לצאת לחופשה בצימר דווקא עכשיו

אין כמו לצאת לחופשה מפנקת, ואם מדובר בצימר, אז בכלל! רגע לפני שמתחילים לתכנן את הטיול, כדאי לדעת איך בוחרים צימר. כל הפרטים בכתבה הבאה

איך יודעים שאתם צריכים לצאת לחופשה מפנקת דווקא בנקודה הזו של החיים? ובכן, לא צריך להגיד לכם, אתם כבר יודעים לבד. כשהעיניים כבר לא מסוגלות להסתכל יותר על המסך המרצד של המחשב, כשכל שיחה מהבוס מעוררת בכם אי נוחות ורוגז וכשבני המשפחה מתלוננים על כך שאינכם מבלים אתם זמן רב, אתם יודעים שהגיע הרגע לצאת לחופשה. ואין חופשה מהנה יותר מצימר בצפון.

כל הסיבות להזמין מקום בצימר בצפון

זהו, החלטתם לצאת לחופשה עם כל המשפחה. כעת נותר לכם לקבוע את היעד שלכם. מטבע הדברים, אתם בוחנים כעת אפשרויות רבות העומדות לרשותכם. על הדרך, כדאי לבחון את האפשרות של צימרים בצפון. עדיין מתלבטים? תחשבו על כל היתרונות של חופשה בצימר פרטי מפנק. ואלה היתרונות הבולטים יותר של הצימר: פינוק ופרטיות. בעוד במקומות הארחה אחרים אין כל כך זמן עבורכם, ואתם נאלצים לעמוד בתור כדי לקבל שירות, הרי שבמסגרת צימר בצפון איכותי וטוב, אתם מקבלים שירות 24 שעות ביממה, וכמובן את כל הפינוקים האפשריים: מסאז'ים, ספא, ג'קוזי ועוד. מעבר לכך, כל מה שנמצא בצימר, שייך לכם לתקופת ההשכרה. כך שאתם יכולים ליהנות מבריכה פרטית משלכם, משחקי שולחן, פינות אירוח, מדשאה, פינות מנגל ועוד ועוד.

נוסף על כך, חופשה בצימר בצפון מתאימה לכל אחד: זוגות טריים, משפחות מרובות ילדים, סטודנטים בחופשת סמסטר או נשים שהתאספו לסמינר "העצמה נשית" מיוחד במינו. הצימר מתאים לכל מי שמחפש את השקט הנפשי, ומעוניין לבלות זמן איכות כמו שצריך עם היקרים לו.

ולבסוף, חופשת צימרים בצפון מחברת אתכם אל הטבע, מבלי לוותר על נוחיות ויוקרה. צימרים רבים ממוקמים ביישובים הרחק מן העיר, והנוף הנפרש אליכם מן המרפסת פשוט משגע. הירוק של הצפון, המתמזג לא פעם עם הכחול של השמים, משרה עליכם אווירה נינוחה ומרגיעה. אז אם אתם אנשים עירוניים המעוניינים להתרחק ולו לזמן קצר מהרעש והעשן של המכוניות והאוטובוסים, צימרים בצפון הם הבחירה הנכונה.

איך בוחרים צימר בצפון?

צימרים בצפון רבים ומגוונים מוצעים לכל מי שמעוניין לצאת לחופשת בטן גב בלי לחשוב על כלום. אך אם אתם מעוניינים להפיק את המיטב מצימר איכותי בצפון, לפני הכול כדאי לבחור את הצימר המתאים לכם ביותר. קבלו כמה טיפים שיכולים לסייע לכם בביצוע הבחירה:

מי יוצא אתכם לחופשה?

