עד 1,000 ש"ח: לקנות סלולרי ולהישאר בחיים

לא חייבים לרכוש טלפון נייד במחיר אסטרונומי. בהשקעה של עד 1,000 שקלים ניתן למצוא מכשירים חדשים עם ביצועים לא רעים ומכשירים מיד שנייה מדגמים מובילים ונחשקים.

 

המכשירים הסלולריים לא מפסיקים להשתכלל, ובמקביל – מחירם מזנק. לא כולם רוצים ומרשים לעצמם לרכוש סמארטפונים במחירים אסטרונומיים. יש מבוגרים שמשתמשים בסלולרי רק עבור שיחות, יש כאלה שבוחרים שלא להוציא הון תועפות על מכשיר טלפון ויש הורים שרק מחפשים קצת שקט מילדיהם בזמן שהם בעבודה.

עבור כל אלה ואחרים ריכזנו את האפשרויות האטרקטיביות ביותר לרכישת טלפונים סלולריים במחיר עד 1,000 שקלים בלבד. ואלה ההמלצות שלנו:

חדש מהניילונים 

המכשירים המשוכללים הולכים ומתייקרים, אך במקביל צומח שוק שלם של סמארטפונים זולים יחסית, עם שמות פחות נוצצים, אבל כאלו שבהחלט מספקים מבחינת ביצועים ביחס לעלות.

Xiaomi Redmi Note 4X Qualcomm

המכשיר, שהושק השנה, הוא אחד ממכשירי הדגל של חברת הטלפונים הסינית הלוהטת "שיאומי". יש לו מצלמה טובה מאוד יחסית למחירו (13 מגה פיקסל), סוללה עמידה (mAh‏ 4100), מסך גדול ואיכותי (FHD "5.5) ומעבד חזק מאוד (בין 5 ל-7 שעות מסך – לפחות יומיים שימוש!). אם אתם משתמשים בסלולרי רבות במשך היום – זהו המכשיר בשבילכם. מחירו נע בין 654 שקלים ל-849 ש"ח. 

Samsung Galaxy J7

גם סמסונג הגדולה הוציאה סמארטפון שמחירו לא עולה על 1,000 שקלים. בדומה למכשיר של שיאומי, גם כאן קיימת מצלמה באיכות טובה (13 מגה פיקסל) ומערכת ההפעלה הקלאסית של אנדרואיד, רק שיש לו כמה חסרונות: גודל המסך זהה, אך איכותו ירודה (720p) והסוללה חלשה יותר (3300 mAh).

יתרון חשוב של המכשיר הוא האפשרות להחליף סוללה ולהרחיב את הזיכרון, דבר שלא קיים ברוב המכשירים בטווח מחירים אלו. לפי בדיקה שערכנו, ניתן לרכוש את המכשיר במחיר הנע סביב 750 ש"ח.

יד שנייה

למה לא לנצל את העובדה שאנשים מחליפים טלפונים כל שני וחמישי ולקנות סמארטפונים במחירים נמוכים בהרבה ממחירם המקורי? החברות הגדולות מוציאות מכשירים חדשים לעיתים קרובות, ו"מכורי הסלולרי" הגדולים שרצים לקנות אותם, מוכרים את מכשירם הקודם (והמשוכלל לרוב) במחירים שפויים יותר מהמקורי. מצאנו בלוח יד2 כמה סמארטפונים עד 1,000 ש"ח ששווה להעיף עליהם מבט.

 

iPhone 5s

אם גם אתם מכורים ל-Apple ולא מוכנים להסתובב עם טלפון בלי הסמל של התפוח הנגוס, יש לכם אפשרות לרכוש מכשיר במחיר הגיוני. לא סתם אייפון 5s הוא המכשיר עם ההיצע הגדול ביותר עד 1,000 ש"ח. במחיר ממוצע של 708 ש"ח (בלוח יד2) תקבלו מכשיר אופנתי ומבוקש. אמנם המפרט הטכני שלו לא מלהיב, הסוללה החלשה שלו (mAh‏ 1560) והמצלמה הפחות איכותית שלו (8 מגה פיקסל) מורידות מערכו, אבל יש אנשים שהעיצוב המסוגנן של אפל ומערכת ההפעלה iOS עושים להם את זה.

 

Samsung Galaxy s5

עם חסינות לאבק ולמים (עד מטר למשך חצי שעה), מסך גדול ואיכותי (5.1 אינץ' ברזולוציה 1,980X1,020), מצלמה איכותית ביותר (16 מגה פיקסל), וידאו ב-4K וסוללה לא רעה בכלל (mAh‏ 2800), הגלאקסי s5 הוא ככל הנראה המכשיר הטוב ביותר שתוכלו למצוא במחיר של עד 1,000 שקלים. מחירו הממוצע בלוח יד2 הוא 725 ש"ח – מחיר מצוין בהתחשב במפרטו הטכני.

 

LG G3

אמנם מאז השקתו יצא לאוויר העולם כבר הדגם השישי בסדרה של LG, אבל LG G3 יכול להיות מצוין לאלו מכם שמחפשים מכשיר זול. LG G3 יד שנייה יעלה לכם בממוצע 586 ש"ח – מחיר מצוין עבור טלפון שכולל את הסוללה החזקה ביותר מבין כל המכשירים בכתבה (mAh‏ 3000) ומצלמה שמספיקה לרוב האנשים (13 מגה פיקסל). גם את הדגם ה-LG G4 תוכלו למצוא בלוח יד2 בפחות מ-1,000 ש"ח (709 בממוצע), אבל כיוון שמשתמשים רבים במכשיר זה מדווחים על תקלות, נמליץ לכם על הדגם הזול יותר והמשוכלל מעט פחות. אם אתם במסע החיפושים, כנסו ללוח יד2 ומצאו את הסלולרי שלכם.