על מה לשים דגש לפני שטסים לחופשה באירופה?

מספר טיפים שיעזרו לכם לתכנן את החופשה האולטימטיבית

 

 

החלטתם לצאת לחופשה באירופה? בין אם אתם טסים בהרכב זוגי ובין אם בהרכב משפחתי, בין אם החלטתם על יעד במזרח היבשת ובין אם במערב, להלן מספר טיפים אשר יכולים לסייע לכם לתכנן לעצמכם חופשה מהנה.

תכנון מקדים של התקציב

כשאתם מתכננים את התקציב אותו תשקיעו בטיול, חשוב לקחת בחשבון את כל הפרטים המשפיעים ובין היתר:
טיסות – תוכלו לחפש טיסות במודל לואו קוסט ובצורה כזאת לחסוך או לטוס בטיסות רגילות.
מלונות – האם חשובה לכם דרגת האירוח? האם אתם מבקשים להתפנק או מספיק לכם לינה בסטנדרטים בסיסיים.
מחיה – אוכל, בילויים, אטרקציות וכל מה שאתם צריכים בכדי ליהנות מחופשה כיפית ומהנה.
קניות – קשה להגיע לאירופה ולוותר על שופינג ולכן, כדאי להקצות מראש את גובה התקציב המיועד עבור קניות.

בחירת הטיסות המתאימות

בחירת הטיסות המתאימות אמורה להתבצע תוך דגש גם על העלויות וגם על מועדי הטיסה – כמובן, שמכיוון שהטיסות לאירופה הינן קצרות יחסית, סביר להניח שהעדפה שלכם תהיה לבחור בטיסה ישירה (למרות שבחלק מהמקרים בחירה בטיסה עם עצירה יכולה להוזיל עלויות).
כמובן, שבהליך בחירת הטיסות חשוב לבדוק את מועדי הטיסה – כך לדוגמא, אם יש לכם ילדים קטנים אולי תמצאו את עצמכם מתמקדים בחיפוש אחר טיסות ביום, על מנת למנוע עייפות.
אם בחרתם בטיסה לילית, שימו לב שאתם צריכים לבחור מלון אשר מאפשר לבצע צ'ק אין בשעות ההגעה שלכם.

בחירת המלון

בהליך בחירת המלון כדאי לשים דגש על התקציב אותו אתם מקצים למטרה – אם תשתמשו באתרים ייעודיים אשר מרכזים בתי מלון, תהיה לכם אפשרות למקד את החיפוש בהתאם לתאריכים ולתקציב.
בהליך בחירת המלון חשוב לשים דגש משמעותי על מיקום המלון – כך לדוגמא, אם אתם מגיעים לאחת ממדינות אירופה בעונת החורף הקרה ותבחרו במלון מרוחק מהמרכז או מהאתרים אליהם אתם מעוניינים להגיע, כדאי שתוודאו שלפחות יש תחבורה נוחה מהמלון אל אותם היעדים.  

תכנון הטיול ואיך הרשת יכולה לסייע

מומלץ לתכנן את הטיול מבעוד מועד. עכשיו, אם אתם ספונטניים, אתם לא באמת חייבים להתחיל ולתכנן את הטיול לפי ימים ושעות. אבל כן חשוב יהיו לכם לפחות נקודות – אם אתם מעוניינים לבקר במסעדות מסוימות או באטרקציות כאלו ואחרות, כדאי שתוודאו את שעות הפעילות, תזמינו מראש כרטיסים או מקומות ותדאגו להכניס את הפרטים ללוז הטיול שלכם.
כמובן, שתמיד תוכלו להשאיר "חורים" בלו"ז אותם תוכלו למלא בזמן גמיש להסתובבויות.

בחירת ביטוח נסיעות

גם אם אתם טסים לטיול אורבאני באירופה ולכאורה לא חשופים לסיכונים מוגזמים, עדיין קיימת חשיבות גבוהה שתדאגו לביטוח נסיעות מתאים.
יש לא מעט חברות ביטוח אשר מציעות ביטוח נסיעות לחו"ל , וההמלצה היא לבחור את הביטוח המתאים בהתאם לדרישות ולצרכים וכמובן, לשירות ולמחירים.

השקעה באריזה

אחרי שסגרתם את כל הפרטים, בשלב הבא, כדאי שתשקיעו באריזת המזוודה – מומלץ להכין רשימה של כל הדברים אותם אתם מתכננים לארוז. השקעה של זמן, מחשבה ותשומת לב באריזה תמנע מצבים בהם תגיעו ליעד ותגלו ששכחתם לא מעט דברים, אשר החוסר שלכם יכול לפגוע במידת ההנאה שלכם מהטיול.

גמישות וזרימה..

גם אם אתם נמנים על האנשים המתוכננים ואתם מגיעים ליעד עם אקסל מסודר אשר כולל את כל מה שאתם מתכננים לעשות בכל שעה. עדיין, ההמלצה היא להשאיר קצת מקום לגמישות וזרימה – יש גם מצבים שהם לא מתוכננים וכדאי לקחת גם אותם בחשבון על מנת להבטיח שתיהנו בטיול גם אם דברים לא יקרו בדיוק כפי שתכננתם..