האם אתם זוג טרי ומאוהב שרוצה לחגוג שנה ביחד? או משפחה עם ילד וכלב שרוצה קצת זמן איכותי? ואולי אתם בכלל רוצים לצאת לחופשה לבד, כי עברתם משבר או פרידה וכל מה שאתם רוצים עכשיו זה לקחת הפסקה ולנקות את הראש? ברגע שאתם יודעים בוודאות מי יוצא אתכם לחופשה, קל לכם יותר לתכנן אותה ולבחור צימר. למשל, אם אתם יוצאים לחופשה עם ילדים, כדאי לחפש צימר עם כמה שיותר אטרקציות מאתגרות: משחקי שולחן דוגמת הוקי אוויר או סנוקר, בריכה גדולה, מדשאה או ערכה להכנת מנגל. כי כשאתם נמצאים עם ילדים, חשוב שיהיו לכם כמה שיותר אטרקציות. מנגד, אם אתם יוצאים לחופשה כזוג, תרצו בוודאי שיהיו בצימר יותר אטרקציות למבוגרים כמו ז'קוזי, ספא, עיסוי טוב או ארוחת בוקר זוגית מפנקת.

כמה זמן אתם מתכוונים לשהות בצימר?

אם אתם מזמינים צימר לסופ"ש בלבד, סביר להניח שתסתפקו בשפע האטרקציות הקיימות בצימר עצמו. אך אם אם אתם מעוניינים לצאת לחופשה משפחתית של שבוע בצימר, תרצו לחפש גם אטרקציות באזור כמו רכיבה על סוסים, טיולי אופניים או שפע של מסלולי הליכה מאתגרים שבהם התברך הצפון. מומלץ לברר את הדברים מראש עם בעלי הצימר ואף לשאול אם יש הנחה על חלק מהאטרקציות. מעבר לכך, אפשר לנצל את השהות הארוכה בצימר כדי להכיר טוב יותר את האזור ולהתחבר עם התושבים.

איך אתם מתכוונים להתארגן עם האוכל?

כאשר אתם מתארחים בצימר בצפון, יש לכם כמה אפשרויות מבחינת אוכל. ראשית, ניתן להזמין ארוחות מפנקות מהצימר עצמו בתוספת תשלום. אך כאן חשוב לשים לב אם הצימר מציע ארוחת בוקר בלבד, או כמה ארוחות נוספות. שנית, מומלץ לברר אם יש מסעדות באזור, כדי שתוכלו לקפוץ לאחת מהן ולהתרענן עם אוכל גורמה. ולבסוף, אל תשכחו שבצימר יש גם מטבח, כך שאתם יכולים להביא את האוכל מהבית. אם אתם נשארים בצימר במשך תקופה ארוכה, מומלץ לגוון: פעם להזמין אוכל ופעם לאכות אוכל ביתי.

כמה אתם מוכנים להשקיע בחופשה שלכם?

פרמטרים שונים משפיעים על מחיר הצימר ללילה: מיקום מבוקש, אטרקציות מיוחדות המצויות בצימר, איכות השירותים ועוד. עליכם להחליט ביניכם לבין עצמכם כמה אתם מוכנים להשקיע בחופשה בצימר בנוסף לכל ההוצאות מסביב (ארוחות, ספא, עיסויים, אטרקציות מיוחדות ועוד). כמובן, תוכלו לנהוג בצורה מחושבת יותר: להביא אוכל מהבית ולהסתפק באטרקציות שיש בצימר מבלי לצאת. כך תוכלו לזכות בחופשה מפנקת מבלי לקרוע את הכיס. מנגד, לפעמים רוצים לצאת לחופשה בצימר וללכת עם זה עד הסוף, וגם זהו שיקול כלכלי שיש להביא בחשבון.

מוצאים את הצימר המושלם בקליק אחד

כאשר יש כל כך הרבה צימרים בצפון, לא תמיד אתם יודעים מהו הצימר הטוב ביותר עבורכם. באתר של צימר A תוכלו לשוטט בנחת ולבחור את הצימר לפי הקריטריונים שלכם. הניווט באתר הוא נוח ומתאים גם לטכנופובים שלא כל כך מסתדרים עם מחשבים. מנוע החיפוש החכם של האתר מאפשר לכם למצוא בקלות את הצימר שאתם מחפשים לפי קריטריונים כמו אזורים, מחירים ואף בקשות מיוחדות כמו צימר עם בריכה או צימרים שבהם מקבלים כלבים. ומעל לכל, אתם מוזמנים לסנן בשורות החיפוש את הצימר המתאים לכם לפי הסטטוס, דהיינו – צימרים למשפחות, צימרים לזוגות, צימרים למסיבת רווקים ורווקות ועוד.