שופינג קרוב לאפס: 5 מוצרים שיעשו לכם את החורף

סידרתם את הארון? כיוונתם את המזגן? אווררתם את הכירבוליות? סימן שאתם כמעט מוכנים. הנה חמישה מוצרים זולים ומחממים שאסור לכם להישאר בלעדיהם העונה

בדיחה ישנה מספרת על מה שקורה במדינות שונות בהשוואה לטמפרטורה בחוץ: הבריטים יוצאים לבירה ב-20°, המכוניות הגרמניות מפסיקות להתניע ב-10° והישראלים? הם כבר קופאים ב-6°. וכיאה למדינה חמה שמתקשה בקור, יש לנו את כל האמצעים, המוצרים והאביזרים הטובים ביותר כדי לעבור את החורף בשלום. הנה חמישה מהם, שכדאי מאוד שיכנסו אליכם הביתה ותוכלו להשיג בעלות נמוכה.

כריות חימום

הסמל של אמנות הכירבול בימים הכי סוערים של העונה. אבל על מה בעצם מדובר? כרית אחיזה קטנה וקומפקטית, חשמלית או מתחממת במיקרו שתוכלו לאחוז, לחבק, להטמין מתחת לפיג'מה ואפילו מתחת לשמיכה כדי לחמם את המיטה לפני השינה. תוכלו למצוא מגוון רחב של חומרי כיסוי ומילוי, טקסטורות, צורות ואפילו מטרות שונות לכל כרית כמו שיכוך כאבים, כרית טיפולית או רגיעה לתינוק. זהו לא פריט יקר, אך מחירו עולה ככל שהייצור הוא מחומרים טובים ועמידים יותר. מצד שני, אנשים שרכשו כרית חימום שנותרה ללא שימוש בדרך כלל מוכרים אותה כחדשה במחיר אטרקטיבי.

שמיכות פוך

ה"מאסט האב" של החורף הוא כמובן שמיכה עבה ואיכותית המגנה מהקור. אך בשל העובדה שמדובר בפריט יקר שדורש מרחב אחסון גדול, רוב הבתים לא מצוידים בכמות פוכים רבה. כדי להקל על עניין האחסון, רוב היצרנים מקפידים על אחסון בתיק פלסטיק גמיש. וזה נפלא, כל עוד אתם רוכשים פוך סינטטי ולא נוצות, משום שאת שמיכת הנוצות המאסיבית כמעט בלתי אפשרי להביס בכניסה לתיק והארון. באופן כללי, רוב מומחי השינה ממליצים על פוך סינטטי כדי להקל גם בנושא האלרגיות ובעיקר כדי להימנע מסכנות כשמדובר בשמיכת תינוק. טווח המחירים לפוכים מגוון מאוד, כך שתוכלו לרכוש אותם רק על פי מה שיש בכיס ואפילו לחסוך מאות שקלים כל עוד הקנייה מתבצעת מיד שניה במקום מחנות מותג יוקרתית.

רדיאטורים

נדמה היה שהרדיאטורים יצאו מהאופנה לפני מספר שנים אך בעקבות דרישת הקהל לפריט הנוסטלגי מפיץ החום הרך, הם חזרו בתצורה נוחה יותר (על גלגלים ובגדלים שונים), עם פונקציות טובות (כמו וויסות עוצמת החום) וגם חיסכון יחסי בצריכת האנרגיה. אמנם לא מומלץ שתפרשו על הרדיאטור את החולצה כדי לחמם אותה לפני הלבישה, אבל אין נפלא ממנו כדי לחמם חללים קטנים לאורך זמן ולשמור על טמפרטורה נעימה, יעילה וגם בריאה יותר בבית מכל מפזר חום או מזגן.

לקריאה נוספת

צעיפי צמר

עד כה דיברנו על פריטים ששומרים על חום גופנו בין ארבע קירות. אבל מה קורה כשיוצאים החוצה? למרות שאנחנו לובשים מעיל ענק, חמושים בכפפות ומגפיים, תחושת הקור עשויה להישמר ולכן לא רק חימום אצבעות הרגליים והידיים נדרשים כאן, אלא גם שמירה על העורף והצוואר שבדרך כלל נותרים חשופים וקרירים. צעיף צמר איכותי יגן על הגוף וישמור על הטמפרטורה שלו באופן טוב יותר כמעט מכל פריט לבוש אחר וגם ימנע מאיתנו לחלות בחלק גדול מהמחלות שמסתובבות בחוץ.

קערות ומאגים

גם המטבח ראוי לכמה תוספות חורפיות חדשות, בעיקר בגזרת התה והמרקים. קערות זכוכית או אמייל שומרות טוב יותר מכל חומר אחר על החום הפנימי של מאכלים ומשקאות וככל שהן עמוקות יותר, תהיה להן השפעה גם על שמירת הטעמים. ספלים ומאגים למשקאות חמים אמנם יעזרו לכם לאחוז במלוא החיבוק והפינוק את הספל בעת הלגימות, אבל הם גם בדיוק התוספת שאתם צריכים כדי לארח בכיף ולהזמין את האורחים לתה צמחים מחמם ביום גשום וקר.