ריהוט לבית מנגר – לא יקר כמו שחשבתם

כשמדובר בעיצוב הבית, ישנם אנשים רבים שלא רצים ישר לחנויות הסטנדרטיות לרכוש מדף, שידה, ספה או מיטה, אלא מעדיפים לעשות את זה בדרך שלהם. מה זה אומר "בדרך שלהם"? הכוונה היא להיעזר בנגר מקצועי שיבנה להם את הריהוט לבית

 

רבים חושבים שריהוט לבית מנגר זה דבר יקר, אך היום תגלו שלא בהכרח. על מה עוד נדבר? בואו נתחיל ותגלו בעצמכם. 

 

איזה סוגי ריהוט נוכל למצוא בעבודת יד מנגר?

כאשר מדובר על עבודת נגרות, באופן כללי מדובר על כל סוג של ריהוט שאפשר לחשוב עליו. לכן, חילקנו עבורכם את הריהוט השונה לפי קטגוריות שיציגו בפניכם את הריהוט העיקרי שניתן למצוא:

  • סלון – ריהוט עבור חלל הסלון כולל בתוכו ספות, שידות, נישות למסכי טלויזיות, שולחנות ועוד.
  • מטבח – בין עבודות הנגרות ניתן למצוא גם ארונות, מגירות ושידות למטבח.
  • חדרי שינה – המקום המרכזי בו נוכל לעשות שימוש בעבודת הנגר הוא חדר השינה שם נוכל ליצור ארונות, שידות, ובמיוחד בסיס מיטה מעץ שיהווה בסיס יציב, עמיד ואסתטי למזרן.

 

מחפשים בסיס מיטה מעץ? הנה מה שאתם צריכים לדעת

כאשר מחפשים בסיסים מעץ עבור מיטות, חשוב תחילה להכיר את הרהיט על מאפייניו השונים, ובזה להיעזר במעמד הבנייה. אם כן, בסיס מיטה מעץ הוא למעשה רהיט אשר מיועד להנחת מזרן השינה עליו. לרוב, מדובר על שלבי עץ שמחוברים זה לזה ומונחים על 5 רגליים – 4 בכל פינה ואחד מרכזי באמצע. בנוסף, מאחר שמדובר על עבודת יד מנגר, גודל הבסיס נתון להחלטת הלקוח, וזה אחד היתרונות מהותיים שבדבר.

 

איך לבחור בסיסי מיטה איכותיים מעץ?

אז אם אתם מעוניינים לרכוש בסיס מעץ למיטה שלכם או של אחד מבני משפחתכם, ותוהים כיצד לבחור ומה להגיד לנגר, אנחנו כאן כאן בשביל זה, וממש עכשיו נדון בדרך לבחירת הבסיס הטוב ביותר למיטה.

  1. מידות – קודם כל לפני הכל, תמדדו את מידות הבסיס הרצוי. לרוב, מומלץ פשוט למדוד את המזרן שעתיד לשבת על הבסיס ולהוסיף לאורך ולרוחב עוד מספר סנטימטרים בודדים.

  2. עיצוב – אם יש לכם העדפות עיצוביות מסוימות לאופן שבו הבסיס יבנה, מומלץ להסגר עליהם מראש, ובכך לחסוך זמן במעמד הרכישה, שיכול אף לחסוך לכם בעלויות.

  3. נגר – על מנת לבנות את בסיס המיטה צריך כמובן לפנות לנגר. איך יודעים לאיזה נגר לפנות? את זה ניתן לעשות בכמה דרכים, החל מחוות דעת והמלצות של חברים קרובים, ועד חיפוש באפליקציות או באתרי אינטרנט.

 

והמחיר מה איתו? אל תדאגו הכל בשליטה!

ורגע לפני שנסיים, איך אפשר שלא להתייחס לשאלת השאלות שוודאי מעסיקה אתכם כבר ההתחלה והיא "כמה עולה בסיס מיטה מעץ?". ובכן על אף שכל נגר מתמחר את עבודתו בצורה שונה, ניתן להוזיל עלויות בהתאם למאפיינים המשפיעים על המחיר כגון גודל המיטה, כמות העץ שבאה לידי שימוש, סוג העץ וכדומה. כמו כן, ישנם בעלי מלאכה זולים יותר מאחרים, ואת זה מומלץ לבדוק באמצעות סקר שוק קצר.

 

אז אם אתם מחפשים נגריה מקצועית לרכוש ממנה רהיטי עץ איכותיים ומשתלמים – כנסו אל מחסן עצים בית מעץ , ובחרו ממגוון רהיטי העץ המעוצבים שיש באתר.

 

קרדיט תמונה FREEPIK