5 דברים שיעזרו לכם במעבר דירה

ריכזנו עבורכם את כל הדברים שיכולים לסייע לכם במעבר הקרוב

מעבר דירה הוא אירוע מרגש מצד אחד ומצד שני, מדובר במהלך שמביא עמו המון משימות ולחץ לפני ההובלה וביום ההובלה. על מנת שיהיה לכם קל יותר להתמודד עם המעבר, ריכזנו עבורכם 5 דברים שיוכלו לסייע לכם.

  1. גזרו זמנים לאחור

הדבר החשוב ביותר לפני שעושים הובלת דירה הוא לגזור זמנים מתאריך המעבר אחורה ולתכנן את הימים שבהם תארזו את הציוד שבדירה.

דבר זה חשוב במיוחד כאשר מדובר בתכולה מלאה של בית. אריזה של תכולה מלאה לוקחת יחסית הרבה זמן. יש לעבור על כל החפצים, למיין דברים שלא צריכים, לארוז בנייר או ניילון פצפצים דברים שבירים וכדומה.

כמו כן, יש לקחת בחשבון מצבים שבהם יש לפרק ריהוט כמו מיטה, ארון וכדומה. את הפריטים האלו יש לפרק כמה שיותר קרוב לזמן ההובלה ויש לקחת בחשבון מצבים שבהם תזדקקו לפירוק על ידי מוביל מקצועי.

אם תגזרו זמנים לאחור, תוכלו להספיק לארוז את כל החפצים שלכם ולהגיע ליום ההובלה עם ארגזים סגורים ומוכנים לירידה למשאית. מעבר לכך, לפקטור של הזמן יש משמעות גדולה על מיון החפצים. הרבה יותר נעים לפרוק ארגזים עם חפצים שמישים.

  1. סגרו חברת הובלות קרובה לבית חודש לפני המעבר

עוד משימה שיכולה מאוד לעזור להוריד את מפלס הלחץ לפני הובלה היא סגירת חברת הובלות מקצועית חודש לפני המעבר.

חודש זה זמן סביר לבצע סקר שוק בין המובילים הקרובים לביתכם ולסגור תאריך שמתאים לכם. זה לא אומר שלא ניתן לסגור מוביל מהרגע להרגע, יש אפשרות כזו, אך תמיד נוח ופחות לחוץ לסמן על המשימה הזו וי מבעוד מועד. כמו כן, הסיכוי שתמצאו מובילים מקצועיים במחירים נוחים יהיה גבוה יותר.

בעת שיחה עם חברת הובלות, וודאו תחילה האם הם זמינים בתאריך שאתם מעוניינים בו. שנית, נסו ככל האפשר לתאר להם את כמות הציוד שיש ברשותכם ואת הדירה שממנה אתם עוברים. על המובילים לדעת פרטים חשובים כמו מספר הקומות בבניין, האם יש מעלית שדרכה ניתן להוריד את הארגזים, האם מכשירי חשמל גדולים כמו מכונת כביסה, מייבש או מקרר יכולים לעבור דרך הדלת.

כל הפרטים האלו יקבעו האם הורדת הציוד אל המשאית תהיה דרך הדלת ומעלית הבניין או שיש צורך בהזמנת שירותי מנוף שהעלות עליהם הינה נפרדת. כאשר המוביל וגם אתם יודעים את כל הפרטים האלו מראש, אתם יכולים להיערך לתקציב שתשקיעו על ההובלה.

  1. חוסר בזמן? עשו מיקור חוץ

יש לכם חוסר בזמן? אתם עובדים או לומדים ואין סיכוי שתספיקו לארוז? אל דאגה! יש שירותי הובלות להעברת דירות שמציעים שירותי אריזה.

כל שעליכם לעשות, הוא למצוא את חברת ההובלות שמעניקה שירות כזה. צוות ההובלה יגיע אליכם לפני ההובלה ויבצע אריזה של כל התכולה במקצועיות רבה. חשוב לתאם את אריזת הציוד לפי כמות הציוד. יש חברות הובלה שיציעו לכם לבצע את האריזות ביום ההובלה מהבוקר ויש כאלו שדווקא יציעו לכם להתחיל את ביצוע העבודה יום או יומיים לפני.

כאשר הצוות האורז יגיע אליכם, תוכלו להנחות אותם בקווים כלליים ולאחר מכן לחזור לעיסוקיכם. בסיום, כאשר תגיעו לדירה, היא תהיה ריקה מציוד והכל כבר יהיה מרוכז בתוך הארגזים בצורה מופתית עבור צוות ההובלה או מוביל המשאית.

  1. הכינו מזוודה עם פריטים חשובים לשבוע האחרון

אנשים רבים שמבצעים מעבר דירה בפעם הראשונה בחייהם, שואלים פעמים רבות את השאלה: אם הכל ארוז, איך מתנהלים בינתיים, בשבוע האחרון לפני ההובלה?

אז הדרך הנכונה לעשות זאת היא להכין מראש מזוודה שתכלול בגדים לשבוע וציוד למקלחת. המזוודה הזו תלווה אתכם באותו שבוע לפני המעבר וביומיים שלאחר המעבר, עד שתסדרו את הציוד שלכם בחללי האחסון החדשים.

זוהי הדרך הנוחה ביותר להסתדר בשבוע הזה מבלי שתצטרכו לפתוח מזוודות ולהתחיל לחפש פריטים בארגזים שכבר סגרתם. בסיום השבוע הזה, כבר תוכלו לכבס את כל מה שהיה במזוודה ולהתחיל להתנהל רגיל.

  1. לדאוג לציוד אריזה מראש

והדבר האחרון שאתם יכולים לעשות כדי לעבור את מעבר הדירה בקלות הוא לדאוג לציוד אריזה מראש.

פעמים רבות אנשים דואגים רק לארגזים ושוכחים שיש צורך גם במספריים, דבק מסקנטייפ, גליל פצפצים וכדומה. את כל הציוד הזה כדאי להכין מראש לפני ביצוע האריזה וכך לעשות זאת באופן מסודר. בעניין זה חשוב לדעת כי יש חברות הובלה שניתן לרכוש מהם ארגזים חדשים.

שימוש בארגזים חדשים לאריזת הציוד שלכם הוא חשוב מעין כמוהו. אנשים רבים נוטים לאסוף ארגזים שכבר היה בהם שימוש ברשתות מזון כאלו ואחרות. כאשר הארגז משומש, יש עליו פעמים רבות שאריות אוכל שמביאות עמן שלל חרקים בניהם תיקנים וגם עכברים. אם אתם משתמשים בארגזים חדשים ונקיים, אתם נמנעים מהמצב הזה.

לסיכום, אלו היו חמשת הדברים שיעזרו לכם לבצע מעבר דירה בקלות. נסו אותם, מקסימום תצליחו.

המאמר בחסות חברת מובילים בהובלות