מה נקנה לה, מה נקנה לה מתנה

רוצה להפתיע את חברה שלך עם מתנה שווה ליומולדת? במקום לשבור את הראש, יש לנו כמה רעיונות מעניינים במיוחד. מזל טוב!

חברה טובה שלך חוגגת יום הולדת, ואת רוצה להפתיע אותה במתנה משמחת מה שכן, החברה הזאת נמנית על סוג האנשים שנראה שכבר יש להם הכל. אז מה עושים? לא צריך לשבור את הראש. במיוחד למקרים כאלה, הכנו לך רשימה של רעיונות למתנות מושלמות לחברה שיש לה הכל – כי יש דברים שאף פעם אין מספיק מהם (מישהי אמרה תיקים?).

סדנאות או קורסים

אם לחברה שלך יש תחביב שהיא נהנית להשקיע בו, כמו אפייה, צילום או ספורט אתגרי, היא בטוח תשמח לקחת חלק בסדנה שמתאימה לתחומי העניין שלה. פנקי אותה בהרשמה למסגרת מעניינת ומעשירה, חד פעמית או כזאת שכוללת כמה מפגשים. אם בא לך להפוך את זה לזמן איכות שלכן ביחד, את תמיד יכולה למצוא משהו ששתיכן אוהבות ולהפוך את זה למתנה כפולה.

כרטיסי מתנה

לכל אחת יש את החנות שהיא הכי אוהבת לקנות בה, בין אם מדובר בבגדים, תיקים, או מוצרי יצירה. כרטיס מתנה לחנות אהובה הוא שילוב מדויק בין מתנה שמבטאת מחשבה אישית לכזאת שמשאירה את החופש בידיים של החברה. בזכותך היא תוכל לצאת למסע בזבוזים בחנות האהובה עליה ולא להרגיש טיפת ייסורי מצפון.

כל אחת והתיק שלה

כמו שנאמר קודם, יש דברים שלאף אחת אין מספיק מהם – תיקים הם ללא ספק חלק מהקטגוריה הזאת. כל אחת תשמח לקבל תיק חדש ויפה, בין אם מדובר בתיק יציאות מתוחכם או בתיק נוח ויפה לאיפור. גם תיק רחצה איכותי יכול להיות מתנה נהדרת, במיוחד עבור חברות שנוסעות הרבה לחו"ל.

בקבוק ייעודי לשייקים

זאת מתנה נהדרת לחברות הספורטאיות שלנו, או לאלה שחשוב להן להקפיד את תזונה בריאה: בקבוק שמתפקד גם כבלנדר, וחוסך את כל הבלגן והעבודה של הכנת שייקים. בקבוק לשייקים הוא מתנה מושלמת, שתאפשר לחברה שלך לחסוך זמן בבוקר וליהנות משייקים ביתיים בדרך למשרד.

מצלמת פולארויד

תמונות פולארויד הן טרנד מתוק במיוחד: יש להן מראה וינטג'י שמחזיר את כולנו לתקופת יפות יותר, והן מודפסות אוטומטית בלחיצת כפתור על המצלמה, מה שחוסך את הפיתוח במעבדה שהוא החלק הכי מציק בצילום פילם. אם החברה שלך היא מאלה שמתעדות הכל, מצלמת פולארויד יכולה להיות מתנה מצוינת בשבילה. מצלמות כאלה הן יקרות יחסית, אבל אם את מתארגנת עם עוד כמה חברות, זה לגמרי יכול לעבוד כמתנה קבוצתית.

עוגה מהחלומות

עוגה היא חלק בלתי נפרד מחגיגות יום הולדת, אבל אם היא מושקעת במיוחד – היא יכולה להוות מתנה בפני עצמה. יש המון קונדיטוריות שמתמחות בהכנת עוגות יום הולדת מהממות ומיוחדות, שיקלעו בדיוק לטעם של הבסטי שלך.

לסיכום, גם את החברה שיש לה הכל אפשר להפתיע בדברים שהיא לא ידעה שהיא רוצה, ובכלל – המתנה האמיתית היא בעצם החברות שלכן.