מתנות ממותגות לחגים – איך מגוונים?

אין אחד שלא אוהב לקבל מתנות, ואם הן ממותגות – אז בכלל חגיגה אחת גדולה! מהם הטרנדים החמים לשנה הקרובה ואיך מגוונים בין מתנות? נתנו למומחים שלנו לבדוק

כל כך הרבה חגים יש במסורת היהודית, וכמעט כל אחד מהם הוא תירוץ לתת מתנות, ולחלק אותן במסגרת טוקס נחמד או פעילות משרדית לגיבוש העובדים. מכיוון שעושים זאת כל שנה, נשאלת השאלה איך מגוונים את חלוקת המתנות לעובדים? איך נמנעים מלתת פעמיים את אותה מתנה שנה אחר שנה?  כל הפרטים בכתבה הבאה

שוק המתנות הממותגות של שנת 2021 מציע מגוון עצום של מתנות והמבחר הוא כמעט אין סופי. לא נעים לחזור כל הזמן על אותה מתנה, דבר המשדר חוסר מחשבה ואף זילזול בעובדים.

אז בתור צעד ראשון מומלץ לבחון את אופי החברה ואופי העובדים בה. אם מדובר על קהל עובדים מבוגר יותר הרי שמתנות כמו יינות איכותיים, קעריות הגשה מעוצבות או סט מהודר של סכו"ם יכולות להיות רלוונטיות מאוד ושימושיות עבור אותו הקהל.

לעומת זאת, אם קהל העובדים מורכב ברובו מצעירים – עדיף לכוון לאיזור הגאדג'טים כמו: דיסק און קי ממותג, פד מעוצב לעכבר, אוזניות, מטענים ניידים ועוד דברים שיכולים לא רק להיות שימושיים אלא גם בעלי מחשבה רבה מאחוריהם והתחשבות בצרכים של העובדים שלכם.

מהם הטרנדים החדשים של 2021?

כיום כבר ניתן להגיד בפה מלא: מתנה ייחודית לחג לעובד, זה עובד! כל מנהל או מנהלת היו שמחים שהעובדים שלהם יצאו בהרגשה טובה ויתרגשו לספר לחברים ולמשפחה על מתנה ייחודית לחג שקיבלו במשרד. 

אנו חברת 'גיל גיפט' בעלי ניסיון עשיר בבחירת מתנות ממותגות לחגים לעובדים. לפניכם ההמלצות שלנו למוצרים אפשריים למתנות:

כלי מטבח

בעידן שכל אחד הוא מאסטר שף זו מתנה אידאלית ושווה. המתנה הזו תמיד מצליחה לשמח ולספק את העובדים. מדובר בתחום שבו תמיד אפשר למצוא מתנה לעובדים לחג, שכן כולם צריכים כלים במטבח. במיוחד אם מדובר במתנה מקורית ומיוחדת שוודאי אין לרוב העובדים כמו מכונת גלידה או מחבת קרפ. מלבד מתנות אלו, אפשר גם לבחור באחת הקלאסיקות כמו סט סירים, סט סכינים, סט סכו״ם או אפילו סט אפייה

גאדג'טים חדשניים

אין ספק שמדובר במוצרים מיוחדים, מרשימים, וכאלו שמרבית העובדים לא יעזו לקנות בעצמם, אבל ישמחו מאוד לקבל כמתנה ממקום העבודה. כמו כן, מדובר בתחום אשר תמיד מציג חידושים והמצאות מעניינות, כך שבכל שנה אפשר למצוא מתנה מיוחדת שהעובדים שלכם עוד לא קיבלו. משטחי הטענה מתקדמים, אוזניות אלחוטיות, רמקולים ניידים או אפילו שעון יד חכם למשקיעים – כולן מתנות מיוחדות, שימושיות ובעיקר מרשימות.

ארנקים ממותגים

ארנק הוא פריט שאנשים פחות מפרגנים לעצמם לרכוש ומעדיפים לעיתים להשתמש בארנק ישן ובלוי ולכן, כאשר מחפשים מתנה ממותגת מקורית, אפשר לבחור בארנק כאופציה. על מרבית הארנקים ניתן להטביע סמלים, כך שהם הופכים מארנק פשוט ורגיל לארנק ממותג ויוקרתי שניתן להעניק כמתנה.

חברת הפקת מתנות ממותגות: למה זה מומלץ?

חברת הפקות מקצועית יודעת לצעוד יד ביד עם הלקוח ולהשיג תוצאה מרשימה תוך חיסכון רב במשאבים, מזומנים וטרחה.

כמו בכל דבר בחיים תמיד ניתן לעשות את בחירת המתנות ואת ביצוע המשימה לבד ללא עזרה. בדרך כלל שמדובר בהפקה גדולה ומורכבת, הכוללת מרכיבים רבים ולביצועה נדרשת יכולת מקצועית ,ניסיון ותיאום בין ספקים שונים, שיטת “עשה זאת בעצמך”, פחות מומלצת.

מאות ארגונים ועסקים כבר הגיעו למסקנה שאם רוצים מתנה מנצחת, כזאת שיזכרו לשנים רבות עדיף להשאיר את המלאכה ביד מומחים בתחום.

אין תחליף למקצועיות ושירות של חברה אמינה ויצירתית במיוחד. לצוות גיל גיפט מתנות ממותגות, ניסיון עשיר בהתאמה נכונה של מזכרות ומתנות לכל פעילות, קמפיין ולכל מטרה וקהל. הצוות שלנו דואג לכל התהליך החל משלב התכנון ועד למכתבי תודה הרבים המציפים את הלקוח.

בכל מקרה, בין אם אתם מחליטים לרכוש מתנות לחג, מסוג כזה או אחר, אנו ממליצים לכם להשקיע בהקדשות שמיות, במיתוג ובכל מה שצריך בכדי שאנשים ייהנו לקבל ממכם מתנת חג.

אם אתם מתקשים לבחור מתנות ממותגות לעובדים לחגים, צוות המומחים של גיל גיפט מתנות ממותגות יעשו הכול בכדי להתאים לכם מתנות ממותגות ברמה אחת מעל כולם. התקשרו עכשיו: 077-805-0625