עוד לא הספקתם להתארגן על תחפושת? טוב שיש יד2!

פורים עוד רגע כאן, ואם עדיין לא הפסקתם להתארגן על תחפושת לכם או לילדים – מזל שיש יד2! הכתבה הזו בדיוק בשבילכם, קראו עכשיו

נועה ומרגי, וונדר וומן, סמי הכבאי, חדי קרן ואפילו גיבורי הקורונה – אחיות רופאים, אנשי מד"א ושוטרים הם התחפושות שיככבו השנה.

זה מתחיל מדי שנה כמה שבועות לפני חג הפורים עם טפטוף קטן אבל קבוע של משפחות המגיעות להתעניין בליין התחפושות החדש ביותר בחנויות הצעצועים. ככל שהחג השמח ביותר של השנה מתקרב, המוני אימהות וילדים מגיעים לחנויות הצעצועים כדי לקנות את התחפושות המושקעות והיפות ביותר. אבל בשונה משנים קודמות, לא מעט אנשים פשוט לא מצליחים למצוא תחפושות בחנויות – ובדיוק בשביל זה, טוב שיש יד2.

הקורונה שינתה הכול

הקורונה הגיעה לחיינו בדיוק לפני שנה, ובגלל שחנויות הצעצועים לא הוגדרו כענף חיוני ונשארו סגורות במשך זמן רב, נראה שפתיחתן המחודשת בשבוע החולף לא באמת מצליחה לספק את הדרישה העצומה לתחפושות לחג. אז מה עושים? מתברר שממש לא צריך ללכת רחוק או להזמין תחפושת מחו"ל. מספיק להקליק במנוע החיפוש את המילה יד2 ותיק תק אתם מסודרים!

תחפושות קונים רק ביד2

אתר יד2 נחשב לאתר המסחר הגדול ואפשר למצוא בו הכול, אבל ממש ה-כול. ואפילו עכשיו, לקראת חג הפורים עשו לכם ביד2 את החיים עוד יותר קלים. מיד עם כניסתכם לאתר, תוכלו להבחין בקלות בקטגוריית "תחפושות לפורים". לחיצה עליה תכניס אתכם ישר לרוח החג, עם שפע של תחפושות ואביזרים, החל מהמותגים הידועים ביותר ועד למוצרים מקוריים בתפירה אישית. ומה לגבי מצב התחפושות? באתר תוכלו למצוא תחפושות במצב טוב, תחפושות שנראות כמעט חדשות ואפילו תחפושות חדשות לגמרי שנמצאות עדיין בניילון המקורי – כאלו שלא הספיקו להימכר בשנה שעברה – והכל כמו תמיד ביד2 עם המחירים הטובים ביותר בשוק.

אגב, ביד2 תוכלו לפרסם גם תחפושות שכבר לא בשימוש. יש לכם ארגז עם אביזרים של הילדים? פאות, או מסכות? היכנסו תיק תק לאתר ופרסמו הכול.

מחפשים ומוצאים תיק תק

בשונה מסיבובים שגרתיים ובלתי נגמרים בחנויות העמוסות, ביד2 תוכלו לבצע סינון שימצא לכם בקלות ובמהירות את התחפושת המבוקשת. לא רק שתוכלו לבצע חיפוש מתקדם עם שם התחפושת, אתם תוכלו למצוא אותה במקום הקרוב ביותר לביתכם ותוך סינון מחירים מהזול ביותר ליקר ביותר.

עדיין אין לכם תחפושת? נכנסים ליד2 ומוצאים אחת עוד היום

ירוק, צהוב, כתום או אולי אדום – אם כתוצאה מטירוף הקורונה והרמזור שנכנס לחיינו לא הספקתם עדיין להצטייד בתחפושת לפורים ואתם מרגישים קצת אבודים, אתם באמת לא צריכים לדאוג. ביד2 מחכים לכם ממש עכשיו אלפי תחפושות ואביזרים לבנים ולבנות. כך שגם אם תגיעו אפילו לדקה ה-92, עדיין תוכלו למצוא את התחפושות השוות לכם ולילדיכם. היכנסו תיק תק ליד2 ובחרו ביחד עם הילדים את התחפושת שלהם לפורים. עבורם זו תהיה סיבה למסיבה ועבורכם תזכורת טובה לכך שלפעמים מסכה היא רק מסכה. לא יותר מזה.