צמחים לפני השינה: 5 צמחים שיעזרו לכם לישון יותר טוב

מרוזמרין ועד לבנדר: בחרנו עבורכם חמישה צמחים לקשט איתם את חדר השינה, אבל גם יעזרו לכם להירגע. יד2 עם כמה טיפים צבעוניים ומריחים במיוחד

צמחים לפני השינה: 5 צמחים שיעזרו לכם לישון יותר טוב

שינה טובה אפילו יותר: הוסיפו צמחים לחדר השינה

מי לא אוהב לישון טוב – שירים את היד! אנחנו לא רואים המון ידיים מורמות, מצד שני אנחנו לא באמת רואים אתכם מאחורי המסך… אבל אנחנו כן מניחים שכולנו אוהבים לישון כמו שצריך. 10 שעות, שש שעות, שעתיים, זה לא משנה. העיקר שהשינה תהיה איכותית וטובה. כולנו גם רוצים להתעורר רעננים בבוקר ומסתבר שיש כמה צמחים שבהחלט יכולים לעזור להגשים לנו את שתי המשאלות.

אתם אולי לא יודעים זאת, אבל אוויר נקי ורמת חמצן גבוהה בשילוב ריחות ארומטיים לגמרי עושים את ההבדל, וניתן לעשות זאת באמצעות עצים ועציצים שונים. אז הנה 5 צמחים שאתם חייבים בבית.

צמח הנחש

אין צורך להיבהל מהשם, מדובר בצמח חביב ולא מפחיד בכלל. צמח הנחש לא זקוק להרבה בשביל לשרוד ויש לו יכולת נהדרת לנקות את האוויר בבית. הוא מסוגל להפוך פחמן דו-חמצני לחמצן ובעוד צמחים רבים מפסיקים לעשות זאת בלילה, הוא ממשיך גם תוך כדי שינה. ואוויר נקי יותר אומר שינה טובה יותר!

רוזמרין

הרוזמרין לא משמש רק כעשב תיבול באוכל. אם תחזיקו עציץ שלו בחדר השינה שלכם תרוויחו בענק. נינוח הרוזמרין מוריד חרדה ומשפר את הזיכרון. לפני שאתם הולכים לישון, אתם מוזמנים לשפשף מעט עלים בידיים כדי לעזור לו להשפיע עליכם.

חרציות

צמח החרצית ישמח מאוד להיות בחדר השינה שלכם, כל עוד הוא מואר. הצבעים הבהירים שלו יעזרו לכם להרגיש עליזים יותר בבוקר אבל הוא גם יעזור לשחרר חמצן בלילה ולהיפטר מכימיקלים שנמצאים באוויר. אגב, הצמח מומלץ גם לאנשים הסובלים מדום נשימה בשינה או מאלרגיות.

לבנדר

כמו הרוזמרין, גם הלבנדר הוא בחירה מצוינת בעיקר בגלל הריח הנעים שלו. הלבנדר עוזר לאנשים שסובלים מחרדות והוא גם יכול לעזור להירדם בקלות רבה יותר על ידי הפחתת קצב הלב, לחץ הדם ומפלס הסטרס. ההשפעה שלו חזקה מאוד, כך שצמח קטן על יד המיטה שלכם יכול לעזור לכם לישון יותר טוב.

יסמין

צמח היסמין אהוב על הרבה אנשים, בעיקר כי יש לו יתרונות מאוד גדולים. הוא עוזר לשחרר חרדות והופך את השינה לאיכותית יותר. אגב, לא כל היסמינים ריחניים אז וודאו שאתם בוחרים באחד ריחני במיוחד.

צמחים לפני השינה: 5 צמחים שיעזרו לכם לישון יותר טוב

צמחים בחדר השינה: יהפכו את השינה למתוקה יותר

לסיכום

אנחנו תמיד חושבים שחוויית שינה נהדרת ונעימה מסתכמת במזרון איכותי, סט מצעים מפנק וחדר שינה מדהים ביופיו. מסתבר שישנן דרכים נוספות בכדי להפוך את השינה למתוקה אפילו יותר – באמצעות הוספת עציצים ארומטיים. נסו זאת, כנראה שלא תצטערו!