים ואף לשוחח עם נציג לפרטים נוספים. 

באתר תוכלו ליהנות מאפשרות של השוואת מחירים בין הצעות שונות, וכך תוכלו להחליט איזו הצעה הכי משתלמת לכם מבחינה כלכלית ומבחינת התנאים שלה.