כל מה שרציתם לדעת על אוזניות

מה חשיבות האביזרים הנלווים בעת בחירת האזניות? האם עדיין נהוג לבחור לפי אורך הכבל?

המטרה של אוזניות היא לאפשר שימוש במקום או לצד מערכת סטריאו. בעולם של היום, אוזניות יכולות להתאים לצריכת מוזיקה, סרטים, תוכן שמע וכמובן גיימינג. כמו כן, יש סוגים שונים של אוזניות וחלקן מיועדות לשיחות טלפון בנייד או בטלפון נייח.

אז מצד אחד, המשמעות היא מגוון גדול של אוזניות ויכולת להתאים כל דגם לצרכים של קהל היעד והלקוחות. מצד שני, ההיצע הגדול עלול לגרום בלבול. לכן, הפתרון הוא להתמקד באוזניות רלוונטיות בלבד. בננוקס ישראל בע"מ תמצאו מגוון גדול העונה על כל הקריטריונים הרלוונטיים לכם:

בחירת אוזניות לפי דגמים

השיקולים הכי רלוונטיים לטובת סינון גס בין סוגים שונים של אוזניות הם פרמטרים באיכות הצליל. אחרי שמחליטים אם רוצים אוזניות בתוך האוזן או אוזניות נטולות חוטים, אפשר להשוות בין הדגמים על פי המפרט המתואר על ידי היצרן.

מה משפיע על איכות הצליל?

המפרט המתואר כולל פרמטרים המשפיעים על איכות הצליל. כך למשל ניתן להשוות בין סוגים שונים של אוזניות לפי מספר הדרייברים, שמשפיעים על אופי הצליל. לחילופין, יכול להיות שההשוואה המתאימה יותר תהיה לפי נתוני THD שמתארים דיסטורשן או רגישות שנמדדת בצדיבל למיליוואט.

בחירת אוזניות לפי האביזרים הנלווים

עוד דרך טובה לבחור אוזניות היא להתמקד באביזרים המתאימים שמגיעים איתם. אוזניות עם מיקרופון למחשב למשל מאוד מתאימות לגיימינג. באמצעות אוזניות מן הסוג הזה, לא צריך להשתמש בעוד אלמנט נפרד על מנת לדבר עם חברים אונליין במשחקים מרובי משתתפים. כמו כן, אלו אוזניות מעולות שיכולות לשדרג את חווית הגיימינג גם בחלק מהקונסולות ולא רק במחשב הנייד או הנייח.

מה עושים עם אוזניות עם מיקרופון למחשב?

מלבד אוזניות עם מיקרופון למחשב לגיימינג, יש כאלה שמשתמשים בהם לצרכי לימודים או בעבודה. זה למשל מה שקורה כאשר בוחרים אוזניות כאלה בשביל לנהל פגישות, לשוחח עם חברים או לערוך ישיבות. בכל אחד מהמקרים האלה, האוזניות מוכיחות את עצמן בגלל מפרט מתקדם ואביזר נלווה פשוט אך חיוני.

השוואת אוזניות לפי כבל

לא כל האוזניות דורשות חיבור וכבל פיזי. עם זאת, חלק מהאוזניות מחייבות חיבור כזה וצריך להביא את זה בחשבון. בשביל להוסיף את השיקול אל תהליך ההשוואה בין דגמים שונים של אוזניות, בודקים מה האורך של הכבל ולאיזה תקע הוא מיועד.

איזה תקע מתאים לאוזניות?

התקע הסטנדרטי של אוזניות למחשב הוא 3.5 מ"מ. לשם השוואה, בטלפונים ניידים מודרניים כבר נהוג לחבר פיזית את האוזניות עם חיבור USB-C או עם מתאם מיוחד. אז למעט אוזניות אלחוטיות שמתחברות למכשיר האלקטרוני הרצוי באמצעות Bluetooth – כדאי לבדוק מראש את התאמת המכשיר לאזניות.

המלצות על אוזניות

כל מי שמשתמשים במחשבים זקוקים לאוזניות שישפרו עבורם את חווית השמע ויהפכו אותה לאיכותית ופרטית יותר. עם זאת, ההשוואה בין האוזניות עלולה כאמור להיות עניין מאתגר. לכן, כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע ולקבל המלצות על אוזניות לפי אופי השימוש.

בחירת אוזניות של חברות מוכרות

לבסוף, כדאי לקנות רק אוזניות שמיוצרות על ידי חברות גדולות ומוכרות. אם מתלבטים בין סוגים שונים של אוזניות כאלה, ניתן להכריע לפי העלות. בשביל למצוא אוזניות עם מיקרופון למחשב, כדאי לוודא מחיר אטרקטיבי ביחס למקובל בשוק.