מתקרר בחוץ: כיצד אפשר לחמם את המיטה?

מסדינים חשמליים ועד מישהו להתכרבל איתו: כל הפתרונות שיעזרו לכם לשרוד בכיף את העונה הקרה

הטמפרטורות יורדות, הבית מתקרר ופתאום יש לכם צמרמורת בכל פעם כשאתם יוצאים מהמקלחת ונכנסים למיטה. בינינו, אין סיבה. בעזרת כמה פתרונות פשוטים אתם יכולים לגרום למיטה שלכם להיות חמימה ונעימה לאורך כל החורף. אנחנו לא בטוחים אם יתחשק לכם לצאת מהמיטה אחרי הכתבה הבאה, אבל מה שבטוח זה שתשמחו להיכנס אליה.

חמים ונעים

חממו את חדר השינה, לא את כל הבית. זה לא יעיל ובטח שלא זול לחמם את כל הבית שלכם כל הלילה. בלילות הקרים ביותר, שווה לחמם רק את חדר השינה ולסגור את הדלת כדי למנוע מהחום לברוח.

פלנל

השתמשו בסדיני פלנל ששומרים על החום כך שלא תיכנסו למיטה קרה. פלנל הוא סוג של כותנה שהוברשה כדי להפוך אותה לפחות חלקה מסדיני כותנה רגילים, ולכן היא יותר נעימה וחמימה. כל התוספות האלה משמעותן שיותר אוויר נלכד, מה שהופך את הסדינים לבידוד טוב יותר.

שכבות

צרו שכבות של שמיכות. במקום להשתמש רק בשמיכה עבה אחת, צרו שכבות במקום. הרעיון הוא ליצור בידוד וללכוד את האוויר החם. שכבות יעבדו טוב אם אתם מתכננים לישון עם חימום בלילה, כי אז תוכלו להיפטר משכבה אחת או שתיים ועדיין להישאר מכוסים.

שמיכה עבה

אם אתם לא טבעוניים, המילוי החם ביותר בשמיכות פוך הוא עדיין נוצות. אופציה נוספת היא מילוי צמר שיעיל יותר ממילויים סינטטיים. אם אתם מעדיפים להימנע ממוצרים מן החי, אז סיבים חלולים היא בחירה טובה של חומר חם. אם אתם משתמשים בשמיכה אז צמר הוא החומר החם ביותר כשצמר כבשים הוא הנפוץ ביותר. אפשר להשתמש גם בצמר עשוי מרינו, קשמיר ואלפקה.

מצעים

השתמשו במצעים מחוממים. למרות שניתן לחמם את המיטה רק באמצעות הגוף שלכם, יש אנשים שזה לא מספיק להם. ואם אתם לא אוהבים להיכנס למיטה קרה, אולי כדאי לחמם אותה לפני שאתם נכנסים. האפשרויות העיקריות הן כריות מחוממות, סדינים חשמליים או שמיכות חשמליות. מה שכן, אל תשכחו לכבות אותם איך שאתם נכנסים למיטה ואף פעם אל תשאירו אותם דלוקים כשאתם לא בבית.

פיג'מה

לבשו פיג'מות חמות. גם כאן הפלנל יעשה עבודה טובה, בטח אם אתם מאלה שקמים כמה פעמים בלילה לשירותים. תקפאו פחות מחוץ למיטה, באחריות.

בקבוק חם

התכרבלו עם בקבוק מים חם. מלאו את הבקבוק (ג'וד למביני עניין) במים חמים (לא רותחים!) והניחו אותו במיטה לפני שאתם נכנסים. לאחר מכן אתם יכולים להתכרבל איתו או לחמם איתו את הרגליים. רק שימו לב שהוא סגור היטב כדי שלא תקבלו כוויות, חס וחלילה.

חום ואהבה

התכרבלו עם בן או בת הזוג שלכם. זו דרך מצוינת לשמור על חום הגוף של שניכם. חלומות פז!

מחפשים פתרונות חימום לחורף הקרוב? תוכלו למצוא מגוון תנורים, מזגנים ורדיאטורים בלוח יד2! היכנסו כאן.