להתפנק בקלות: המדריך לבחירת צימר

גלו איך תוכלו לבחור את הצימר המתאים לכם, מהם המועדים המומלצים וממה כדאי להיזהר – מדריך יד2 עושה לכם סדר

 

החלטתם לצאת לחופשה רומנטית והבנתם שתצטרכו לקחת ימי חופש, לנסוע לעתים מרחק לא מבוטל ברכב ולשלם לא מעט, אז למה לא להפיק את המקסימום וליהנות מהחופשה המושלמת? להרפתקנים, הרומנטיים, אוהבי האוכל והמטיילים – המדריך שלנו תפור עליכם בול.

אחרי החגים זול יותר

קבעו מראש תקציב לחופשה שיכלול את כל הכסף שתוציאו במהלכה – אטרקציות וטיולים, מסעדות וכמובן לינה בצימר. המחיר תלוי בעונה, ולכן בעונות זולות תוכלו להתפנק בצימר הנחשב יקר יחסית בשאר העונות. מומלץ לבדוק את מחירי הצימרים בתקופות שאחרי החגים, כמו בין סוכות לתחילת החורף ובין שבועות לתחילת הקיץ.

אם אתם מתעקשים על תקופה מסוימת בשנה יכול להיות שתצטרכו להתפשר על צימר זול יותר. גם הסופ"ש יקר יותר – על לינה בשישי-שבת תשלמו בדרך כלל כ-30% יותר. לדוגמה, חלקו לכם את החיפוש הצימרים לשני טווחים, כשהראשון הוא תקציב של עד 350 ש"ח, והשני הוא מעל 350 ש"ח.
החליטו כמה כסף תרצו להוציא, מה הצימר כולל והאם יש לכם הוצאות נוספות ואז קבעו באיזה טווח תרצו לבחור.

לוקיישן לוקייישן לוקיישן

צימרים ומקומות לינה לזוגות פזורים בכל רחבי הארץ ומציעים אפשרויות רחבות. חישבו האם אתם רוצים לשלב בחופשה שלכם גם טיולים, או אטרקציות נוספות. בהתאם לכך, בחרו באזור מסוים.

"בתקופה הזו של השנה, אני מאוד אוהב את אזור הצפון", אומר מאיר ברטמן – בעלי "ברטמנס" – מתחם אירוח נעים לזוגות בלבד הממוקם בחד נס, "אפשר לראות כל מיני פריחות, באגמון החולה אפשר לראות את הסביבה מתחלפת, בנחל הבניאס נעים לבקר ואני בכלל מאוד אוהב את האזור".

חשבתם על צימרים בצפון? תמצאו אותם כאן. בכלל מחפשים צימרים בדרום? עלינו

ספא, אוכל ומה שביניהם 

החליטו מה סגנון הצימר שתרצו – האם יש ג'קוזי, ספא, ולמי הצימר מתאים. כיוון שאתם באים לחופשה זוגית, אנחנו מאמינים שאתם לא רוצים שילדים יתרוצצו לכם בין הרגליים, ולכן כדאי לוודא שהצימר מתאים לזוגות בלבד.

אם אתם רוצים לטייל או ליהנות מאטרקציות מחוץ לגבולות הצימר, חפשו צימרים באזור בו אתם מעוניינים לטייל – כמות הצימרים הקיימים היום היא עצומה, ולכן תוכלו למצוא צימר מתאים בכל אזור בארץ.

שאלו את בעלי הצימר האם הנופש כולל ארוחות, ותכננו בהתאם את המסעדות בהם תלכו לאכול.
"חשוב לשים לב למיקום הצימר, לניקיון המקום, לרמת האבזור ולרמת הזמינות של בעלי הצימר להיענות לבקשות הלקוחות", אומר מאיר ברטמן. מרגישים שאתם חייבים לסגור ספא? יש לכם גם בצפון וגם בדרום

היזהרו מהרשת

אל תסתמכו על התמונות ועל ההמלצות באינטרנט – ניתן לזייף בקלות דברים כאלו ובמקרים רבים התמונות באינטרנט לא תואמות את המצב במציאות. הסתמכו על המלצות מחברים, ובעיקר על כאלו שאתם יודעים שסגנון החופשה שלכם יתאים את שלכם.

"הכי חשוב כשבוחרים צימר זה לשים לב עם מי מדברים: אתה לא יכול לדעת שום דבר מהתמונות באתר ובאינטרנט. אנשים מלטשים, עושים פוטושופ ומציגים דברים לא אמינים כדי להתגבר על חסרונות", אומר קובי, בעל הצימר "פינה בלב" שזכה בתעודת מצוינות מאתר TripAdvisor ובשנת 2014 דורג במקום הראשון בקטגוריית B&B במזרח התיכון כולו. "דברו עם בעל הצימר, התקילו אותו במספר שאלות ונסו לקבל מענה שירותי ברמה גבוהה. אם המארח הוא טיפוס לא מהימן, אז האירוח יהיה בהתאם. בנוסף, חפשו המלצות על הצימר גם באתרים בינלאומיים".

ברטמן מסכים איתו: "חשוב מאוד להצליב מידע ולקרוא המלצות של אנשים. קיימים המון מקרים של 'נפגעי צימרים', שמתקשרים אלינו ומחפשים אלטרנטיבה לאחר שהם הגיעו לצימר שלא תאם את מה שהם ראו באינטרנט. חשוב לבדוק טוב – לא הגיוני שצימר במחיר זול יראה כמו וילה בטוסקנה".

ולא לשכוח בגד ים

שאלו את בעל הצימר מה יש ומה לא – האם צריך להביא מגבות לבריכה, נשנושים בין הארוחות ושתייה. חבל שלא תמצו את החופשה, רק בגלל כמה דברים שחסרו לכם, כשיכולתם לחשוב עליהם מראש.

"מבחינתי, הכי חשוב להביא מצב רוח טוב, לפטופ או כל אמצעי אחר שניתן לצפות בו בסרטים ובסדרות, ובגד ים – הרבה אנשים מגיעים לצימרים עם בריכה ושוכחים להביא איתם בגד ים", אומר קובי מ"פינה בלב".

עשינו לכם חשק? מגוון צימרים מחכים לכם בלוח יד2. כל מה שנשאר לכם לעשות זה לבחור את המתאים לכם ביותר. תיהנו!