עוד לא מצאתם תחפושת? הנה מגוון תחפושות שכדאי לכם לראות!

פורים כבר כמעט כאן ויש לכם הזדמנות להתחדש בתחפושת טובה ושמורה מיד 2. זה הזמן להוציא מהבוידעם את האביזרים הישנים, להתחיל לחשוב על רעיונות יצירתיים ולצאת לחגוג עד דלא ידע

חג פורים נחשב לאחד החגים הכי אהובים ומשמחים בישראל. כולנו רוצים לקחת בו חלק ולהתחפש, ליצור לעצמנו מראה אחר ודמות מיוחדת ליום אחד בלבד. רק שאלה אחת נותרה פתוחה והיא: "למה כדאי להתחפש השנה?" ובכן, לא קשה למצוא היום רעיונות מקוריים ומשעשעים לתחפושת וניתן ליהנות ממגוון רחב של תלבושות ואביזרים מיד שניה, מבלי להשקיע במחיר מלא של מאות שקלים. אתם מוזמנים להיכנס לבזאר תחפושות יד 2 ולמצוא את המקורית והאיכותית שלכם, מבלי להשקיע ברכישה של מאות שקלים.

למה בכלל מתחפשים בפורים?

סיפור החג מתבסס כידוע על מגילת אסתר וכמה עקרונות שמופיעים בה. אנו מתחפשים בפוריים כדי להגשים את עקרון "נהפוך הוא": במקום שהיהודים יחוסלו, הם מצליחים לגבור על שונאיהם ואף לגרום להמן הרשע להוביל את מרדכי היהודי על סוסו ולא להיפך. אבל זו לא הסיבה היחידה: כדי להושיע את עמנו, התחפשו מספר דמויות לאנשים אחרים. וכך מיום אבל טראגי הופך פורים ליום צבעוני ומלא בשמחה וחגיגות, כולל משתה מפואר כמובן.

התחפושת גורמת לנו להשתטות ולהתפרע, אך גם לזכור שדבר ממנה לא מעיד על האדם שבפנים. למעשה, ככל שהתחפושת מסתורית וגורמת ליותר תהיה לגבי האדם שמסתתר מאחוריה, כך היא נחשבת למוצלחת יותר.

למה מתחפשים השנה? הנה מספר סוגי תחפושות למתלבטים:

  • אקססוריז מא' ועד ת': תחפושות לא מחייבות לבוש גוף מלא ויכולות להתמקד גם בפריטים ואביזרים נלווים כמו: מסיכת פנים, פאה, אוזניים, אף וזנב, כפפות, רטיית עיניים, שרביט, כובע ועוד שלל אלמנטים, שכל אחד מהם מאפיין את המתחפש וגורם לו להשתייך לחגיגה.
  • תחפושת מתפירה אישית: המשקיענים מעדיפים להתמקד בדרך כלל ביצירת תחפושת מאפס כדי לייצר מראה מקורי, מיוחד, שתואם את מידות הגוף ואת הרעיון. במדור התחפושות שלנו תמצאו מגוון רחב של תחפושות שנתפרו בהשקעה רבה, אך נלבשו באופן טבעי רק פעם אחת. אם עדיין לא רכשתם תחפושת, הרי לכם פתרון מהיר וזול בהרבה להתחפש במקוריות.
  • הממוחזרת שכבר נלבשה: זוהי התחפושת שקניתם בעבר והיא עדיין קיימת אצלכם בארון. תוכלו להשתמש בה לטובת בני משפחה אחרים או להצמיד לה אבזור חדש ומקורי. התחפושת יכולה להתאים גם למי מכם שלא הספיק לחשוב על רעיון מקורי או מעדיף לחסוך השנה ואם היא כבר לא מתאימה לכם, תוכלו לנסות ולהחליף אותה עם תחפושת שנמצאת בארון של אחרים.

הילדים עוד לא נעולים על רעיון? מלאי תחפושות לילדים אצלנו ביד2

הורים רבים מוצאים את עצמם בטירוף ההכנות לקראת החג זמן רב לפני כן. הם משקיעים בהזמנת תחפושת קנויה או בתפירה שבסופו של דבר נלבשת פעם אחת בלבד. המשמעות היא שהתחפושת נותרת בשלמותה בארון ועדיין נחשבת כחדשה לגמרי. במדור התחפושות של יד 2 תוכלו למצוא עשרות תחפושות לילדים מכל הסוגים ומכל העולמות, כולל רעיונות מקוריים והכל במחירים זולים החל מ-40-50 ₪ בלבד. אם אתם מעדיפים להימנע מטירוף הרכישות של הרגע האחרון או שהילדים עדיין לא החליטו על התחפושת שלהם, תוכלו להראות להם את המגוון שנמצא באתר ולבחור מתוכו את התחפושת האהובה שלהם השנה.