ראש השנה בפתח: גם לבית שלכם מגיע להתחדש

בעזרת לוח יד2 תוכלו גם אתם לתת לביתכם מראה חדש ורענן מבלי לקרוע את הכיס. בשנה הבאה תשבו על המרפסת עם כסא נדנדה. מדריך יד2 עם הפרטים

ראש השנה בפתח: גם לבית שלכם מגיע להתחדש

ראש השנה כבר כאן: מתכננים לחדש את ביתכם?

ראש השנה אוטוטו מגיע, ואם חיפשתם תירוץ לחדש את הבית, החגים יוכלו להיות סיבה מצוינת. בין אם מדובר בספה המוזנחת או בצבעי הגואש של הילדים שמופיעים בכל מקום, מדריך יד2 החליט לסייע לכם עם כמה טיפים פשוטים לחידוש הבית ובזול. שירבו החידושים בבית כרימון?

קירות לבנים

רק בפסח האחרון הבית נצבע מחדש, אבל נראה שבכל זאת חסר משהו על הקירות, וציור יכול הפתרון המושלם. בלוח 2 יד תוכלו למצוא אלפי ציורים, מקצועיים יותר ומקצועיים פחות, וכמובן שגם המחירים בהתאם.

אנחנו ממליצים לבחון היטב את הציורים, להסתכל על מידותיהם וההתאמה בין הצבעים לשאר פריטי החדר אליו אתם מייעדים אותו. אם אתם בכל זאת לא חושבים שנחוץ שינוי למראה הקירות שלכם, תוכלו להתחדש בפסלים: עתיקים או חדישים, מעץ או מברונזה ובמחירים שונים.

לפעמים חידוש קטן כמו פסל או ציור יכולים להכניס שינוי של ממש בבית, כזה שכל אורח יבחין בו ויחמיא לכם בוודאות. רק נותר לכם לבחור.

מייקאובר לריהוט

לא מסתפקים בציור או פסל ורוצים לערוך לבית מייקאובר מהפכני לקראת השנה החדשה? רכישת רהיטים חדשים כמו ספה חדשה, החלפת פינת האוכל או ספה מפנקת לא צריכים לגרום לכיס להיקרע. אם קונים פריט בודד כדאי לחשוב מראש האם הוא ישתלב בהרמוניה במיקומו החדש.

תוכלו למצוא רהיטים במצב מצוין בלוח יד 2 ובמחירים אטרקטיביים. אל תשכחו גם את האפשרות למכור את הרהיטים הישנים שלכם, כך תוכלו לקזז את ההשקעה שלכם בחידוש הבית, בהכנסות על הרהיטים שכבר לא נחוצים לכם בין כה וכה.

לבד בחושך?

אם מעירים לכם כל הזמן שחשוך אצלכם בדירה או סתם מתחשק לכם לחדש את הבית, תוכלו לעשות זאת עם שנדליר או מנורה מיוחדת. תאורה טובה תיצור בבית אווירה נעימה ונינוחה יותר, ואולי תוכל לסייע לכם לעבור גם את ארוחות החג בשלום עם פחות ויכוחים. תוכלו למצוא כאן מגוון רחב של מנורות בשלל סוגים, במחירים שיאירו לכם את הארנק.

נשב על המרפסת

בשנה הבאה נשב על המרפסת… נשב על כיסא נדנדה חדש אולי? אחרי הארוחה תמיד נחמד לצאת החוצה למרפסת או חצר מטופחת וליהנות מהבריזה. תוכלו לשדרג את הגינה למקום שליו ושקט ולהפוך אותה לגן העדן הפרטי שלכם בעזרת רהיטים פשוטים כמו ערסל, ספה נוחה או אפילו מיטת שיזוף.

בין אם מדובר באירוח במהלך החג או סתם בפסק זמן אישי שלקחתם בסוף השבוע או אפילו באמצע היום, תוכלו ליצור לעצמכם פינה נעימה שתרגישו בה הכי נוח בעולם. לא פעם המחירים בחנויות הרהיטים גרמו לנו לוותר על הגשמת הפנטזיה למציאות. בלוח יד 2 תוכלו למצוא את הפריטים שתרצו בלי להכניס את היד עמוק מידי לכיס. אגב, למי שיש מקום בחצר יכול להשתדרג גם עם ג'קוזי או בריכה ביתית.

מגזין יד 2 מאחל לכם חג שמח ושנה טובה!