צימרים מומלצים בטבע וסביב הכנרת

כשמחפשים צימרים מומלצים בטבע, יש לא מעט אופציות: אזורי סובב כנרת, הגליל המערבי, צפון הכנרת, יישוב חד נס ועוד. ואם מתמקדים בפנינה התיירותית האמיתית של המזרח התיכון, נדבר על יישוב חד נס

צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית מחוממת יש בכמויות בארץ, אבל אין ספק שלא כל הצימרים מספיק איכותיים עבור החופשה החלומית שלכם. החופשה האידיאלית חייבת לכלול את כל הפרטיות שבעולם, את הפסטוראליות והשלווה שכולנו כל כך מחפשים ביום-יום. את כל אלו תוכלו למצוא במתחמי צימרים מומלצים בטבע ברמת הגולן. וכשאנחנו אומרים טבע, אנחנו מתכוונים אפילו למתחמי מלון בוטיק במטע פירות. כן, שמעתם נכון, מלונות בוטיק יוקרתיים בחד נס בלב ליבם של מטעי פירות. הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפני שיוצאים לנפוש ברמת הגולן.

מלון בוטיק בטבע באמצע מטע פירות ועם בריכה פרטית ומחוממת

בין אם בא לכם לצאת אל קטיף זוגי ברמת הגולן או קטיף פירות למשפחות בצפון, באזור יישוב חד נס תוכלו לעשות זאת. עוד ברשימת הפעילויות האהובות, אנחנו רוצים לדבר גם על זמן האיכות שלכם במימיה של בריכה פרטית מול הכנרת.

מה יותר מושלם מאשר צימר מומלץ בטבע עם בריכה פרטית ומחוממת? אתם מוזמנים להכיר גם צימרים בטבע עם בריכה פרטית וגם מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות מול הכנרת. בין אם בא לכם נופש מסוג כזה או אחר, אנחנו נמליץ לכם עליו בחום.

כיצד אני מדמיין את נופש הצימרים שלי בסופ"ש?

בסופו של יום, כולנו צריכים מדי פעם חופשה בכדי לאוורר א הנשמה ואת הראש. ובאזור סובב כנרת, אתם תוכלו למצוא את הלוקיישנים המומלצים ביותר לעשות זאת. אנחנו רוצים שתכירו למשל צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית מחוממת 7\24, שרק ממתינה לכם שתקפצו אליה. כמובן, לא לקפוץ ראש, חלילה.

מעדיפים מלון בוטיק עם ג'קוזי ספא מול הכנרת? גם את זה אנחנו יכולים לאתר לכם ברגע באזור רמת הגולן. עוד באזור רמת הגולן ויישוב חד נס, אתם תמצאו גם צימרים יוקרתיים עם מטבחים ענקיים ממש. המטבחים האלו יכולים לשמש אתכם לשלל הבישולים והמתכונים שברצונכם להוציא לפועל.

מטבחים של מתחמי צימרים מומלצים בטבע – מה חשוב לדעת עליהם?

מטבחים של מתחמי צימרים בצפון בדרך כלל גדולים מאוד ומאובזרים עד רמת הפרט הכי קטן. יש לכם פינות גריל מקצועיות, כמו כן טבונים להכנת פיצות ושלל מאפים. בא לכם להכין חלה לשבת? תוכלו למצוא צימרים מומלצים בטבע עם מטבח עבור זה.

ואם כבר מדברים על בישולים, אנחנו רוצים גם שתכירו את הדיל של צימר מומלץ בטבע עם ארוחת בוקר וגם עם בריכה פרטית ומחוממת. התחושה היא של אמצע שווייץ, הפסטוראליות בכל פינה ואתם לא מפסיקים להתענג על הסופ"ש הזה. ככה נראית חופשה מושלמת במתחמי צימרים עם בריכה פרטית ומחוממת 7\24. זה כל הטריק.

צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית מחוממת 7\24

ואם אתם רוצים את התיבול הנכון לסוף השבוע, אנחנו תמיד נמליץ לכם להוסיף טיפולי ספא לנופש שלכם. יש לכם סוויטות יוקרתיות בחד נס עם טיפולי ספא ועיסויים מסוגים שונים. אבל חשוב לציין, בימי הקורונה צריך לוודא כי הפעילויות האלו מותרות על ידי משרד הבריאות.

עוד ברוח התקופה הנוכחית של חיינו, אנחנו גם נמליץ לכם על איתור צימר מומלץ בטבע עם תו סגול ועם בריכה פרטית ומחוממת. צימרים עם תו סגול ברמת הגולן הם מה שכולנו מחפשים בימינו, בין אם אנחנו מחפשים צימר לזוג או צימר למשפחה וילדים.

כל מה שהנופש מצריך סביב הכנרת וברמת הגולן

ישנם צימרים לזוגות עם תו סגול ועם בריכה פרטית ומחוממת 7\24, כאשר יש גם סוויטות יוקרתיות עם תו סגול למשפחות וילדים, גם לקבוצות קטנות. בין אם כך או כך, יש צורך לוודא קודם את קיומו של התו הסגול במתחם שבו תתארחו.

רוצים טיפ נוסף ואחרון? אנחנו ממליצים להזמין דיל של צימרים מומלצים בטבע עם ארוחת ערב איכותית. שימו לב, לא בכל מתחמי הצימרים יש את הדיל הזה, ככה שחשוב לוודא זאת מראש. לרוב, הדיל הזה יצריך תוספת בתשלום.