מטבחים: הסגנונות שישלטו ב2021

בשלנים חובבים או שפים מנוסים? כנראה שאתם מבלים הרבה זמן במטבח. גלו אילו טרנדים הולכים להיות חמים בשנת 2021

2021 עוד רגע כאן ויחד איתה אופטימיות שפשוט אי אפשר להתעלם ממנה. עם ההרגשה הטובה והתקווה לשנה טובה יותר, אולי הגיע הזמן גם לפנק את עצמכם בשיפוץ ושדרוג בבית, כשהמקום להתחיל בו הוא כמובן – המטבח. אין ספק, כבודם של מטבחים מונח במקומו ואין דבר שאנחנו אוהבים יותר מלשדרג אותם ולהפוך אותם לפרקטיים (אך מעוצבים ומרהיבים) יותר. כדי לעזור לכם להתכונן לשנה האזרחית החדשה טוב יותר, אספנו כמה טרנדים לוהטים שיהיו חלק מכל מטבח בכל בית!

מטבחים של העולם החדש: כך תעשו זאת נכון

"איך לעצב את המטבח שלי?", אין ספק שמדובר באחת השאלות הקשות ביותר כשמדובר בעיצוב הבית, הרי מטבחים הם המקום שבו הכל קורה; המטעמים הנפלאים, המפגשים המשפחתיים ואפילו סתם שיחות חולין. החלל הראשון שאנו ניגשים אליו כשאנו מתעוררים בבוקר (ומסיימים לצחצח שיניים) יהיה המטבח, ובשל כל הסיבות הללו פשוט אי אפשר להתעלם מהחשיבות שלו. לקראת שנת 2021 שמתקרבת אלינו בצעדי ענק, אנחנו ממליצים לעקוב אחר הטיפים הבאים בכדי להתאים את המטבח שלכם לשנה החדשה:

  • חיפוי קירות מרהיב – בין אם מדובר בעיצוב כפרי או עיצוב מודרני ומינימליסטי, מטבחים בשנת 2021 יהיו מרהיבים וישלבו חיפויים מיוחדים לקירות כמוטיב מרכזי המשלים את העיצוב הקיים במטבח. כיום ניתן למצוא חיפויי פסיפס, חיפויי עץ, חיפויים עם הדפסים מיוחדים ועוד – האפשרות הן אין סופיות וכל מה שנותר לכם זה רק לבחור.
  • אחסון ומדפים – מהיכרותנו עם המטבחים עד היום, היה נהוג 'להסתיר' את כלי המטבח והמוצרים השונים בארונות סגורים. עם השנים פותחה האפשרות לטריקה שקטה שמונעת רעשים, אבל איכשהו דווקא לקראת 2021 נראה שהטרנד החדש הוא דווקא לפתוח את הארונות לחלוטין, ואפילו לוותר עליהם! התקנת מדפים א-סימטריים ובגבהים שונים ייתנו למטבח אופי חדשני וצעיר יותר, כאשר מלבד כלי המטבח ניתן להניח על המדפים אלמנטים דקורטיביים שידגישו אף יותר את האופי המיוחד של המטבח.
  • חותכים סלט בסטייל – במקום משטח העבודה הרגיל, נכנס לתמונה הגרניט כשחקן מפתח בעולם המטבחים. תכונותיו החזקות והעמידות הופכות אותו לחומר אידאלי ליצירת משטחי עבודה, כשניתן להניח עליו סירים כבדים וחמים והוא עצמו אינו סופג כתמים כך שנושא הניקיון לא צריך להטריד אתכם. את משטח הגרניט ניתן לבחור בגוונים שונים בהתאם לעיצוב המטבח.
  • חלל המטבח כולו – טרנד שהתחיל בשנים קודמות וכנראה עתיד להישאר עוד שנים רבות קדימה, הוא חללי מטבחים פתוחים ורחבים. יש משהו בחלל ענק המשלב סלון ומטבח, שמעניק תחושה ביתית חמימה אפילו יותר; ריחות הבישולים המתפזרים ביתר קלות ברחבי הבית, הנגישות שלו, וכל השאר. עוד כדאי לציין את העובדה שמטבחים כבר מזמן לא נועדו אך ורק לבישול, הם נקודת מפגש עיקרית בבית ומסיבה זו, עליהם להיות מרווחים.
  • אי נשאר אי – טרנד נוסף שכולנו כל כך אוהבים לאהוב, הוא האי שבמטבח. אם בעבר היה מדובר במשטח עבודה נוסף בסך הכל, הרי שכיום הוא משמש גם כפינת אוכל, פינת בישול עם כיריים וכיור, ועוד. מה שהיה נחשב בעבר לסמל סטטוס, הפך לחלק בלתי נפרד מעיצובי המטבחים כיום.

כיצד לעצב מטבח בלתי נשכח

אפשר לעצב מטבחים לבד, אבל למה להסתבך? זה הזמן ליצור קשר עם חברה המתמחה ביצירה ועיצוב מטבחים בהתאמה אישית לכל לקוח וצרכיו האישיים, כך שיהיה לכם כל מה שאתם זקוקים לו בכדי ליצור ארוחות טעימות במיוחד עבור המשפחה והחברים. בהתאם לעיצוב הקיים, יציגו בפניכם סוגי מטבחים שונים התואמים את הדרישות והצרכים שלכם, כך שהתוצאה הסופית תהיה מטבח שפשוט לא תרצו לצאת ממנו.