שווה תמונה: איך לשדרג את שולחן החג בקלות?

בישלתם כל השבוע, התלבשתם יפה, קניתם מתנות לכולם – אבל מה עם שולחן החג? לו לא מגיע ליהנות מכל הטוב הזה? הנה כמה הצעות חמודות לשדרוג השולחן. ואל תשכחו לצלם ולהעלות לאינסטוש!

מכירים את האמרה של דור האינסטוש – אם זה לא הצטלם זה כאילו לא קרה? אז אחרי שטרחתם והכנתם והזמנתם והתלבשתם חגיגי, אתם חייבים להשקיע עוד מאמץ קטן בשולחן החג שלכם. כי אם לא יצלמו אותו ויעלו תמונות לרשתות חברתיות, אז כל האירוע המושקע הזה כאילו לא קרה. כן, זה העידן בו אנו חיים היום. וכנראה שהאוכל כבר לא כזה משנה, העיקר שהוא מצטלם טוב. אוקיי, אנחנו לוקחים את זה בחזרה. ברור, שהאוכל משנה. שלא נסתכסך אתכם חלילה. אבל אנחנו פה כדי לתת לכם כמה טיפים קלילים לשדרוג שולחן החג.

אורחים נוספים הגיעו

רגע לפני שאתם ניגשים למלאכת סידור השולחן, האם יש לכם מספיק מקום לכל האורחים שהוזמנו? האם יש מספיק שולחנות וכסאות כדי להכיל את כולם. כן, זה בדיוק הזמן להכין את הרשימה ולוודא שכל מי שהזמנתם מגיע. ואם פתאום אתם מגלים שאין לכולם מקום לשבת, אל תלחצו. כנסו למדור הרהיטים שלנו ומצאו כיסאות שישלימו בול את הסט שלכם. עכשיו כשכולם עושים סדר פסח אצלם בבית, בטוח תמצאו פריטים שווים יד2 במחירים מעולים. אגב, אנחנו מאוד אוהבים שסביב שולחן החג יש כסאות בגבהים ובסגנונות שונים. זה מוסיף לעיצוב ויוצר עניין.  

בחרו נושא מרכזי

מכירים את זה שבפורים מתחפשים לפי נושא? אז למה שלא תבחרו נושא גם לפסח? אפשר ללכת על המובן מאליו ולהפוך את הבית לאגדה מצרית. אבל אפשר גם לחשוב מחוץ לקופסה עם כל מני נושאים מגניבים אחרים. זה יעזור לכם לקשט את הבית ושולחן החג ברוח הנושא ולהפוך את כל החגיגה למרגשת ואחרת. אנחנו בעד נושא אביבי, כדי שיהיה לכם קל לארגן את הכל גם בדקה ה-90. אתם יכולים אפילו לבקש מכולם להתלבש סביב הנושא שבחרתם. לדוגמא, אם השולחן יהיה כולו אביבי ופרחוני – אתם יכולים לבקש מכולם ללבוש בגדים צבעוניים ופרחוניים. אם בחרתם בים כנושא מרכזי, אתם יכולים לבקש מכולם ללבוש גוני כחול וטורקיז. נכון שכבר החג נשמע הרבה יותר מלהיב?

לקריאה נוספת

ירוק בעיניים

ואם כבר הזכרנו את האביב, למה שלא תקשטו את השולחן בהמון צמחים ופרחים? זה פשוט, זה יפה, זה חגיגי וזה נראה נהדר. ואם אתם ממש רוצים להיות מארחים למופת, למה שלא תעניקו לכל אורח איזה עציץ קטן מתנה לחג האביב? סוקולנטים מצטלמים מושלם וגם לא דורשים תחזוקה רבה. גם עציצים עם צמחי תבלין יכולים להיות אחלה מתנה. כך תרוויחו גם שולחן יפה שמצטלם מצוין וגם כל אורח יזכה במתנה שווה לחג.

היכנסו ללוח הגינון שלנו כדי למצוא המון עציצים שווים.

אלף לילה ולילה

את ההגדה קוראים כבר אלפי שנים, אז למה לא לעצב את הבית ושולחן החג בסגנון של סיפורי אלף לילה ולילה? דמיינו המון כריות, בדים, כדים, כלים בגוני זהב והמון יין בקנקנים גדולים. לנו זה נשמע ממש כמו חלום. על השולחן אתם חייבים מפה בזהב או אולי אפילו שילוב של זהב ובורדו וחפשו פריטי יד שניה שישלימו לכם את הלוק האוריינטלי. לא יפסיקו לדבר על שולחן החג שלכם שנים, מילה שלנו.

בחזרה למקורות

אם מתחשק לכם שולחן חג יוקרתי ונוצץ, למה שלא תחזרו למקורות ותקשטו את השולחן בפריטי יודאיקה מרהיבים? מצלחת הברכות ועד פמוטים מושקעים, כל פריט שכזה יהפוך את השולחן להרבה יותר מרשים וחגיגי. אנחנו ממליצים לכם לשמור על עיצוב נקי על מנת שהפריטים יבלטו ויקבלו את המקום שלהם. אפשר גם לבחור בכאלה שיש מאחוריה סיפור יפה שיתווסף לסיפור ההגדה שתקראו עם המשפחה.

איך מוצאים פריטי יודאיקה? פשוט נכנסים לכאן