לא תאמינו שזה לא סוכר וניל!

סוויטאנגו הוציאו מוצר חדש ומהפכני בשוק הישראלי – סוויטאנגו בטעם וניל, ותנחשו מה? אתם לא תאמינו שזה לא סוכר וניל! הוא כל כך טעים שלא תבחינו בהבדל!

ה"סוכר" וניל של סוויטאנגו נראה בדיוק כמו המקור, וגם השימוש בו הוא בדיוק כמו השימוש בסוכר וניל שאתם מכירים כאשר יחס ההמרה הוא 1:1. הסוויטאנגו "סוכר" וניל אינו מכיל סוכר כלל כך שהשימוש בו בטוח לסוכרתיים. בנוסף, הוא מאופיין ב-7 קלוריות בלבד ל-100 גרם אז כל מי שרוצה להכין מתכון מתוק וטעים ללא רגשות אשם – מצאתם את הפתרון המושלם 🙂

וניל, ובעברית שֶׁנֶף, הוא צמח ממשפחת הסחלבים. הוא נושא פירות שמכילים זרעים בעלי ארומה מיוחדת, ומכאן יכולתו לשמש כנותן טעם וריח למאכלים. השילוב של הוניל עם רכיביו של סוויטאנגו נותן פתרון מושלם לכל מי שמבקש להשתמש בסוכר וניל במתכוניו ורוצה לחסוך בקלוריות, שומנים וסוכרים.

אפשר להשתמש בסוויטאנגו סוכר וניל כתחליף לתמצית וניל (כפית סוויטאנגו וניל במקום כפית תמצית) לפזר אותו מעל עוגות, אפיפיות וחביתיות. בנוסף הווניל מוסיף טעם מיוחד ועשיר לקצפות וליוגורטים למיניהם, ובעיקר הוא דומיננטי מאוד במגוון סוגי גלידות. שימוש נוסף ומומלץ במיוחד עם סוויטאנגו בטעם וניל הוא פירות "מסוכרים", עיטור סופגניות ואפילו ניתן להשתמש בו כממתיק בכוס קפה של הבוקר.