ככה תמצאו את עגלת התינוק המושלמת בשבילכם

רגע לפני שהבייבי מגיע, יש כמה דברים חשובים שאתם צריכים לדעת על עגלות תינוקות. הנה מדריך קצר שיעזור לכם למצוא עגלה טובה ובטוחה בחיפוש מהיר ביד2

מכירים את פזמון הילדים הידוע "קודם באה אהבה, אחר באה חתונה ואז בא הבייבי בעגלה" – בתרגום הכי חופשי (מה נעשה שאנגלית זה תמיד נשמע יותר טוב…). הפואנטה היא, שהתינוק שלכם, שתכף מגיע, זקוק לעגלה. ואתם בטח לא רוצים לרכוש סתם עגלה – אלא כזאת שהיא הכי בטוחה, הכי טובה והכי חשוב – נכנסת לבגאז' של האוטו בקלות. אז בדקנו ומצאנו וחילקנו לשלבים פשוטים לרכישת עגלת תינוק פרקטית, נוחה וקלה.

שלב ראשון

אם אתם מתקשים להחליט בין המבחר הגדול שיש, למה שלא תתחילו עם בסיס על גלגלים שעליו אפשר להלביש את הסל-קל. הרי אתם תשתמשו בעיקר בו בחודשים הראשונים והרבה יותר קל להעביר כך את התינוק מהאוטו במקום להוציא אותו, להעיר אותו, ולהניח אותו בעגלה. כמובן שזה מתאים רק עד לגיל חצי שנה, לפני שהוא הופך לסקרן ורוצה לשבת זקוף. אבל זו דרך חסכונית להתחיל אם אתם עדיין לא בטוחים איזה סוג של עגלה אתם רוצים.

שלב שני

מלבד החלטה על התקציב שאתם רוצים להשקיע בעגלה, כדאי לבדוק גם מה אתם מקבלים בתקציב זה. המחירים לרוב כוללים את הפיצ'רים וסוג החומר ממנו עשויה העגלה. עגלות יקרות בדרך כלל מכילות מסגרות אלומיניום, גומי וגלגלים עם בולמי זעזועים וגם אלמנטים נוספים כמו ה"אמבטיה" (העריסה בה אתם מניחים את התינוק). מחיר נמוך יותר בדרך כלל אומר שיש מסגרת פלסטיק לגלגלים, ואם אתם גרים באזור לא סלול, לא בטוח שאתם זקוקים לעגלה היקרה ביותר.

שלב שלישי

תחשבו על האפשרויות שלכם. חלק מהעגלות מאפשרות את כיוון המושב כך שהבייבי יכול להסתכל עליכם או להסתכל קדימה אל הדרך. בעגלות אחרות יש מגש עליו אפשר לתת לו חטיפים. יש המון אלמנטים מגניבים, אבל הם משפיעים על האופן בו העגלה מתקפלת. כדי לדעת מה יעיל לעומת מה יגרום לכם לטרחה מיותרת, כדאי לנסות את העגלה לפני הרכישה.

לקריאה נוספת

שלב רביעי

העגלה צריכה להתאים לחיים שלכם. הנה מלכוד 22: ככל שהעגלה כבדה יותר, כך הנסיעה חלקה יותר עבור התינוק שלכם. מצד שני, יהיה לכם יותר קשה להרים את העגלה ולהעביר אותה ממקום למקום. תחשבו על היומיום שלכם. האם העגלה תיכנס לתא המטען ותצא ממנה? האם אתם צריכים להרים ולהוריד אותה במדרגות?

שלב חמישי

נסיעת מבחן. בדיוק כמו לרכוש מכונית, גם כאן כדאי לקחת את העגלה לסיבוב קצר. בדקו כל פרט קטן כמו ידית הדחיפה, גובה העגלה וכדומה. דברו עם הורים נוספים שיש להם מכונית דומה לשלכם או גרים בשכנות אליכם ותבקשו מהם המלצות.

אז מה היה לנו?

כשאתם מחפשים עגלת תינוק ביד2, חשוב לשים לב לכמה דברים חשובים:

  1. תקציב: במה טווח המחירים שמתאים לכם?
  2. תמונה: האם אתם רוצים לראות את העגלה במודעה
  3. מה מצב המוצר: האם אתם מחפשים מוצר חדש באריזה, כמו חדש או משומש?
  4. אזור המכירה: לאן יהיה לכם הכי נוח להגיע כדי לרכוש את העגלה?

ושיהיה במזל טוב!