מחפשים מתנה לבוס לחג? מצאנו 6 רעיונות טובים

תקופות החגים זה בדיוק הזמן לתת מתנות לחברים, לעובדים וגם למנהלים. אספנו לכם את המתנות השוות ביותר לתת לבוס, תנו הצצה!

מתנות לבוס הן אתגר, בייחוד כשאתם רוצים להביע הערכה, תודה והכרה אבל רוצים לשמור את זה מקצועי ורשמי. אם יש לכם צורך ברכישת מתנה מיוחדת לבוס או הבוסית בפסח הקרוב או מכל סיבה אחרת, אספנו כמה רעיונות טובים מאתר האונליין עדן מתנות ששווה להכיר:

שאלת השאלות ברכישת מתנה לבוס היא עד כמה צריך להשקיע במתנה מסוימת, כדי שהיא תהיה גם איכותית, גם פרקטית וגם תביע אהדה בדרך לא מתחנפת. מנהלים שונים עשויים לאהוב סוגים שונים של מחוות ומתנות ולכן מומלץ בהקשר הזה שיהיה לכם לפחות בסיס לגבי מה שהבוס שלכם יעדיף ויאהב לקבל.

אם יש לכם אפשרות, בצעו עבודת שטח קטנה לפני שאתם בוחרים בפריט המתאים כמתנה. לא הייתם רוצים לגלות שהמנהל האהוב שלכם לא שותה אלכוהול ולכן אין כל טעם לרכוש עבורו מתנות אלכוהול, או שהמנהלת שלכם בכלל נמנעת מלקבל מתנות מעובדים ולקוחות (במקומות עבודה מסוימים זו אכן מדיניות ברורה שאין לחרוג ממנה).

אבל גם למקרה שאין לכם מושג מה הבוס/ית יאהבו וכשלתם מלברר או שאתם פשוט חוששים לשאול, הנה מספר מתנות שבטוח יקלעו:

עט נובע עם חריטה בשחור וזהב

עטים נחשבים לפתרון אלגנטי ורשמי שתמיד תהיה לו הצדקה וטעם. העט המוצע כאן הוא מסוג פרקר ונחשב לאיכותי במיוחד, בעיקר בזכות פונקציית שינוי עובי הכתב בהתאם לכותב ולנוחות האישית שלו. החריטה על גבי העת מבוצעת בקרן לייזר, כך שהיא לא תישחק או תתבלה עם הזמן וכוחה יישמר תמיד. העט מגיע עם דיו מוכן לכתיבה.

מחיר: 199

בקבוק וויסקי וכוסות עם חריטה

אמנם קיים ויכוח נצחי לגבי כשרותו של הוויסקי ולכן אין חובה לספק אותו כמתנה לחג הפסח, אבל אין ספק שמדובר במתנה מכובדת, מרשימה ומשמחת בכל סיטואציה אפשרית. המארז המוצע כאן כולל סט של בקבוק יחד עם 2 כוסות וויסקי וחריטה שתופיע על כל אחד מהם ותבוצע לבחירתכם (לייזר לבן).

מחיר: 349-1,100 ₪ בהתאם לסוג הוויסקי הנבחר.

פותחן יין מעץ עם חריטה

בעדן מתנות תמצאו פותחנים שונים עם גוף עץ איכותי, עליו ניתן לחרוט הקדשות שונות שיהפכו את המתנה לאישית ומרגשת. פותחני היין מגיעים מגוף עץ אמיתי ומציעים ארבע פונקציות שונות, לרבות פותחן בירה וסכין נשלף.

מחיר: 99 ₪

קופסה עם מצית חשמלי

מתנה מתוחכמת למנהלים שמעשנים ומציעה קופסה רב פעמית לאחסון אלגנטי של הסיגריות (בקופסה ניתן להכניס כ-20 סיגריות) וכן מצת חשמלי המחובר לקופסה ונטען בעת החיבור אליה. תוכלו לרכוש את המארז באחד משלושה צבעים לבחירה: שחור, כסוף או מוזהב.

מחיר: 99 ₪

שעון יד

שעוני היד מבית מותג השעונים העצמאי ED מגיעים במספר צבעים אפשריים לבחירה ומציעים גימור יוקרתי, עמידות למים (עד 50 מטרים) וכיסוי מפלדת אל חלד השומר על גוף השעון ומונע חדירת נוזלים וקורוזיה. קיימת אחריות מלאה למשך 6 חודשים על המנגנון. ניתן לרכוש גם עם צמיד תואם וחריטה אישית.

מחיר: 299 ₪ לשעון, 389 ₪ למארז הכולל שעון וצמיד אישי תואם.

סכין לדרמן עם חריטה

סכיני הלדרמן נחשבות לפונקציונליות ונדרשות עבור מגוון רחב של צרכים. זוהי הזדמנות טובה לצייד בה אדם שהוא מולטיטאסקינג אמיתי ופועל בשטח, כך שיהיה לו שימוש נרחב בסכין עצמה. הלדרמן מגיע בארבע דגמים אפשריים לבחירה ובנרתיק נשיאה. הפריט עצמו מוגש בקופסה מהודרת וניתן לשלב בו הקדשה אישית מכל סוג לבחירתכם. מגיע עם 25 שנות אחריות מבית היבואן הרשמי של לדרמן בישראל.

מחיר: 499-799 ₪ בהתאם לדגם הלדרמן הנבחר.

מגוון רעיונות נוספים מחכים לכם כאן

באתר עדן מתנות תמצאו מגוון רחב של מתנה לגבר שיתאימו כפתרונות איכותיים למנהלים, מנכ"לים, ראשי צוותים ובכירים בארגונים השונים. בנוסף תמצאו שורה של מתנות אישיות לימי הולדת, חגים ועל פי תחומים שונים, כך שיהיה אפשר למצוא עוד מגוון פריטים רחב ולקבל רעיונות והשראה לכל מתנה אפשרית. השירות ניתן לכל הלקוחות בפריסה ארצית וכולל משלוח עד פתח הדלת עד 5 ימי עסקים.