לפני ההצעה לבחירת ליבך, הינה 5 טעויות להימנע מהן

גברים רבים אשר רוצים להציע נישואין לבנות הזוג שלהם, חוששים מאוד מקניית הטבעת. זוהי הטבעת שעימה זוגתם תתהלך שנים רבות, וחשוב שהיא תהיה טבעת יפה ומכובדת אשר משקפת את היחסים והאהבה שביניכם…

 

אז מהם חמש הטעויות שמומלץ להימנע מהן כדי לצלוח את כל הדרך עד לחופה?

 

אל תקנה יהלום קטן

טבעת אירוסין היא טבעת שעליה יש יהלום אחד או כמה יהלומים. אין דבר שאישה רוצה יותר מאשר לראות טבעת יהלום גדולה ויפה. זהו חלומן של נשים רבות (לא כולן), אך רובן ישמחו מאוד לענוד טבעת מרשימה ומנצנצת. יהלומים גדולים עולים לא מעט כסף, יחד עם זאת יש מספר פתרונות שיכולים לסייע לך גם לרכוש יהלום גדול וגם לשמור על תקציב נוח. למשל תוכל לקנות יהלום גדול שרמת הניקיון שלו והגוון שלו הם לא ברמה הגבוהה ביותר, אלא ברמה קצת יותר נמוכה, כזו שלא פוגמת בנראות היהלום, אך בהחלט מוזילה אותו באופן משמעותי. פתרון נוסף שתוכל להיעזר בו הוא רכישה של טבעת שיש בה המון יהלומים קטנים. טבעות אלו זולות יותר מאשר אם אתה רוצה לרכוש טבעת יהלום 1 קראט, אשר עלותה עשויה להאמיר לשחקים. תוכל למצוא לזוגתך היקרה טבעת אירוסין יפה, גדולה ומיוחדת ועדיין לשמור על גבולות תקציב נוחים.

אל תקנה טבעת שאתה אוהב אלא שהיא תאהב

טעות נפוצה ומצערת היא כזו שבה הגבר מניח שאת הטבעת שהוא אהב בחנות תאהב גם זוגתו. לכל אדם יש טעם אישי ומאוד ברור, ובוודאי כשזה נוגע לתכשיטים. אם אתם בזוגיות כבר זמן רב, תוכל לברר עימה אילו העדפות יש לה, איזה גוון של זהב הייתה מעדיפה או איזה סגנון של חיתוך הייתה רוצה ושאלות נוספות שיעידו על סגנונה האישי, כדי שכשיגיע הרגע, יהיה בידך כל המידע שאתה זקוק לו כדי לרכוש עבורה את הטבעת הנכונה או לפחות כזו שעונה על הרבה קריטריונים שהיא רוצה.

אם אינך יכול לשאול אותה או לברר זאת מולה תוכל ללכת לחנות עם חברה טובה, אחותה או אימא שלה ולבחור טבעת שתענה על טעמה או לחילופין רק לשאול אותן.

אל תקפוץ מעל הפופיק

כפי שציינו טבעת אירוסין יכולה לעלות לא מעט כסף, לכן חשוב להגדיר תקציב אשר יסייע לך ברכישתה. אל תשכח שלאחר רכישת הטבעת הזו עוד צריך לקנות טבעת נישואין, לתכנן את החתונה ולהוציא לא מעט כספים. לכן יהיה זה נכון שתהיה מחושב גם בהוצאה זו – אך לא קמצן.

אל תקנה טבעת בלי למדוד אותה

טבעת אירוסין היא כזו שצריכה להתאים בדיוק לאצבעה של זוגתך. לא קטנה מידי ולא גדולה מידי. חשוב שתדע מהי מידת האצבע שלה. כדי לעשות זאת תוכלו לטייל בקניון לדוגמה, לגשת לדוכן תכשיטים ולראות יחד טבעות. תוכל לבקש ממנה לענוד אחת, ולעשות זאת במסווה של בדיקת תכשיטים נוספים כמו צמידים ושרשראות כדי שלא תשים לב דווקא לטבעת. אחר כך בקש מהמוכרת את מידת הטבעת מבלי שזוגתך תשים לב.

אל תקנה חיקוי של יהלום

יהלומים עולים הרבה כסף, אך גם אותם חשוב לבחור נכון. בין אם יש לך תקציב גדול לרכישת הטבעת ובין אם יש לך תקציב קטן, הקפד לרכוש יהלומים אמיתיים. מעבר לעובדה שזו טבעת האירוסין של זוגתך ואתה רוצה להרשים אותה בטבעת יפהפייה, ליהלומים יש ערך אמיתי. על כל יהלום שאתה רוכש בתכשיט אתה מקבל תעודה גמולוגית שבה כתוב בדיוק מהו טיב היהלום, מהיכן הגיע היהלום ומידע נוסף שהוא חשוב כתעודת ביטוח לאבן שרכשת. כמו כן, בעתיד הרחוק זוגתך תוכל אף להוריש לילדיכם המשותפים את הטבעת, כך שתמיד תישאר במשפחה שלכם.

אתר הבורסה לתכשיטים מציע מגוון טבעות אירוסין מעוצבות ביד אמן, היכנסו עכשיו למידע נוסף.