8 המלצות מאירות לחג חנוכה

חג האורים, הניסים והסופגניות כולל שפע עצום של פעילויות לצד הזדמנות לחדש ולהתחדש. אספנו בשבילכם 8 המלצות לחג צבעוני, טעים ומלא באור איתן

חג חנוכה שמחאת הסופגניות והפסטיגלים הגדולים אנחנו בטוחים שתמצאו לבד, אבל את חנוכה אפשר לנצל לעוד עשרות פעילויות מדהימות לצד פינוק ביתי חמים וטעים. אז מה עושים במהלך החג עם הילדים ואיך מכינים את המטבח לטיגונים? יד2 תופרים לכם המלצה טובה לכל יום חג:

בחירת חנוכייה

אם עדיין אין לכם חנוכייה לחלץ מהוויטרינה אחת לשנה או שאתם מעוניינים להתחדש, זה הזמן לבחור אחת יפה ומאירה. השוק עתיר במגוון רחב של סוגים ודגמים – מבעלות המראה המסורתי ועד לאומנותיות ומעניינות, בכל טווחי המחירים האפשריים.

יש כרטיסים בעיר!

הצגות ומופעים הפכו לשמו השני של חג האורים ואפשר למצוא מאות כרטיסים להופעות ברחבי הארץ. בכל שנה אפשר ליהנות ממופעים קבועים, כמו הפסטיגל, ומהפקות שונות ומהנות לא פחות. אפשר למצוא לא מעט אנשים שמוכרים כרטיסים ומנויים למשחקי ספורט ואפילו לחדר כושר. זה בטח יעודד אתכם להשיל את כל הקלוריות שהחג הזה עומד לצבור.

הפיכת המטבח לזירת מטוגנים משגשגת

כשחלק גדול מאוד מחנוכה קשור לאוכל, וליתר דיוק למאכלים שומניים ומטריפים במיוחד, רצוי שכל ההכנות יתבצעו בדרך קלה ואפילו בריאה יותר. זה הזמן לרכוש כלי מטבח  כמו מחבת עם מגן סיליקוני נגד התזות שמן, סיר חשמלי לטיגון בכף שמן אחת, מכונה להכנת סופגניות וגם מדחום לטמפרטורת הטיגון והריבות, שתאפשר למנות המושלמות להתקבל במידה הפריכה והמדויקת.

מארחים בסלון לספינג' והדלקת נרות? זה בשבילכם

חג החנוכה יכול להיות זמן שנתי נפלא לחידוש מראה הסלון לחורף ואפשר למצוא שפע עצום של שטיחים, שולחנות קפה חדשים, ספות וכריות נוי שיקשטו את החלל במראות נעימים ליום סגריר. אפשר גם להתחדש בסט ספלים וכלי אוכל חורפיים לאורחים שהגיעו לנשנש ולמצוא עוד ועוד מוצרים משדרגים לסביבה הביתית ובזול.

לקריאה נוספת

צאו להעניק דמי חנוכה

הילדים מצפים לדמי כיס ובינינו, גם אתם תשמחו לקבל איזו מעטפה מסבתא. אבל חנוכה הוא גם זמן להפוך לנס של מישהו אחר ולהאיר לו את החג. "בזאר מכל הלב" הוא פרויקט משותף בין ארגון פתחון לב ואתר יד2, המציע לכם לבקר וליהנות מארבע חנויות חברתיות (בתל אביב, רמת גן, ראשל"צ וכרמיאל) המוכרות כלי בית, ביגוד, צעצועים, משחקים ופריטים מעודפי ייצור. ההכנסות נתרמות לרכישת סלי מזון לנזקקים, ותוכלו להרוויח מכך לא רק כמה וכמה שדרוגים הביתה, אלא גם סיפוק אמיתי מהנתינה ומוסר השכל נפלא לילדים. 

יאללה, פודיז

משנה לשנה מגוון ירידי האוכל וסיורי הטעימות הולך וגדל ולכם יש הזדמנות לטעום מהגימיקים החדשים שעושים את חנוכה לחג היפה והנכון וגם להשתתף באטרקציה מעניינת. תוכלו ליהנות מתרבות אוכל עשירה שלא כוללת רק את המאכלים המוכרים אלא גם את החנויות והשווקים הנוצריים שנערכים לכריסמס וממלאים את בטננו בטעמים מופלאים ומעניינים.

עשו לכם קורס

סוף השנה הוא הזדמנות פז להעשיר את הידע שלכם, ללמוד דברים חדשים ואפילו לשפץ את קורות החיים. אפשר למצוא שוברים וזיכויים לקורסים במגוון תחומים וגם לאתר מורים פרטיים לחיזוק, ריענון ותרגול המקצוע או התחביב. 

יוצרים עם הילדים

אין כמו פעילות יצירתית עם הילדים בבוקר של חופש סגרירי וגשום. פנו את השולחן, הכינו כלי יצירה וגשו למלאכה. זו ההזדמנות שלכם להרוויח זמן איכות משפחתי משותף וגם להשקיע כמעט בחינם באטרקציה משותפת ומהנה.