הלך המצבר וצריכים חדש? כך תדעו איזה מצבר מתאים לרכב שלכם

הרגע הזה שבו הולך המצבר ונתקעים עם הרכב הוא ממש לא נעים. זהו מצב מלחיץ שבו צריך לדאוג כמה שיותר מהר למצבר חדש, מה שלא תמיד פשוט אם לא יודעים אל מי לפנות ומה לקנות בדיוק…

 

המצבר לא עובד? זה מה שעליכם לעשות

המצבר שלכם מת? הרכב לא רוצה להניע ואתם חסרי אונים? במקרה הטוב זה קרה ליד הבית. במקרה הרע באמצע הכביש, בחנייה של הקניון או בכל מקום אחר. מה עושים עכשיו?  כמובן שמבחינה אידיאלית ראשית כדאי לבדוק שהמצבר באמת גמור. אולי פשוט שכחתם את האורות דולקים כל הלילה וניתן להניע אותו עם כבלים ולהמשיך להשתמש בו זמן רב. אולי גם  לא מדובר בבעיית מצבר בכלל. הבעיה היא שאתם לא אנשי מקצוע ואין לכם את הכלים לבדוק את המצבר. ככה שבסופו של דבר יש לכם שלוש אפשרויות:

  • ניתן לגשת לחנות שמוכרת מצברים לרכב ולרכוש מצבר חדש– יש כל מיני חנויות שמוכרות מצברים. מה שתוכלו לעשות זה לבקש טרמפ מחבר, שכן או בן משפחה ולתת קפיצה לשם (ניתן גם לנסות להתניע את הרכב עם כבלים בעזרתו ולבדוק אם זה עוזר), לרכוש את המצבר, לחזור בחזרה לרכב ואז להתקין את המצבר בעצמכם.  זה לא אידיאלי, מאחר וסביר להניח שאתם לא באמת יודעים מה אתם עושים ואתם עלולים לגרום נזק לא רק למצבר אלא גם לרכב עצמו. 
  • הזמנת שירותי גרירה למוסך – בשביל זה תאלצו להמתין זמן רב לגרר ובסופו של דבר גם לשלם די הרבה כסף על שירותי הגרירה ועל המצברים היקרים שנמכרים במוסכים. הדבר גם יכול מאוד לעצבן אם בסוף יתגלה שבסך הכל הייתם צריכים להטעין את המצבר עם כבלים ובזבזתם זמן וכסף לחינם.
  • לחילופין ניתן להזמין שירות החלפת מצבר עד הבית– כמובן, רצוי מספק אמין ורציני. זוהי בעצם האפשרות הטובה ביותר מאחר והיא נוחה ובדרך כלל המחיר משתלם במיוחד. כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם נותן השירות ותוך זמן קצר הוא כבר יהיה אצלכם, יבדוק את המצבר הקיים ובמידת הצורך יחליף אותו למצבר חדש שמתאים לכם.

 

איך יודעים איזה מצבר מתאים לרכב?

כל עוד תבחרו באפשרות של שירות מצבר עד הבית, הטכנאי שיגיע אליכם כבר ידע לבחור לכם את המצבר בהתאם לסוג הרכב שלכם והשנתון שלו ולא באמת תצטרכו להיות מוטרדים לגבי איך לדעת איזה מצבר מתאים לרכב שלכם. אם אתם בכל זאת רוצים לדעת בעצמכם, מומלץ לעיין בספר הרכב בו מצוין סוג המצבר המתאים והאמפר הנדרש. אם איבדתם את ספר הרכב ניתן להיכנס למדריך הבא ולבדוק איזה מצבר מתאים לרכב שלכם:

  • שימו לב מה כתוב על המדבקה של המצבר הקיים שלכם – על גבי כל מצבר ישנה מדבקה שכוללת את המאפיינים הטכניים שלו. למשל, ערך האמפר-שעה, מדד CCA, סוג הטכנולוגיה, מידות המצבר ומיקום הקטבים שלו.  
  • בררו באינטרנט – אם המידע שעל גבי המדבקה כבר נמחק או שהיא כבר לא קיימת. תוכלו לבדוק באינטרנט. אך יש לשים לב שמוצאים אתר אמין עם נתונים מדויקים, אחרת אתם יכולים להיות בצרות ולפגוע ברכב שלכם.

 

שירות החלפת מצבר עד הבית עושה לכם שקט 

אבל, כפי שכבר הזכרנו קודם לכן, בימינו אין באמת טעם להתחיל ולעשות חקר על מנת להבין איזה מצבר צריך לקנות. כל שעליכם לעשות זה לפנות אל ספק מצברים מקצועי ומנוסה והוא כבר ידע לזהות איזה מצבר אתם צריכים בדיוק. למשל, האם כזה של 60 אמפר, 50 אמפר או בחוזק אחר, האם מצבר עופרת-חומצה רגיל או כזה חדשני יותר כגון מצבר סטארט-סטופ. הוא יגיע עד אליכם לחניה ויבצע את כל הפעולות הנדרשות – בדיקה של המצבר הישן והטענה שלו במקרה הצורך, או החלפה שלו אם יתגלה שהמצבר גמור לגמרי. 

מלבד התאמת מצבר לסוג הרכב ולדגם הספציפי הוא גם יוכל להציע לכם מצברי איכות של מותגים מובילים שיחזיקו לכם לשנים ארוכות. כגון מצברי שנפ, בוש, ורטה ועוד. כולם יגיעו עם אחריות ארוכה של 12 עד 24 חודשים, מה שיספק לכם שקט נפשי רב.

 

לשירות מהיר בפריסה רחבה, מוזמנים ליצור קשר בטלפון 055-9703783 או באתר תותח המצברים.

 

קרדיט תמונה: FREEPIK